%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Christine Steele - کریستین استیل

Christine Steele - کریستین استیل

کریستین استیل، فیلم و ویدئویی را برای دیزنی ، FOX ، Paramount ، Warner ، Pixar ، Showtime ، Frontline ، MSNBC ، Electronic Arts ، VH1 ، ABC و PBS ویرایش کرده است و به تازگی ویرایش Air Racers 3D را به پایان رسانده است که در حال حاضر در سینماهای IMAX در سراسر جهان در حال نمایش است.
کریستین مستندهایی از جمله Hummingbird Magic و همچنین موزیک ویدئوها را تولید می کند. او به عنوان سردبیر ناظر و سرپرست پس از تولید مستند بلند پارامونت به نام talhotblond ، که اکنون در Netflix در دسترس است ، خدمت کرد. او نظارت بر پس-تولید رادیو رایگان در VH1 را بر عهده داشت و به عنوان سردبیر تمام قسمت های نمایش تلویزیونی متحرک Da Jammies کار می کرد. کریستین برنده جایزه ProMax برای ویرایش تبلیغات برای ABC`s Desperate Housewives شده است.
کریستین استیل ، یک مربی Adobe Master ، یک مربی معتبر اپل و خالق محتوا که از هنر قصه گویی لذت می برد ، از تصاویر متحرک و صدا برای الهام بخشیدن به دیگران استفاده می کند.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 51 دقیقه
ترتیب:
39,000 تومان
در هنگام ویرایش و انجام کارهای روزمره در پنل های برنامه Adobe Premiere Pro ، تکنیک های جدیدی را برای بهبود سرعت و کارایی بیاموزید. مربی Christine Steele موضوعاتی مانند منبع ، برنامه و تکنیک های ویرایش پانل جدول ، جلوه های کارآمد و مهارت های پایان کار ، و گردش کارها و میانبرهای جایگزین...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 27
زمان: 51m 42s
بازدید: 2876
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 01-10-2021
1400/7/9
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس