%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش Tableau برای دانشمندان داده (با زیرنویس فارسی AI)
Tableau for Data Scientists
کد محصول: FL7472-2874194
لیندا _ آموزش Tableau برای دانشمندان داده (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Tableau for Data Scientists
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
118,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Matt Francis - مت فرانسیس
تاریخ انتشار
1400/6/23
2021-09-14
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 55دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
81 ویدیو
حجم فایل‌ها
823 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
14 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 3332
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اگر کار شما به گونه ای از تجسم گرافیکی داده ها نیاز دارد ، احتمالاً با Tableau مواجه شده اید. اگر از Tableau استفاده می کنید اما می خواهید بیاموزید که چگونه از قدرت کامل آن برای علم داده استفاده کنید ، با مربی Matt Francis متخصص در این دوره همراه شوید تا به شما نشان دهد چگونه مهارت های خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. او با یکی از مهمترین ویژگی های Tableau شروع می کند: تفاوت بین قرص های سبز و آبی (داده های گسسته و پیوسته) و نحوه تأثیر این امر بر روی تک تک عملکردهای Tableau. سپس نحوه اتصال و ترکیب داده ها از منابع مختلف داده ، نحوه ایجاد نمودارهای مختلف برای درک بهتر داده ها ، روش های تبدیل داده های شما با محاسبات و نحوه ایجاد نقشه های تعاملی را نشان می دهد. در نهایت ، او روش های ارائه موثر داده ها و نحوه ایجاد داشبوردهای جذاب را توضیح می دهد. این که آیا می خواهید در مورد Tableau به طور کلی بیشتر بیاموزید یا فقط می خواهید دانش خود را درباره یک موضوع واحد ارتقا دهید ، این دوره به بازی Tableau شما کمک می کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 معرفی
01-01 قدرت Tableau برای دانشمندان داده
01-02 آنچه باید بدانید

02 زمینه های سبز و آبی: منظور آنها چیست؟
02-01 تفاوت میدان سبز و آبی را درک کنید
02-02 زمینه های سبز و آبی چگونه بر سطرها و ستون ها تأثیر می گذارد؟
02-03 زمینه های سبز و آبی چگونه بر رنگ ها تأثیر می گذارد؟
02-04 فیلدهای سبز و آبی چگونه بر فیلترها تأثیر می گذارد؟
02-05 زمینه های سبز و آبی چگونه بر تاریخ تأثیر می گذارد؟
02-06 چالش: سبز و آبی
02-07 راه حل: سبز و آبی

03 اتصال به منبع داده
03-01 نحوه اتصال به صفحات Excel
03-02 نحوه تمیز کردن داده های Excel با مترجم داده ها
03-03 نحوه اتصال به فایل های PDF و استخراج جداول داده ها
03-04 نحوه اتصال به پایگاه داده محلی
03-05 چالش: اتصال به داده
03-06 راه حل: اتصال به داده

04 ترکیب داده ها
04-01 ترکیب داده ها با استفاده از روابط
04-02 راههای مختلف اتصال داده ها چیست؟
04-03 نحوه پیوستن به جداول در همان اتصال داده
04-04 نحوه اتصال جداول با استفاده از پیوست متقابل پایگاه داده
04-05 نحوه افزودن یک منبع داده به منبع دیگر با استفاده از اتحادیه ها
04-06 چالش: ترکیب داده ها
04-07 راه حل: ترکیب داده ها

05 زمان و نحوه ایجاد عصاره داده
05-01 مزایا و معایب استفاده از عصاره داده چیست؟
05-02 نحوه ایجاد عصاره داده
05-03 نحوه محدود کردن داده ها در عصاره داده
05-04 چگونه می توان عصاره داده را ویرایش کرد تا شامل داده های بیشتری شود
05-05 چالش: کار با عصاره ها
05-06 راه حل: کار با عصاره ها

06 مقایسه اقدامات
06-01 نام اندازه و مقادیر اندازه گیری چیست؟
06-02 ایجاد نمودار محور ترکیبی
06-03 ایجاد نمودار دو محوره
06-04 ایجاد میله در نمودار میله ای
06-05 ایجاد یک ابزار متقابل چند اندازه ای
06-06 برای ایجاد یک جدول برجسته ، یک رنگ متقابل را با استفاده از رنگ ها تقویت کنید
06-07 مقایسه دو اندازه گیری با استفاده از نمودار پراکندگی
06-08 با استفاده از خطوط روند و انیمیشن ، نمودارهای پراکندگی را تقویت کنید
06-09 چالش: مقایسه اقدامات
06-10 راه حل: مقایسه اقدامات

07 داده های خود را با محاسبات تغییر دهید
07-01 محاسبات در Tableauچگونه کار می کند؟
07-02 استفاده از محاسبات در پیوستن
07-03 محاسبات جدول چگونه کار می کند؟
07-04 محاسبات سطح جزئیات (LOD) چیست؟
07-05 رشته ها را به تاریخ و تاریخ ها را به رشته ها تبدیل کنید
07-06 مدت زمان را محاسبه کنید
07-07 استفاده از محاسبات IF
07-08 چالش: محاسبات
07-09 راه حل: محاسبات

08 نقشه برداری از داده های خود
08-01 فقط به این دلیل که می توانید ، آیا باید نقشه ایجاد کنید؟
08-02 نحوه ایجاد نقشه منطقه
08-03 نحوه ایجاد نقشه نماد
08-04 سفارشی کردن ظاهر نقشه های شما
08-05 ایجاد مکان از مختصات
08-06 ایجاد خطوط برای اتصال مکان ها بر روی نقشه
08-07 تجزیه و تحلیل فواصل با استفاده از محاسبات بافر
08-08 چالش: نقشه برداری
08-09 راه حل: نقشه برداری

09 تجزیه و تحلیل
09-01 استفاده از رنگها برای برجسته کردن داده ها
09-02 نحوه ایجاد خطوط مرجع
09-03 نحوه ایجاد نوارهای مرجع
09-04 نحوه استفاده از حرکت برای نشان دادن تغییرات در طول زمان
09-05 چالش: تجزیه و تحلیل
09-06 راه حل: تجزیه و تحلیل

10 استفاده از پارامترها برای تعامل بیشتر
10-01 تفاوت پارامترها با فیلترها چیست؟
10-02 نحوه استفاده از پارامترها در محاسبات
10-03 ایجاد خطوط مرجع پویا با استفاده از پارامترها
10-04 برای انتخاب ابعاد و اندازه ها از یک پارامتر استفاده کنید
10-05 برای جستجوی فیلدهای متنی رایگان از یک پارامتر استفاده کنید
10-06 تجزیه و تحلیل N بالا
10-07 چالش: پارامترها
10-08 راه حل: پارامترها

11 اقدامات داشبورد و نکات طراحی
11-01 نحوه استفاده از ظروف در داشبورد
11-02 نحوه ایجاد داشبورد کاشی کاری شده
11-03 نحوه ایجاد داشبورد شناور
11-04 نحوه ایجاد داشبورد مخصوص دستگاه
11-05 نحوه استفاده از اقدامات فیلتر
11-06 نحوه استفاده از اقدامات برجسته
11-07 نحوه استفاده از اقدامات URL
11-08 نحوه استفاده از اقدامات مجموعه
11-09 چالش: داشبورد
11-10 راه حل: داشبورد

12 نتیجه
12-01 چگونه می توانم دانش داده و مهارت Tableau خود را تقویت کنم؟



[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 The power of Tableau for data scientists
01-02 What you should know

02 Green and Blue Fields: What Do They Mean?
02-01 Understand the difference between green and blue fields
02-02 How do green and blue fields affect rows and columns?
02-03 How do green and blue fields affect colors?
02-04 How do green and blue fields affect filters?
02-05 How do green and blue fields affect dates?
02-06 Challenge: Green and blue
02-07 Solution: Green and blue

03 Connecting to a Source of Data
03-01 How to connect to Excel sheets
03-02 How to clean Excel data with the data interpreter
03-03 How to connect to PDF files and extract tables of data
03-04 How to connect to a local database
03-05 Challenge: Connecting to data
03-06 Solution: Connecting to data

04 Combining Data
04-01 Combining data using relationships
04-02 What are the different ways of joining data?
04-03 How to join tables in the same data connection
04-04 How to join tables using a cross-database join
04-05 How to append one data source to another using unions
04-06 Challenge: Combining data
04-07 Solution: Combining data

05 When and How to Create Data Extracts
05-01 What are the pros and cons of using a data extract?
05-02 How to create a data extract
05-03 How to limit the data in a data extract
05-04 How to edit a data extract to include more data
05-05 Challenge: Working with extracts
05-06 Solution: Working with extracts

06 Comparing Measures
06-01 What are measure names and measure values?
06-02 Creating a combined axis chart
06-03 Creating a dual axis chart
06-04 Creating a bar in bar chart
06-05 Creating a multiple measure crosstab
06-06 Enhance a crosstab using colors to create a highlight table
06-07 Comparing two measures using a scatter plot
06-08 Enhance scatter plots using trend lines and animation
06-09 Challenge: Comparing measures
06-10 Solution: Comparing measures

07 Transform Your Data with Calculations
07-01 How do calculations work in Tableau?
07-02 Using calculations in a join
07-03 How do table calculations work?
07-04 What are level of detail (LOD) calculations?
07-05 Convert strings to dates and dates to strings
07-06 Calculate time durations
07-07 Using IF calculations
07-08 Challenge: Calculations
07-09 Solution: Calculations

08 Mapping Your Data
08-01 Just because you can, should you create a map?
08-02 How to create an area map
08-03 How to create a symbol map
08-04 Customizing the look of your maps
08-05 Create locations from coordinates
08-06 Create lines to connect locations on a map
08-07 Analyzing distances using buffer calculations
08-08 Challenge: Mapping
08-09 Solution: Mapping

09 Analytics
09-01 Using colors to highlight data
09-02 How to create reference lines
09-03 How to create reference bands
09-04 How to use motion to show changes over time
09-05 Challenge: Analytics
09-06 Solution: Analytics

10 Using Parameters for Greater Interaction
10-01 How are parameters different from filters?
10-02 How to use parameters in calculations
10-03 Create dynamic reference lines using parameters
10-04 Use a parameter to select dimensions and measures
10-05 Use a parameter to search free text fields
10-06 Top N analysis
10-07 Challenge: Parameters
10-08 Solution: Parameters

11 Dashboard Actions and Design Tips
11-01 How to use containers in a dashboard
11-02 How to create a tiled dashboard
11-03 How to create a floating dashboard
11-04 How to create device-specific dashboards
11-05 How to use filter actions
11-06 How to use highlight actions
11-07 How to use URL actions
11-08 How to use set actions
11-09 Challenge: Dashboards
11-10 Solution: Dashboards

12 Conclusion
12-01 How can I grow my data science and Tableau skills?

مدرس: Matt Francis - مت فرانسیس

تعداد دوره های آموزشی: 4

مت فرانسیس داده‌ها را دوست دارد و از Tableau برای ایجاد visualizations داده‌های تعاملی استفاده می‌کند.
او در یکی از بزرگ‌ترین آزمایشگاه‌های تکثیر DNA کار می‌کند. در آنجا او dashboardsهای Tableau را ایجاد می‌کند که خطوط لوله توالی DNA را قادر می‌سازد تا هزاران نمونه DNA و داده‌هایی که تولید می‌کنند را ردیابی کند. بعد از زمان کشف و نصب Tableau از چهار سال پیش، او به عنوان قهرمان Tableau در موسسه شناخته شد و دوست دارد خبرهای خوبی را به اشتراک بگذارد.
او به شدت درگیر جامعه اقتصادی از طریق وبلاگ خود است، که شامل برنامه‌های آموزشی و تفسیری و همچنین توییتر (حدود یک سوم از توئیت هایش مربوط به Tableau است). او همچنین کلاسی از پادکست Tableau Wannabe دارد، که ترکیبی از بحث، مصاحبه های مهمان، و گفتگو‌های خوب را به نمایش می‌گذارد، و تمام کسانی که Tableau را دوست دارند، باید آنها را مورد توجه قرار دهند. او با بسیاری از بزرگ‌ترین برند‌ها در Tableau، از جمله Tableau CEO Christian Chabot مصاحبه کرده‌است.
او در هفت کنفرانسTableau Customer Conferences در لندن شرکت کرده و در پنج مورد از آنها، بر موضوعاتی اعم از داستان‌سرایی با اطلاعات مربوط به طراحی داشبورد و نکات و فنون تخصصی شرکت کرده‌است. او همچنین دو کنفرانس Tableau در آمریکا ارائه کرده‌است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس