%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Jess Ekstrom - جس اکستروم

Jess Ekstrom - جس اکستروم

جس اکستروم، بنیانگذار Headbands of Hope و نویسنده Chasing the Bright Side است.
برای هر هدبندی که در Headbanks of Hope فروخته می شود ، هدبندی به كودك مبتلا به سرطان داده می شود. جس و کمپانی او در Today and Good Morning America و در مجله Seventeen ، Vanity Fair ، Forbes و People به نمایش در آمده اند. جس همچنین میهمان معمولی در QVC است و در هر قسمت هزاران هدبند فروخته میشود.
مهمتر از همه ، Headbands of Hope بیش از نیم میلیون هدبند اهدا کرده است و به هر بیمارستان کودکان در ایالات متحده و در 15 کشور جهان می رسد.
کتاب او به عنوان نسخه شماره 1 جدید در آمازون آغاز شد و اپل کتاب صوتی خود را به عنوان یک Must-Listen انتخاب کرد. جس همچنین یک سخنران حرفه ای و بنیانگذار کارگاه آموزشی Mic Drop است که یک دوره آنلاین است و به زنان بیشتری امکان می دهد تا پیام خود را به عنوان سخنران به اشتراک بگذارند.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 42 دقیقه
ترتیب:
39,000 تومان
برای تبدیل شدن به یک سخنران حرفه ای، نیازی به فرمول ویژه، سالهای تحقیق یا مدرک پیشرفته ندارید. برای اینکه یک سخنران حرفه‌ای باشید، فقط به یک داستان قانع کننده نیاز دارید. کارآفرینان منحصر به فرد با داستانهای جذاب از زمان شروع کار خود مجهز هستند - این باعث می‌شود که...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 42m 58s
بازدید: 3088
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 17-07-2020
1399/4/27
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس