%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش ارائه و تجزیه و تحلیل یک نرم افزار پایلوت: گیت هاب Copilot (با زیرنویس فارسی AI)
Delivering and Analyzing a Software Pilot: GitHub Copilot
از پربازدیدهای چند ماه اخیر
کد محصول: FL10497-3918463
لیندا _ آموزش ارائه و تجزیه و تحلیل یک نرم افزار پایلوت: گیت هاب Copilot (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Delivering and Analyzing a Software Pilot: GitHub Copilot
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Michael Smith - مایکل اسمیت
تاریخ انتشار
1403/8/7
2024-10-28
سطح آموزش
پیشرفته
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 45دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
35 ویدیو
حجم فایل‌ها
435 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 520
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اجرای یک پایلوت نرم افزار موفق برای معرفی ابزارهای جدید در جریان کاری سازمان شما ضروری است. در این دوره، مربی Michael Smith شما را در فرآیند برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی یک نرم افزار آزمایشی راهنمایی می کند که می تواند منجر به تصمیم گیری آگاهانه و یک مورد تجاری قوی برای استقرار کامل شود. در حالی که از GitHub Copilot به عنوان یک مثال عملی استفاده می کنید، درس ها برای هر پایلوت نرم افزاری اعمال می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اهداف را تعریف کنید، معیارهای استفاده را نظارت کنید، بازخوردها را تجزیه و تحلیل کنید و یافته ها را به ذینفعان ارائه دهید. این دوره ایده آل برای تصمیم گیرندگان و رهبران فناوری، شما را با مهارت های مورد نیاز برای آزمایش موفقیت آمیز، پیاده سازی و توجیه نرم افزار جدید در سراسر سازمان خود مجهز می کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 مقدمه و بررسی اجمالی
01-02 آنچه باید بدانید
01-03 این دوره برای چه کسانی است

02 شروع به کار با GitHub Copilot
02-01 مروری بر GitHub Copilot
02-02 راه اندازی GitHub Copilot برای توسعه

03 برنامه ریزی آزمایشی نرم افزار
03-01 تعیین اهداف و اهداف
03-02 انتخاب تیم خلبان
03-03 ایجاد شاخص های کلیدی عملکرد
03-04 محیط خود را برای خلبان آماده کنید

04 راه اندازی خلبان
04-01 مراحل شروع رسمی پایلوت
04-02 چالش های اولیه و نحوه رسیدگی به آنها
04-03 استراتژی های ارتباطی در خلال پایلوت
04-04 حصول اطمینان از عملیات روان و پشتیبانی

05 نظارت بر خلبان
05-01 ابزارها و تکنیک های نظارت
05-02 گرفتن و تجزیه و تحلیل معیارها
05-03 انجام تنظیمات در خلبان
05-04 مطالعات موردی نظارت موثر

06 پایان دادن به خلبان
06-01 معیارهای انعقاد پایلوت
06-02 مراحل برای یک جمع بندی ساختاریافته
06-03 انتقال از خلبانی به استقرار کامل
06-04 دام های رایجی که در این مرحله باید اجتناب کرد

07 جمع آوری بازخورد
07-01 روش های جمع آوری بازخورد
07-02 سازماندهی و آماده سازی بازخورد برای تجزیه و تحلیل
07-03 اولویت بندی بازخورد و شناسایی روندها
07-04 تعامل با تیم های خلبانی پس از خلبانی

08 استفاده از NLTK برای تجزیه و تحلیل بازخورد
08-01 مقدمه ای بر NLTK برای تجزیه و تحلیل متن
08-02 آماده سازی داده های خود برای تجزیه و تحلیل
08-03 تکنیک هایی برای شناسایی احساسات و مضامین
08-04 گردآوری معیارها از GitHub در مورد استفاده از Copilot
08-05 تجسم داده ها و نتایج

09 نوشتن یک پرونده تجاری
09-01 ساختار مورد کسب و کار خود را
09-02 ترکیب داده ها و بینش های پایلوت
09-03 ارائه نتایج به ذینفعان
09-04 استراتژی های کسب پشتیبانی برای استقرار کامل

10 نتیجه گیری
10-01 مراحل بعدی برای ادامه سفر آزمایشی نرم افزار

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Introduction and overview
01-02 What you should know
01-03 Who this course is for

02 Getting Started with GitHub Copilot
02-01 Overview of GitHub Copilot
02-02 Setting up GitHub Copilot for development

03 Planning a Software Pilot
03-01 Defining objectives and goals
03-02 Selecting the pilot team
03-03 Establishing key performance indicators
03-04 Preparing your environment for the pilot

04 Launching the Pilot
04-01 Steps to officially start the pilot
04-02 Initial challenges and how to address them
04-03 Communication strategies during the pilot
04-04 Ensuring smooth operations and support

05 Monitoring the Pilot
05-01 Tools and techniques for monitoring
05-02 Capturing and analyzing metrics
05-03 Making adjustments during the pilot
05-04 Case studies of effective monitoring

06 Ending the Pilot
06-01 Criteria for concluding the pilot
06-02 Steps for a structured wrap-up
06-03 Transitioning from pilot to full deployment
06-04 Common pitfalls to avoid at this stage

07 Gathering Feedback
07-01 Methods for collecting feedback
07-02 Organizing and preparing feedback for analysis
07-03 Prioritizing feedback and identifying trends
07-04 Engaging with pilot teams post-pilot

08 Using NLTK to Analyze Feedback
08-01 Introduction to NLTK for text analysis
08-02 Preparing your data for analysis
08-03 Techniques to identify sentiments and themes
08-04 Gathering metrics from GitHub regarding Copilot usage
08-05 Visualizing data and results

09 Writing a Business Case
09-01 Structuring your business case
09-02 Incorporating data and insights from the pilot
09-03 Presenting results to stakeholders
09-04 Strategies for gaining support for full deployment

10 Conclusion
10-01 Next steps to continue your software pilot journey

 

مدرس: Michael Smith - مایکل اسمیت

تعداد دوره های آموزشی: 8

مایک اسمیت یک معمار R&D (تحقیق و توسعه) برای Ideagen Plc است.
در زمان آزادش، مایک یک نرم‌افزار تست کننده انجیل، سخنگوی عمومی، وبلاگ نویس فن‌آوری و نویسنده تخیلی است.
مایک که کارهای منحصر به فرد و جالبی را در دست داشت، متوجه شد که اشتیاق مادام العمر او برای تکنولوژی، زمانی که برای اولین بار خود را در نقش یک "تستر نرم‌افزار" در سال ۲۰۱۱ پیدا کرد، به دست آمد. از آن زمان، او گواهینامه های ISTQB® Foundation, Advanced, Manager, and Agile Tester را بدست آورد. او در سال ۲۰۱۸ به تسترهای پیشرفته نرم‌افزار ملحق شد و شروع به ایجاد ابزار و محیط برای دیگر تسترها کرد تا با مهارت های Docker و AWS که با عشق خود به تکنولوژی جدید و در حال ظهور آشنا می شد، استفاده شود.
مایک اکنون به تحقیق و توسعه می‌پردازد و در حال حاضر "اخلاق در فن‌آوری"، "یادگیری ماشین"، "یادگیری عمیق"، و "تجسم داده‌ها" را مورد مطالعه قرار می‌دهد، با این امید که از مهارت‌های خود برای عملکرد بهتر استفاده کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس