%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Christine DiDonato - کریستین دیدوناتو

Christine DiDonato - کریستین دیدوناتو

کریستین دیدوناتو، بنیانگذار انقلاب شغلی، یک مبتکر در توسعه کارکنان و رهبری است.
کریستین به عنوان رئیس سابق استعدادهای سونی الکترونیکس، یکی از 25 شرکت فوربس که در آن هزاره ها بیشتر می خواهند در سال 2015 کار کنند، اشتیاق و تحقیقات خود را بر جذب، مربیگری و توسعه جوانترین نسل کارکنان سازمان متمرکز کرد. تبدیل شدن به نسل بعدی رهبران.
کریستین به عنوان یک متخصص برجسته جهانی در توسعه رهبران نوظهور، نیاز به ارائه راه حل های ملموس و قابل اندازه گیری را برای سازمان ها تشخیص داد. برای رهایی مدیران از تحمل 100% بار حل شکاف نسلی، او AccelerateME™ را ایجاد کرد، ابزار بازخورد منحصر به فردی که به طور خاص برای متخصصان جوان امروزی طراحی شده است تا مالکیت بیشتری بر اقدامات خود در محل کار داشته باشند.
کریستین یک تسهیل کننده، سخنران و استراتژیست محل کار کارکشته و پیشرو است که با مشتریان همکاری می کند تا فراتر از تئوری و دانشگاهی حرکت کند و راه حل های ملموسی را ارائه دهد که چالش های نیروی کار جدید ما را برطرف کند. او به عنوان یک متخصص برجسته در زمینه خود شناخته می شود، همانطور که در کمک هایش به منابع رسانه ای محبوب مانند Inc.، Time، Money، Forbes، College Magazine، و USA Today و همچنین موسسه سرمایه انسانی و انجمن توسعه منابع انسانی دیده می شود.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 44 دقیقه
ترتیب:
39,000 تومان
در محیط کار امروزی هیچ نردبان شغلی قابل پیش بینی وجود ندارد. بیشتر مردم دیگر امنیت ماندن در یک رشته، یک شغل یا حتی یک مکان را ندارند. در حال حاضر پیمایش شغلی به این معنی است که بتوانید سازگار شوید و مرتبط بمانید. این دوره برای هرکسی طراحی شده است که می‌خواهد مسئولیت را...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 14
زمان: 44m 20s
بازدید: 1115
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 17-11-2022
1401/8/26
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس