%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Jill Griffin - جیل گریفین

Jill Griffin - جیل گریفین

جیل گریفین یک متخصص وفاداری مشتری ، سخنران و مشاور است.
جیل نویسنده "Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It" است، که در لیست دانش کاری دانشکده تجارت هاروارد ظاهر شده و به شش زبان ترجمه شده است. کتاب "Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal" ، که باعث شد جایزه 30 کتاب برتر کسب و کار Soundview Summaries Summaries را کسب کند. و کتاب "Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World" ، که به چگونگی ایجاد و حفظ وفاداری مشتری در عصر اطلاعات خریدار تقریباً کامل می پردازد. از سال 2003 ، جیل در هیئت مدیره (Luby's / Fuddruckers ، Inc (NYSE: LUB فعالیت می کرد و به نظارت بر چرخش مهم یک رستوران زنجیره ای کمک کرد. جیل با 500 شرکت Fortune مانند دل ، مایکروسافت ، شرکت فورد موتور ، سوبارو ، هتل های ماریوت ، هیولت پاکارد ، IBM ، AMD ، ولز فارگو ، وسترن یونیون ، اسپرینت و تویوتا صحبت و رایزنی می کند. او دریافت کننده جایزه برجسته دانش آموختگان سال 2003 است (در کنار لری کلنر ، رئیس وقت و مدیر عامل شرکت هواپیمایی قاره) ، از دانشکده بازرگانی دانشگاه کارولینای جنوبی ، جایی که وی موفق به کسب مدرک MBA و لیسانس علوم ، تقدیر و تمجید می شود. در سال 2009 ، جیل به عضویت هیئت امنای مدرسه USC مور منصوب شد.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 33 دقیقه
ترتیب:
35,000 تومان
آیا محصول یا خدمات شما ارزش آن را دارد؟ حتی اگر چنین فکر می‌کنید، ارتشی از رقبا مشتریان وفادار، شما را با پیامهایی خلاف آن گمراه می‌کند. مربی Jill Griffin، متخصص وفاداری مشتری، توضیح می‌دهد که مشتریان چگونه نام تجاری شما را شکل میدهند، چرا آنها برندها را تغییر می‌دهند...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 11
زمان: 33m 14s
بازدید: 3396
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 10-08-2015
1394/5/19
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس