%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش پلاگین گرس هاپر در راینو (آپدیت 2019) (با زیرنویس فارسی AI)
Grasshopper Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL3326-599608
لیندا _ آموزش پلاگین گرس هاپر در راینو (آپدیت 2019) (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Grasshopper Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
172,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Chris Reilly - کریس ری لی
تاریخ انتشار
1397/8/4
2018-10-26
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
6ساعت و 24دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
63 ویدیو
حجم فایل‌ها
1020 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
17 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 9911
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

مدل‌سازی الگوریتمی، محل تقاطع طراحی و برنامه‌نویسی است. Grasshopper -یک پلاگین برای Rhino 3D - یک ویرایشگر الگوریتم گرافیکی است که به شما اجازه می‌دهد تا مدل‌های سه‌بعدی پیچیده، با کار کمتر ایجاد کنید. طراحی‌های حاصل، هم پیچیده و هم انعطاف‌پذیر هستند. در این درس، هنرمند و برنامه‌نویس ، Chris Reilly تکنیک‌های ریاضی پیشرفته و پروژه‌های کاملا توسعه‌یافته را معرفی می‌کند که به شما کمک می‌کنند درک کنید چطور از ابزارهای طراحی پارامتریک استفاده کنید. ببینید که چگونه یک طراحی محصول انعطاف‌پذیر برای تولید انبوه با یک الگوریتم طراحی پارامتری بسازید. به علاوه، یاد بگیرید چطور از پلاگیهایی مثل ladybug برای مدل کردن مجموعه داده‌های بزرگ استفاده کنید، الگوهای بازگشتی را با اسکریپت نویسی ایجاد کنید، و الگوهای هندسی بسازید که خودکار باشند. در پایان این دوره متوجه خواهید شد که چگونه حتی سواد اولیه در Grasshopper می‌تواند برای توسعه پروژه‌های هنری، تولید، معماری و طراحی به کار رود.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Welcome
___| 00_02 What you should know
___| 00_03 What’s new in Rhino 6 -{New}
___| 00_04 Using the exercise files

01 Algorithmic Thinking
___| 01_01 Introduction to associative design
___| 01_02 Working with algorithms
___| 01_03 Iteration and recursion

02 Modeling a Musical Instrument
___| 02_01 Introduction and file setup
___| 02_02 Modeling the base profile
___| 02_03 Modeling the through hole profiles
___| 02_04 Modeling the top profile
___| 02_05 Modeling the fret track profiles
___| 02_06 Extruding the frets
___| 02_07 Extruding the solid base
___| 02_08 Extruding the solid top
___| 02_09 Finishing the algorithm
___| 02_10 Planning for mass production
___| 02_11 Estimating materials for mass production

03 Customizing Grasshopper
___| 03_01 Clusters
___| 03_02 Custom components with user objects
___| 03_03 Add-ons and plugins
___| 03_04 Python scripting
___| 03_05 Visual Basic .NET scripting

04 Modeling Climate Data with Ladybug
___| 04_01 Vector review
___| 04_02 Intro to Ladybug plugin
___| 04_03 Installing the Ladybug plugin
___| 04_04 Importing weather data with Ladybug
___| 04_05 Analyzing wind data with Ladybug
___| 04_06 Displaying Ladybug wind data with vectors
___| 04_07 Visualizing wind data over time with Ladybug
___| 04_08 Sunlight simulation with Ladybug
___| 04_09 Calculating average sun vectors in Ladybug
___| 04_10 Optimizing solar panels with Ladybug and vector cross product
___| 04_11 Shadow study with Ladybug
___| 04_12 Surface analysis with vector dot product
___| 04_13 Aligning shapes to vectors

05 Tiling and Tessalation
___| 05_01 Data tree review
___| 05_02 Hexagonal tiling introduction
___| 05_03 Setting up a hexagonal tiling grid
___| 05_04 Finishing a hexagonal tiling grid
___| 05_05 Adding offsets for tiling
___| 05_06 Adding additional tiling parameters
___| 05_07 Planning for tiling 3D objects
___| 05_08 Tiling 3D objects
___| 05_09 Truchet tile fundamentals
___| 05_10 Planning a parametric hexagonal tile
___| 05_11 Creating a parametric hexagonal tile
___| 05_12 Planning a parametric truchet tile
___| 05_13 Creating a parametric truchet tile

06 Simulation and Form-Finding with Kangaroo
___| 06_01 What is Kangaroo -{New}
___| 06_02 Installing Kangaroo -{New}
___| 06_03 Where to get help with Kangaroo -{New}
___| 06_04 Exploring Kangaroo basics -{New}
___| 06_05 Multi-goal simulations -{New}
___| 06_06 Simulating basic tensile structures -{New}
___| 06_07 Simulating tensile meshes -{New}
___| 06_08 What are grid shells -{New}
___| 06_09 Simulating grid shells -{New}
___| 06_10 Flexible anchor points -{New}
___| 06_11 Measuring tolerances -{New}
___| 06_12 Form-finding with Kangaroo -{New}
___| 06_13 Fine-tuning a physics simulation -{New}

07 Conclusion
___| 07_01 Next steps

مدرس: Chris Reilly - کریس ری لی

تعداد دوره های آموزشی: 10

Chris Reilly یک معلم ، هنرمند Detroit-area و هکر می باشد . کار های گروهی و شخصی او موجب فهم telepresence، ارتباطات، physical subjectivity و کمپانی های ساخت games، performances، relational objects ،روبات ها و پروژه های سخت افزار و نرم افزار های open-source می باشد. Chris دارای MFA از مدرسه ی UCLA's School of the Arts and Architecture می باشد و کارهای گروهی و فردی خود را به صورت بین المللی نشان داده است که شامل Ann Arbor Film Festival، کارگاه ابزار در موزه ی Hammer در Los Angeles مجمع عمومی ZERO1 Biennial در San Jose و پروژه های مشارکتی در جشنواره ی هنر رسانه های جدید Hong Kong's Microwave International می باشد. کار های او در مجله ی Make، Wired و Punk Planet به نمایش درامده و او متن های هنری خود را در Geez and Infinite Mile منتشر کرده است. او دوره های آموزش دیجیتال و رسانه را در مدرسه ی School of the Art Institute of Chicago و دوره ی آموزش 3D animation را در Lynda.com at LinkedIn ارائه داده است . او یک دستیار پروفسور در رسانه ی دیجیتالی در دانشگاه Eastern Michigan University می باشد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس