%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش اصول و مبانی مدیریت زمان (با زیرنویس فارسی AI)
Time Management Fundamentals
کد محصول: FL7991-2423850
لیندا _ آموزش اصول و مبانی مدیریت زمان (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Time Management Fundamentals
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
49,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Dave Crenshaw - دیو کرانشو
تاریخ انتشار
1400/11/19
2022-02-08
سطح آموزش
عمومی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
1ساعت و 47دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
52 ویدیو
حجم فایل‌ها
680 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
11 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 2424
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اگر هفته ای 10 ساعت اضافه داشته باشید چه کار می کنید؟ غیر ممکن به نظر می رسد؟ در این دوره، متخصص بهره‌وری، Dave Crenshaw به شما نشان می‌دهد که چگونه در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارهای بیشتری انجام دهید و از آن زمان آزاد گرانبها بیشتری به شما بدهید. این دوره مبانی نظری و عملی را برای بهره وری بیشتر ترسیم می کند و موانعی را که می توانند بر سر راه باشند توضیح می دهد. سپس استراتژی‌های عملی برای افزایش بهره‌وری در سه حوزه اصلی ارائه می‌کند: چگونه عادت‌هایی را برای سازماندهی بیشتر و کاهش شلوغی در فضای کاری خود ایجاد کنید. چگونه از نظر ذهنی بر سر کار باقی بمانید و کارهایی که در سرتان شناور است را حذف کنید. و چگونه می توانید یک بودجه زمانی ایجاد کنید تا بیشترین کار را در طول روز کاری خود انجام دهید و بر با ارزش ترین فعالیت های خود تمرکز کنید. اگر به دنبال استراتژی هایی برای کمک به مدیریت کارآمدتر زمان خود بوده اید، این دوره ممکن است ارزش وقت شما را داشته باشد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 مقدمه
01-01 قدرت مدیریت زمان شما
01-02 استفاده از فایل های تمرین

02 بسترسازی برای بهره وری
02-01 یافتن انگیزه خود برای تغییر پایدار
02-02 درک مقیاس تمرکز-آشوب
02-03 بیشترین بهره را از این دوره ببرید

03 مانع بزرگ برای بهره وری
03-01 پرداختن به افسانه چندوظیفه ای
03-02 کاهش هزینه های تعویض وظیفه
03-03 درک سه اصل بهره وری

04 اصل بهره وری 1: فضا
04-01 فهرستی از نقاط تجمع خود
04-02 محدود کردن نقاط تجمع خود
04-03 راه اندازی یک نقطه جمع آوری صندوق ورودی
04-04 کار با صندوق ورودی قابل حمل
04-05 بیشترین بهره را از دفترچه یادداشت ببرید
04-06 کاهش چندین حساب ایمیل
04-07 انتخاب برنامه پیام رسانی خود
04-08 انتخاب نقطه جمع آوری کارت های وحشی
04-09 تفکیک محل تجمع کار و شخصی
04-10 برداشتن گام بعدی برای کنترل فضای خود

05 اصل بهره وری 2: ذهن
05-01 انتخاب گزینه های پاکسازی ذهن
05-02 با محرک های ذهنی ذهن خود را از کارهایی که باید انجام دهید پاک کنید
05-03 تنظیم یک برنامه پاکسازی ذهن
05-04 ذهن خود را روشن نگه دارید

06 اصل بهره وری 3: زمان
06-01 انتخاب تقویم مناسب برای شما
06-02 استفاده موثر از تقویم
06-03 نه گفتن به دیگران
06-04 نه گفتن به خود

07 آماده شدن برای اقدام
07-01 خود را برای عمل تجهیز کنید

08 جمع شدن در صندوق ورودی
08-01 آماده کردن نقاط جمع آوری شما
08-02 جمع آوری در صندوق ورودی شما: میز
08-03 جمع آوری در صندوق ورودی شما: در جای دیگر

09 درک پردازش
09-01 تسلط بر سیستم پردازش چه، چه زمانی، کجا
09-02 پردازش سوال 1: مرحله بعدی چیست؟
09-03 پردازش سوال 2: چه زمانی انجام می شود؟
09-04 پردازش سوال 3: خانه آن کجاست؟
09-05 پر کردن کاغذ و بدون کاغذ ساده شد
09-06 ذخیره سازی دیجیتال ساده شده است
09-07 در حال پردازش اولین صندوق ورودی شما
09-08 در حال پردازش کاغذ یا دفترچه یادداشت دیجیتالی شما
09-09 تنظیم برنامه پردازش شما

10 پردازش ایمیل
10-01 استفاده از پردازش چه، چه زمانی و در کجا به ایمیل
10-02 استفاده از پوشه آرشیو ایمیل
10-03 ایجاد قوانین یا فیلترهای ایمیل
10-04 پردازش یک ایمیل نمونه
10-05 پردازش ایمیل در مقابل چک کردن ایمیل

11 بودجه زمان شما
11-01 درک زمان کار در مقابل زمان شما
11-02 ایجاد با ارزش ترین فعالیت ها
11-03 شناسایی با ارزش ترین فعالیت های خود
11-04 زمان بودجه بندی برای با ارزش ترین فعالیت های خود
11-05 استفاده از بودجه زمان خود

12 نتیجه گیری
12-01 سفارشی کردن سیستم مدیریت زمان شما
12-02 حفظ دستاوردهای بهره وری

13 پاداش
13-01 داستان دیو در مورد سازماندهی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 The power of managing your time
01-02 Using the exercise files

02 Laying the Groundwork for Productivity
02-01 Finding your motivation for lasting change
02-02 Understanding the focus-chaos scale
02-03 Getting the most from this course

03 The Great Obstacle to Productivity
03-01 Addressing the myth of multitasking
03-02 Reducing the costs of switchtasking
03-03 Understanding the three principles of productivity

04 Productivity Principle 1: Space
04-01 Taking an inventory of your gathering points
04-02 Narrowing your gathering points
04-03 Setting up an inbox gathering point
04-04 Working with a portable inbox
04-05 Getting the most from a notepad
04-06 Reducing multiple email accounts
04-07 Choosing your messaging app
04-08 Picking a wild card gathering point
04-09 Separating work and personal gathering points
04-10 Taking the next step to controlling your space

05 Productivity Principle 2: Mind
05-01 Selecting your mind clearing options
05-02 Clearing your mind of its to-dos with mental triggers
05-03 Setting a mind-clearing schedule
05-04 Keeping your mind clear

06 Productivity Principle 3: Time
06-01 Choosing the right calendar for you
06-02 Using your calendar effectively
06-03 Saying no to others
06-04 Saying no to yourself

07 Preparing to Take Action
07-01 Equipping yourself for action

08 Gathering to the Inbox
08-01 Getting your gathering points ready
08-02 Gathering to your inbox: Desk
08-03 Gathering to your inbox: Elsewhere

09 Understanding Processing
09-01 Mastering the what, when, where processing system
09-02 Processing question 1: What is the next step?
09-03 Processing question 2: When will it be done?
09-04 Processing question 3: Where is its home?
09-05 Paper and paperless filing made simple
09-06 Digital storage made simple
09-07 Processing your first inbox
09-08 Processing your paper or digital notepad
09-09 Setting your processing schedule

10 Processing Email
10-01 Applying what, when, where processing to email
10-02 Using an email archive folder
10-03 Creating email rules or filters
10-04 Processing an example email
10-05 Processing email vs. checking email

11 Your Time Budgeter
11-01 Understanding work time vs. you time
11-02 Establishing the most valuable activities
11-03 Identifying your most valuable activities
11-04 Budgeting time for your most valuable activities
11-05 Using your time budgeter

12 Conclusion
12-01 Customizing your time management system
12-02 Maintaining your productivity gains

13 Bonus
13-01 Daves story on getting organized

مدرس: Dave Crenshaw - دیو کرانشو

تعداد دوره های آموزشی: 23

دیو کرانشو نویسنده و مربی رهبری است که در شرکت Time، Fast Company و USA Today برجسته شده است. او استاد ساختن رهبران مولد است. او در مجله Time، USA Today، Fast Company و BBC News حضور دارد. دوره های او را در LinkedIn Learning میلیون ها نفر مشاهده کرده اند. او چهار کتاب نوشته شده است، از جمله اسطوره چند وظیفه: How "Doing It All" Gets Nothing Done، که در شش زبان منتشر شد و یک از پرفروش ترین کتابهای مدیریت زمان است. دیو به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها هزار رهبر کسب و کار در سراسر جهان را تربیت کرده است. در DaveCrenshaw.com در مورد او بیشتر بدانید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس