%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Izzy Gesell - ایزی گزل

Izzy Gesell - ایزی گزل

ایزی گزل، MS Ed، CSP، یک "کیمیاگر سازمانی" است. به عنوان سخنران اصلی، رهبر کارگاه، تسهیل کننده حرفه ای و مربی ارائه، مهارت او در تبدیل چیزی معمولی به چیزی خاص است.
برنامه‌های طنز جدی و جدی طنز او به مردم کمک می‌کند در این زمان‌های در حال تغییر به شکوفایی و پیشرفت بپردازند، زیرا آنها اعتماد به‌نفس‌تر، خودجوش‌تر و مؤثرتر می‌شوند.
ایزی به عنوان نویسنده Playing Along یکی از اولین کسانی بود که مفاهیم تئاتر بداهه را وارد دنیای تجارت کرد. او همچنین در کتاب راهنمای انجمن بین‌المللی تسهیل‌گر و طنز من، مجموعه‌ای از برجسته‌ترین طنزپردازان آمریکایی، مشارکت داشته است.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 54 دقیقه
ترتیب:
39,000 تومان
تیم در اصل خود سیستمی از روابط انسانی است. در فرآیند ایجاد یک تیم، هر رهبر یا مدیری باید نه تنها نیازهای اعضای تیم را درک کند، بلکه باید بداند که چگونه آن افراد هنگام کار در گروه‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند. تیم های موثر از درک این پویایی ها پدید می آیند. در این دوره مربی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 54m 30s
بازدید: 1480
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 12-04-2022
1401/1/23
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس