%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Viveka von Rosen - ویوکا فون روزن

Viveka von Rosen - ویوکا فون روزن

Viveka von Rosen نویسنده ، متخصص LinkedIn ، مربی و سخنران اصلی در رسانه های اجتماعی است.
Viveka که در سطح بین المللی با عنوان "LinkedIn Expert" شناخته می شود ، نویسنده LinkedIn Marketing است: An Hour a Day, متخصص در LinkedIn رسمی "راهنمای پیچیده بازاریاب".
Viveka مدیرعامل Linked Into Business و بنیانگذار Linked Prospaching و B2B LinkedIn Training است و وی همچنین میزبان بزرگترین گفتگوی LinkedIn در توییتر است.
او بیش از 30،000 اتصالات سطح اول و شبکه ای با بیش از 38 میلیون نفر در LinkedIn دارد. وی همچنین در توییتر 86،000+ دنبال کننده دارد. سمینارها ، وبینارها و کارگاههای آموزشی وی بیش از 100000 نفر به خوبی آموزش داده و آموزش دیده اند.
وی شخصاً با مجریان در نیویورک تایمز ، روزنامه دیلی بیست ، بلومبرگ ، Adaptive Insights ، AON ، Western Union و چندین شرکت Fortune 500 همکاری کرده است.
از او خواسته می شود كه در كنفرانس ها و رویدادهای مربوط به شركت های اجتماعی متفكر مانند مجله Social Media Examiner و MarketingProfs صحبت كند.
Forbes او را به مدت سه سال در مقام بهترین تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی ذکر کرده است و از او در Money Magazine, Simple Living, and The Miami Herald, and on Ragan, CNN, Mashable, Social Media Today و Social Media Examiner یاد شده است.

تعداد دوره‌های آموزشی: 3
زمان کل آموزشها: 2 ساعت و 39 دقیقه
ترتیب:
35,000 تومان
در حالی که LinkedIn - بزرگترین و قدرتمندترین شبکه متخصصان جهان - به طور گسترده‌ای به عنوان یک ابزار برتر استخدام شناخته می‌شود، همچنین ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که شرکت‌ها و افراد می‌توانند از آنها برای بازاریابی تجارت به کار (B2B) استفاده کنند. در این دوره، با مربی Viveka...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 15
زمان: 39m 29s
بازدید: 3608
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 03-12-2020
1399/9/13
توضیحات کامل reorder
39,000 تومان
آیا شرکت شما در LinkedIn فعال است؟ کارمندان شما هستند؟ آیا محتوائی که به اشتراک می‌گذارید نشانگر برند سازمان شما هست؟ با صرف وقت برای بهینه‌سازی حضور خود در LinkedIn، می‌توانید استعداد جذب کنید، اعتبار خود را بسازید و تجارت خود را ارتقا دهید. در این دوره، به مدرس Viveka von Rosen،...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 19
زمان: 45m 22s
بازدید: 3807
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 10-08-2020
1399/5/20
توضیحات کامل reorder
45,000 تومان
در حالی که کارمندان به احتمال زیاد در پروفایل‌های LinkedIn خود، به شرکت شما اشاره می‌کنند، آیا محتوایی که آنها به اشتراک می‌گذارند برند سازمان شما را روشن می‌کند؟ با اختصاص دادن وقت برای استفاده از LinkedIn، می‌توانید به ساخت و تعریف مارک‌های تجاری و شرکتی کمک کنید. در...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 18
زمان: 1h 15m
بازدید: 3974
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 24-10-2017
1396/8/2
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس