%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Scott Shute - اسکات شوت

Scott Shute - اسکات شوت

اسکات شوت برنامه های Compassion and Mindfulness را در LinkedIn رهبری می کند.
پس از بیست و پنج سال در نقش های مشتری مداری ، اسكات شغل رویایی خود را پیدا كرد ، جایی كه می تواند از كل مهارت و تمام علاقه های خود استفاده كند.
اسکات از سیزده سالگی در حال مطالعه و تمرین ذهن آگاهی و تعالیم مربوط به آن بوده است و از زمان تحصیل در دانشگاه نیز مشغول تدریس بوده است. در این کار او می تواند امکانات بالقوه انسانی را کشف کند و به کارمندان کمک کند تا بهترین نسخه از خود شوند. با آگاهی ، تیم وی در حال ایجاد توانایی های کارمندان در زمینه مقاومت ، خودآگاهی و ذهنیت رشد است. با دلسوزی ، آنها در تلاشند تا توانایی و ظرفیت کارمندان برای خدمات را گسترش دهند. در نهایت ، هدف این است که این شیوه ها و آگاهی ها را در ساختار اصلی شرکت ایجاد کنیم - اینکه LinkedIn چگونه محصولات را توسعه می دهد ، به مشتریان و اعضاء ، خدمات فروخته می‌شود - به نوعی که به کارمندان و همچنین مشتریان کمک می کند. لنزهای عملیاتی او به او کمک می کنند تا روی مقیاس گذاری کارهایی که انجام می دهند تمرکز کند.
یکی دیگر از علاقه های اسکات عکاسی است. او همیشه عاشق عکاسی بوده است ، اما در طی چند سال گذشته این یک وسواس عمیق تر شده است. وی یک وب سایت تجاری (www.scottshutephotos.com) ایجاد کرده است تا بتواند در حالی که درآمد حاصل از آن را به امور خیریه می دهد ، کار خود را به اشتراک بگذارد و آنرا اصلاح کند.
اسکات سپاسگزار است که LinkedIn تحول را تشویق می کند: از فرد ، شرکت و جهان. او می تواند تمام اشتیاق خود را با هم تلفیق کرده و خود را وقف کار می‌کند. رهبری جلسات منظم مراقبه، کلاسهای تدریس درباره دلسوزی و ذهنیت رشد. وقت گذاشتن برای عکاسی وقتی که برای کار تجاری سفر می کند. تغییر کار از داخل و خارج.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت و 4 دقیقه
ترتیب:
45,000 تومان
آگاهی و عطوفت از کارهای قدیمی است که اگر با هم ترکیب شوند، به راحتی و با قدرت در محیط کار قابل استفاده هستند. بیش از مراقبه، یک تمرین ذهن آگاهی به شما کمک می‌کند تا اثرات استرس را کاهش داده و روابط بهتری ایجاد کنید. دلسوزی، نیرویی اساسی است که به ایجاد کارمندانی با اشتیاق...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 1h 4m
بازدید: 2598
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 02-11-2020
1399/8/12
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس