%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش درک هوش مصنوعی مولد در پردازش ابری: خدمات و موارد استفاده (با زیرنویس فارسی AI)
Understanding Generative AI in Cloud Computing: Services and Use Cases
جدید ( 4 روز قبل)
کد محصول: FL11072-5214134
لیندا _ آموزش درک هوش مصنوعی مولد در پردازش ابری: خدمات و موارد استفاده (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Understanding Generative AI in Cloud Computing: Services and Use Cases
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
David Linthicum - دیوید لینتیکیوم
تاریخ انتشار
1404/2/2
جدید ( 4 روز قبل)
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 21دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
51 ویدیو
حجم فایل‌ها
263 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
4 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 26
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا به دنبال یک مرور کلی از خدمات تولیدی مبتنی بر ابر (Genai) هستید؟ در این دوره مقدماتی به مربی David Linthicum بپیوندید زیرا او مفاهیم اصلی ، ابزارها ، خدمات و ملاحظات مشترک را در تقاطع AI مولد و محاسبات ابری پوشش می دهد. دیوید عامل AI و AI تولیدی را در ابر پوشش می دهد. وی نمای کلی از خدمات و ویژگی های مبتنی بر ابر Genai را ارائه می دهد ، و موارد استفاده متعددی را در صنایع مختلف بررسی می کند-از جمله سیستم های تجاری ، هنر ، موسیقی ، بازی های ویدیویی ، تولید متن و تصویر ، تقویت داده ها ، شخصی سازی ، مراقبت های بهداشتی ، روباتیک و موارد دیگر. این دوره با پوشش ملاحظات پیشرفته ، از جمله امنیت و اخلاق ، پایان می یابد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 AI مولد مبتنی بر ابر

02 اصول اولیه AI و Cloud Computing
02-01 مقدمه ای برای تولید هوش مصنوعی مبتنی بر ابر
02-02 ارزش تجاری AI تولیدی در سیستم عامل های ابری
02-03 تحولات جدید AI تولیدی در ابر

03 خدمات مبتنی بر ابر برای AI تولیدی
03-01 مقدمه ای برای ذخیره سازی و مدیریت داده مبتنی بر ابر
03-02 آشنایی با ابزارهای مبتنی بر ابر برای آموزش و استقرار مدل
03-03 مقدمه ای بر API های مبتنی بر ابر برای تولید AI
03-04 آشنایی با مدل های تولیدی مبتنی بر ابر برای داده های تصویر و تصویری
03-05 مقدمه ای برای شبکه های مخالف مولد (GAN) در ابر
03-06 Challenge: خدمات ابری را برای تولید AI تنظیم کنید
راه حل 03-07: خدمات ابری را برای تولید AI تنظیم کنید

04 ویژگی های AI مولد مبتنی بر ابر
04-01 مقدمه ای برای مدل های AI تولیدی مبتنی بر ابر برای داده های متن
04-02 نمای کلی از تکنیک های پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تولید متن
04-03 ابزارهای مبتنی بر ابر برای مدلهای زبان آموزش
04-04 مدل سازی موسیقی با شبکه های عصبی مکرر (RNN) روی ابر
04-05 MLOPS و AI مولد مبتنی بر ابر روی ابر
04-06 آینده هوش مصنوعی در ابر

05 موارد استفاده از AI مبتنی بر ابر
05-01 مورد استفاده از هنر و موسیقی
05-02 مورد استفاده از توسعه بازی
05-03 مورد استفاده از متن استفاده از متن
05-04 مورد استفاده از تصویر و فیلمبرداری
05-05 مورد استفاده از داده های استفاده از داده ها
05-06 مورد استفاده شخصی سازی
05-07 مورد استفاده از تشخیص پزشکی
05-08 مورد استفاده از روباتیک
05-09 سایر موارد استفاده نوظهور
چالش 05-10: با هنر خلاق شوید
راه حل 05-11: با هنر خلاق شوید

06 ابزارها و راه حل های تولیدی مبتنی بر ابر
06-01 بستر آمازون
06-02 Google Cloud AI پلتفرم
06-03 AI و Microsoft Azure
06-04 هوش مصنوعی در IBM Watsonx
06-05 Openai
06-06 نسخه ی نمایشی: Openai API
06-07 AI مولد در ابر: DevOps

07 ملاحظات پیشرفته
07-01 Edge Computing و AI مولد مبتنی بر ابر
07-02 یادگیری فدرال برای مدل های تولیدی توزیع شده بر روی ابر
07-03 مسائل مربوط به امنیت و حریم خصوصی در هوش مصنوعی مبتنی بر ابر
07-04 بررسی اجمالی اخلاق تولید هوش مصنوعی در ابر
07-05 علم داده و هوش مصنوعی تولیدی در ابر
07-06 هنگام استفاده از Genai روی ابر چه اشتباهی می تواند پیش برود؟
07-07 نظارت و شفافیت تعصب و شفافیت برای هوش مصنوعی در ابر
07-08 Challenge: AI تولیدی در لبه ابرها
راه حل 07-09: AI تولیدی در لبه ابرها

08 AIGATIC AI و AI تولیدی در ابر
08-01 نمای کلی از Ai Appactic در ابر
08-02 بین AI مولد و AI عامل مرتبط است
08-03 استقرار نماینده چند جانبه بر روی ابر
08-04 ابزارهای AIGATIC AI برای توسعه هوش مصنوعی در ابر
چالش 08-05: مورد استفاده از AI عامل
08-06 راه حل: مورد استفاده از AI AIT

09 نتیجه گیری
09-01 تلاش برای تولید AI مبتنی بر ابر

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Cloud-based generative AI

02 Generative AI and Cloud Computing Basics
02-01 Introduction to cloud-based generative AI
02-02 The business value of generative AI on cloud platforms
02-03 New evolutions of generative AI in the cloud

03 Cloud-Based Services for Generative AI
03-01 Introduction to cloud-based storage and data management
03-02 Introduction to cloud-based tools for model training and deployment
03-03 Introduction to cloud-based APIs for generative AI
03-04 Introduction to cloud-based generative models for image and video data
03-05 Introduction to Generative Adversarial Networks (GANs) on the cloud
03-06 Challenge: Set up cloud services for generative AI
03-07 Solution: Set up cloud services for generative AI

04 Features of Cloud-Based Generative AI
04-01 Introduction to cloud-based generative AI models for text data
04-02 Overview of natural language processing (NLP) techniques for text generation
04-03 Cloud-based tools for training language models
04-04 Music modeling with recurrent neural networks (RNNs) on the cloud
04-05 MLOps and cloud-based generative AI on the cloud
04-06 The future of generative AI in the cloud

05 Cloud-Based Generative AI Use Cases
05-01 Art and music generation use case
05-02 Game development use case
05-03 Text generation use case
05-04 Image and video generation use case
05-05 Data augmentation use case
05-06 Personalization use case
05-07 Medical diagnosis use case
05-08 Robotics use case
05-09 Other emerging use cases
05-10 Challenge: Get creative with art
05-11 Solution: Get creative with art

06 Cloud-Based Generative AI Tools and Solutions
06-01 Amazon Bedrock
06-02 Google Cloud AI Platform
06-03 AI and Microsoft Azure
06-04 AI on IBM WatsonX
06-05 OpenAI
06-06 Demo: OpenAI API
06-07 Generative AI in the cloud: DevOps

07 Advanced Considerations
07-01 Edge computing and cloud-based generative AI
07-02 Federated learning for distributed generative models on the cloud
07-03 Security and privacy issues in cloud-based generative AI
07-04 Overview of generative AI ethics in the cloud
07-05 Data science and generative AI in the cloud
07-06 What can go wrong when using GenAI on the cloud?
07-07 Bias monitoring and transparency for generative AI in the cloud
07-08 Challenge: Generative AI on the edge of clouds
07-09 Solution: Generative AI on the edge of clouds

08 Agentic AI and Generative AI in the Cloud
08-01 Overview of agentic AI in the cloud
08-02 Linked between generative AI and agentic AI
08-03 Multi-AI agent deployment on the cloud
08-04 Agentic AI tools for generative AI development in the cloud
08-05 Challenge: Agentic AI use case
08-06 Solution: Agentic AI use case

09 Conclusion
09-01 Trying out cloud-based generative AI

 

مدرس: David Linthicum - دیوید لینتیکیوم

تعداد دوره های آموزشی: 42

David Linthicum یک SVP در Cloud Technology Partners است و اخیرا در گزارشی از Apollo Research به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیای cloud معرفی شد. David رهبر، مدیر اجرایی، مشاور، مولف و سخنران cloud computing هست. او در ۲۵ سال گذشته، ۵ بار هم برای شرکت های عمومی و هم خصوصی به عنوان CTO و ۳ بار در سمت CEO فعالیت کرده است. افراد معدودی به عنوان غول های واقعی cloud computing به حساب می آیند ، ولی دست آورد ها، احترام و قدرت رهبری که David دارد، باعث ایجاد یک موقعیت بلند پایه برای او در این صنعت شده است. اینگونه نیست که او فقط رهبر فکری در دنیای cloud computing باشد، بلکه او یک چهره ی معروف است که رسانه های بزرگ از او دعوت می کنند تا به بینندگان، شنوندگان و یا خوانندگان خود گوشه ای از تکنولوژی که امروزه در حال تغییر دادن تجارت است را نشان دهند. با بیش از ۱۳ کتاب در مورد محاسبات و بیش از ۵۰۰۰ مقاله ی منتشر شده، بیش از ۵۰۰ ارائه ی کنفرانس و چندین حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، دیوید بیش از ۲۰ سال را در رهبری ، راهنمایی و تدریس نحوه ی استفاده ی بهینه تر از منابع و نوآوری را سپری کرده است. او هم دیدگاه استارت آپ ها و هم شرکت های با سابقه را نسبت به اهداف قابل دسترس و امکان پذیر گسترش داده است. دیوید یک آنالیزور Gigaom است و به صورت مستمر برای InfoWorld به عنوان یک cloud computing blogger مطلب می نویسد. دیوید همچنین با IEEE Cloud Computing ، Tech Target's SearchCloud و SearchAWS همکاری دارد و در انتشارات بزرگ از جمله Forbes، Business Week، the Wall Street Journal، the LA Times از او نقل قول میشود. دیوید چندین بار در NPR به عنوان مفسر صنعت computing ظاهر شده و یک پادکست هفتگی در مورد cloud computing دارد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس