%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Anke Audenaert - آنکه آودنارت

Anke Audenaert - آنکه آودنارت

پس از گذشت نزدیک به هشت سال به عنوان نایب رئیس تحقیقات بازار و معاون بهینه سازی ترافیک در یاهو ، او JumpTime را بنیانگذاری کرد که بر روی ساختن نرم افزار برای ناشران متمرکز است، تا به آنها در بهینه سازی جریان ترافیک خود برای به حداکثر رساندن درآمد کمک کند.
JumpTime توسط OpenX ، یکی از ارائه دهندگان برتر جهان در زمینه تبلیغات دیجیتال و موبایل در جهان ، بدست آمد. وی به عنوان نایب رئیس بهینه سازی درآمد ، به طراحی استراتژی های بهینه سازی عملکرد برای مشتریان OpenX کمک کرد.
وی مدرسه بازرگانی را در Udacity تأسیس و رهبری کرد. او همچنین یک استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت UCLA اندرسون است ، جایی که او برای دانشجویان و مدیران MBA بازاریابی دیجیتال و تجزیه و تحلیل می کند.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت و 49 دقیقه
ترتیب:
49,000 تومان
رسانه‌های اجتماعی هرگز متوقف نمیشوند و هرگز یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی واحد وجود ندارد. در این دوره، بازاریاب کهنه کار Anke Audenaert نشان می‌دهد که جدیدترین رویکردهای تجاری در حال حاضر، برای یافتن مشتری جدید و رشد برندهای خود هستند. بیاموزید که چگونه یک برنامه ریزی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 31
زمان: 1h 49m
بازدید: 3696
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 02-06-2020
1399/3/13
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس