ماریو راس استراتژیست برند ، سخنران TEDx و یک نویسنده است.
ماریا بنیانگذار Red Slice است ، یک مشاوره در زمینه مارک تجاری که به مشتریان کمک می کند تا استراتژی ، داستان و پیام های تجاری جذاب ، متمایز و متمایز را ایجاد کنند. وی قبل از تأسیس Red Slice در سال 2008 ، استراتژی های بازاریابی و برند را برای شرکت هایی مانند Discovery Communications ، Monster.com ، BusinessObjects (در حال حاضر SAP) و چندین شرکت نوپای فناوری ایجاد کرد. ماریا نویسنده کتابهای متعددی است ، از جمله The Empathy Edge: Harnessing the Value of Compassion as a Engine for Success ، و او پادکست The Empathy Edge را میزبانی می کند که در آن بینش ها و مصاحبه های الهام بخشی را به اشتراک می گذارد که نشان می دهد همدلی و شفقت راه های جدیدی برای بازار هستند- عملکرد برنده.