این دوره شما را با یک جعبه ابزار ضروری برای یافتن و رفع نشتی در قیف فروش خود مجهز می کند. استراتژیهای کاربردی و با کاربرد آسان را دریافت خواهید کرد که به شما کمک میکند نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید، سرنخهای بیشتری جذب کنید و مستقیماً درآمد را افزایش دهید. تکنیکهای عملی و خودی را از مربی Deborah O`Malley، بهینهساز خبره، در مورد نحوه انجام تجزیه و تحلیل قیف، شناسایی نقاط ضعف در قیف و پیادهسازی راهحلهای هدفمند برای رشد کسبوکار خود به دست آورید. در پایان این دوره، شما هم به درک استراتژیک و هم به شایستگی های تاکتیکی مورد نیاز برای بهینه سازی سفرهای مشتری و همچنین استفاده از فرصت های کسب درآمد از دست رفته قبلی مجهز خواهید شد. اکنون زمان آن است که گردش کار تبدیل خود را برای رشد تقویت شده اثبات کنید. آیا آماده شکستن کد بهینه سازی تبدیل با این کتاب راهنمای نقشه برداری قیف کامل هستید؟
نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویسها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
[فارسی]
01 مقدمه
01-01 قیف خود را برای افزایش تبدیل و افزایش درآمد ارزیابی کنید
02 افسانه های قیف تبدیل را از بین ببرید
02-01 اصول قیف تبدیل را کاوش کنید
02-02 افسانه های قیف تبدیل را باز کنید
02-03 آینده قیف های تبدیل را تغییر شکل دهید و دوباره تصور کنید
03 نشتی ها را در قیف تبدیل خود شناسایی کنید
03-01 نشت دقیق در قیف تبدیل با تجزیه و تحلیل GA4
03-02 دسترسی به GA4
03-03 به داده های تحلیل بازاریابی بپردازید
03-04 برای موفقیت اسکن کنید
03-05 مشخص کنید که از کجا بهینه سازی قیف خود را شروع کنید
04 بزرگترین نشت قیف تبدیل را ارزیابی کنید
04-01 قیف را تجسم کنید
04-02 مدل AIDA: توجه
04-03 مدل AIDA: علاقه
04-04 مدل AIDA: Desire
04-05 مدل AIDA: اقدام
05 ایده هایی برای تعمیر قیف خود ایجاد کنید
05-01 برای تعمیر قیف خود ایده بگیرید
05-02 سوراخ های قیف خود را وصله کنید
05-03 یک فرضیه هوشمند ایجاد کنید
06 معیارهای موفقیت قیف خود را تنظیم کنید
06-01 نتایج را تعریف کنید
06-02 معیارهای غرور
06-03 فرمول فرضیه را نهایی کنید
07 تمرین پایانی
07-01 تمرین نهایی: فرمول فرضیه 5 خطی را اعمال کنید
08 نتیجه گیری
08-01 نتیجه گیری
[ENGLISH]
01 Introduction
01-01 Assess your funnel to increase conversions and grow revenue
02 Dispel Conversion Funnel Myths
02-01 Explore conversion funnel fundamentals
02-02 Unravel conversion funnel myths
02-03 Reshape and reimagine the future of conversion funnels
03 Identify the Leaks in Your Conversion Funnel
03-01 Pinpoint leaks in the conversion funnel with GA4 analytics
03-02 Access GA4
03-03 Delve into marketing analytics data
03-04 Scan for success
03-05 Identify where to start optimizing your funnel
04 Assess the Biggest Conversion Funnel Leaks
04-01 Visualize the funnel
04-02 AIDA model: Attention
04-03 AIDA model: Interest
04-04 AIDA model: Desire
04-05 AIDA model: Action
05 Generate Ideas to Fix Your Funnel
05-01 Get ideas to fix your funnel
05-02 Patch the holes in your funnel
05-03 Develop a smart hypothesis
06 Set Your Funnel Success Metrics
06-01 Define outcomes
06-02 Vanity metrics
06-03 Finalize the hypothesis formula
07 Final Exercise
07-01 Final exercise: Apply the 5-line hypothesis formula
08 Conclusion
08-01 Conclusion
دبورا اومالی یک تأثیرگذار برتر تست A/B است.
دبورا بنیانگذار GuessTheTest، استاد کمکی در دانشگاه کوئینز و یک بازاریاب دیجیتال دارای گواهی Google Analytics متخصص در بهینه سازی نرخ تبدیل است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم با تمرکز بر فناوری ردیابی چشم، به علاوه گواهی در طراحی گرافیک است. دبورا که نویسنده شش مقاله مجلات بررسی شده و صدها مقاله آنلاین است، یک تحلیلگر وب سایت مبتنی بر نتایج است که می داند چگونه تبدیل های بیشتر، سرنخ های بیشتر و پول بیشتری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.