%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Geoffrey Schwartz - جفری شوارتز

Geoffrey Schwartz - جفری شوارتز

جفری شوارتز مدیر استراتژی در frog ، یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی است.
جفری در نقش خود در استودیوی Frog در نیویورک ، به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از استراتژی های نوآوری و طراحی تجربه مشتری برای تغییر محصولات ، خدمات و عملیات خود ، به تحولات سریع تجارت تغییر دهند. در طول دوران حرفه ای خود در Frog ، جفری به نوآوری ، طراحی و اجرای راه حل های تجاری موثر برای مشتریان اعم از شرکت های Fortune 100 تا استارت آپ های اولیه کمک کرده است.
جفری علاوه بر کار در Frog ، ساکن و مشاور 30 Weeks است، تلاقی بین مدرسه سنتی و جوجه کشی نوپا که برای تقویت طراحان و بنیانگذاران آن ساخته شده است. این برنامه توسط چندین مدرسه طراحی نیویورک (مدرسه طراحی پارسونز ، موسسه پرات ، SVA و اتحادیه کوپر) و Google حمایت می شود. برنامه درسی جفری دانش و مهارت های لازم را برای زنده نگه داشتن محصولات و خدمات در چشم انداز اقتصادی در حال تحول در اختیار طراحان قرار می دهد. در طول اقامت خود ، جفری به طراحان کمک کرد تا بودجه خود را تأمین کنند ، مشارکت ایجاد کنند ، استعداد پیدا کنند و از همه مهمتر محصولات خود را به بازار عرضه کنند.
قبل از مهاجرت به نیویورک ، جفری یک چتر از سایت های تجارت الکترونیک تاسیس کرد و در آنجا تیمی چند کاره را متهم کرد، که متهم به اخلال در بازار خرده فروشی مبلمان بودند. این تجربه به اشتیاق جفری برای نوآوری و تمایل به حرفه ای در طراحی کسب و کار کمک کرد.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 34 دقیقه
ترتیب:
35,000 تومان
انتظارات مشتریان بیش از هر زمان دیگری است و موفقیت کسب و کار بیش از پیش به توانایی شرکت در برآوردن یا فراتر رفتن از این انتظارات با تقریباً هر گونه تعامل وابسته می شود. تجربه مشتری - یا CX - خلاصه ای از تمام تعاملات یک شرکت با مشتری در طول زمان است. در حالی که درک چگونگی در...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 12
زمان: 34m 8s
بازدید: 2473
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 06-06-2017
1396/3/16
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس