%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی Snowflake SnowPro Core (با زیرنویس فارسی AI)
Snowflake SnowPro Core Cert Prep
کد محصول: FL10200-5903201
لیندا _ آموزش کسب گواهی Snowflake SnowPro Core (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Snowflake SnowPro Core Cert Prep
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
98,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Mastering Snowflake - تسلط بر اسنوفلیک
تاریخ انتشار
1403/4/4
2024-06-24
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت و 56دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
78 ویدیو
حجم فایل‌ها
545 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
9 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 596
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

گواهینامه SnowPro Core توانایی شما را در به کارگیری مفاهیم فنی اصلی، مهارت‌ها و تخصص هنگام پیاده‌سازی و مهاجرت به Snowflake نشان می‌دهد. یک متخصص دارای گواهینامه SnowPro Core، درک ثابتی از پلتفرم Snowflake، همراه با دانش لازم برای طراحی، توسعه، و مدیریت راه‌حل‌های Snowflake ایمن و مقیاس‌پذیر برای پیشبرد اهداف تجاری مولدتر و کارآمد دارد. به مربی آدام مورتون بپیوندید، متخصص Snowflake، شما را در شش حوزه آزمون رسمی راهنمایی می‌کند: ویژگی‌ها و معماری پلتفرم داده ابری Snowflake، دسترسی و امنیت حساب، مفاهیم عملکرد، بارگیری و تخلیه داده، تبدیل داده‌ها، و حفاظت از داده و اشتراک‌گذاری داده.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 گرایش دوره
01-02 ثبت نام برای آزمایشی Snowflake
01-03 جهت UI وب Snowsight

02 Domain 1.0: Snowflake Cloud Data Platform ویژگی ها و معماری
02-01 دامنه 1.0: مقدمه
02-02 ابر داده Snowflake
02-03 IaaS در مقابل PaaS در مقابل SaaS
02-04 نسخه های دانه برف
02-05 گزینه های تجاری
02-06 فرآیند انتشار مرحله ای
02-07 معماری دانه های برف
02-08 به اشتراک گذاری داده ها
02-09 ابزارها و رابط ها
02-10 اکوسیستم شریک
02-11 دامنه 1.0: خلاصه قسمت 1
02-12 انواع میز دانه برف
02-13 انواع نمای دانه برف
02-14 انواع مرحله دانه برف
02-15 توسعه پذیری
02-16 انواع داده ها
02-17 داده های غیر رابطه ای
02-18 دامنه 1.0: خلاصه قسمت 2
02-19 ردیف در مقابل پایگاه های داده ستون محور
02-20 میکرو پارتیشن
02-21 خوشه بندی داده ها
02-22 لایه ذخیره سازی
02-23 دامنه 1.0: خلاصه قسمت 3

03 دامنه 2.0: دسترسی به حساب و امنیت
03-01 Domain 2.0: مقدمه
03-02 مدیریت حساب های Snowflake
03-03 کنترل دسترسی
03-04 ویژگی های امنیتی
03-05 امنیت داده ها
03-06 برچسب گذاری اشیاء
03-07 مشاهده ایمن
03-08 Domain 2.0: Recap

04 دامنه 3.0: مفاهیم عملکرد
04-01 Domain 3.0: مقدمه
04-02 انبار مجازی
04-03 پیکربندی یک انبار مجازی
04-04 ذخیره سازی
04-05 مدیریت انبارهای مجازی
04-06 نمایه پرس و جو
04-07 ریختن داده ها
04-08 هرس میکرو پارتیشن
04-09 سرویس بهینه سازی جستجو
04-10 Domain 3.0: Recap

05 دامنه 4.0: بارگیری و تخلیه داده ها
05-01 دامنه 4.0: مقدمه
05-02 مراحل
05-03 فرمت های فایل
05-04 دستورات کلیدی
05-05 فله در مقابل بارگذاری مداوم
05-06 بهترین شیوه ها برای بارگذاری داده ها
05-07 گزینه های بارگذاری
05-08 تخلیه داده ها
05-09 جریان ها و وظایف
05-10 Domain 4.0: Recap

06 Domain 5.0: Data Transformations
06-01 دامنه 5.0: مقدمه
06-02 تخمین توابع
06-03 نمونه گیری جدول
06-04 رویه های ذخیره شده
06-05 توابع تعریف شده توسط کاربر
06-06 کار با داده های نیمه ساختار یافته
06-07 کار با داده های بدون ساختار
06-08 دامنه 5.0: خلاصه

07 دامنه 6.0: حفاظت از داده ها و اشتراک گذاری داده ها
07-01 دامنه 6.0: مقدمه
07-02 حفاظت از زیرساخت
07-03 در دسترس بودن بالا
07-04 رمزگذاری داده ها
07-05 حفاظت از داده ها
07-06 شبیه سازی
07-07 سفر در زمان
07-08 Fail safe
07-09 مفاهیم ذخیره سازی اساسی
07-10 دامنه 6.0: خلاصه قسمت 1
07-11 به اشتراک گذاری داده ها را ایمن کنید
07-12 بازار داده
07-13 تبادل داده
07-14 دامنه 6.0: خلاصه قسمت 2

08 گواهینامه هسته برفی SnowPro
08-01 درباره امتحان

09 نتیجه گیری
09-01 خلاصه دوره

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Course orientation
01-02 Signing up for the Snowflake trial
01-03 Snowsight web UI orientation

02 Domain 1.0: Snowflake Cloud Data Platform Features and Architecture
02-01 Domain 1.0: Introduction
02-02 The Snowflake data cloud
02-03 IaaS vs. PaaS vs. SaaS
02-04 Snowflake editions
02-05 Commercial options
02-06 Phased release process
02-07 Snowflake architecture
02-08 Data sharing
02-09 Tools and interfaces
02-10 Partner ecosystem
02-11 Domain 1.0: Part 1 recap
02-12 Snowflake table types
02-13 Snowflake view types
02-14 Snowflake stage types
02-15 Extensibility
02-16 Data types
02-17 Non-relational data
02-18 Domain 1.0: Part 2 recap
02-19 Row- vs. column-oriented databases
02-20 Micro-partitions
02-21 Data clustering
02-22 Storage layer
02-23 Domain 1.0: Part 3 recap

03 Domain 2.0: Account Access and Security
03-01 Domain 2.0: Introduction
03-02 Managing Snowflake accounts
03-03 Access control
03-04 Security features
03-05 Data security
03-06 Object tagging
03-07 Secure views
03-08 Domain 2.0: Recap

04 Domain 3.0: Performance Concepts
04-01 Domain 3.0: Introduction
04-02 Virtual warehouse
04-03 Configuring a virtual warehouse
04-04 Caching
04-05 Managing virtual warehouses
04-06 Query profile
04-07 Data spilling
04-08 Micro-partition pruning
04-09 Search optimization service
04-10 Domain 3.0: Recap

05 Domain 4.0: Data Loading and Unloading
05-01 Domain 4.0: Introduction
05-02 Stages
05-03 File formats
05-04 Key commands
05-05 Bulk vs. continuous loading
05-06 Best practices for data loading
05-07 Load options
05-08 Unloading data
05-09 Streams and tasks
05-10 Domain 4.0: Recap

06 Domain 5.0: Data Transformations
06-01 Domain 5.0: Introduction
06-02 Estimating functions
06-03 Table sampling
06-04 Stored procedures
06-05 User-defined functions
06-06 Working with semi-structured data
06-07 Working with unstructured data
06-08 Domain 5.0: Recap

07 Domain 6.0: Data Protection and Data Sharing
07-01 Domain 6.0: Introduction
07-02 Infrastructure protection
07-03 High availability
07-04 Data encryption
07-05 Data protection
07-06 Cloning
07-07 Time travel
07-08 Fail safe
07-09 Underlying storage concepts
07-10 Domain 6.0: Part 1 recap
07-11 Secure data shares
07-12 Data marketplace
07-13 Data exchange
07-14 Domain 6.0: Part 2 recap

08 The Snowflake SnowPro Core Certification
08-01 About the exam

09 Conclusion
09-01 Course summary

 

مدرس: Mastering Snowflake - تسلط بر اسنوفلیک

تعداد دوره های آموزشی: 1

Mastering Snowflake مشاوره ای است که توسعه حرفه ای و آموزش فنی را ارائه می دهد.

Mastering Snowflake با سازمان هایی در سراسر جهان شریک می شود تا به آنها کمک کند حداکثر ارزش را از سرمایه گذاری های خود در داده ها و تجزیه و تحلیل کسب کنند. ایجاد محیط مناسب برای فناوری‌های حیاتی مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل پیشرفته به یکی از ضروریات تجارت مبتنی بر داده تبدیل شده است. این یک بلوک ساختمانی اساسی است که چگونه یک سازمان آینده دیجیتالی مرفه و اخلاقی را برای کارکنان و مشتریان خود ارائه می دهد. تسلط بر Snowflake به مشتریان کمک می کند تا راه حل ها و استقرار Snowflake سازمانی را در مقیاس طراحی و پیاده سازی کنند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس