%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع ویری V-Ray Next برای 3ds Max (با زیرنویس فارسی AI)
V-Ray Next for 3ds Max Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL3891-765307
لیندا _ آموزش جامع ویری V-Ray Next برای 3ds Max (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ V-Ray Next for 3ds Max Essential Training
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
167,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Brian Bradley - برایان برادلی
تاریخ انتشار
1397/12/21
2019-03-12
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
6ساعت و 13دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
96 ویدیو
حجم فایل‌ها
1200 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
20 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 11710
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با موتور رندر V-Ray Next در داخل 3ds Max رندر بسازید و اجرا کنید. در این دوره، مربی Brian Bradley نشان می دهد که چگونه محدوده 3ds Max را با استفاده از ابزارهای پیشرفته و ویژگی های موجود در این نسخه از راه حل رندر قدرتمند، گسترش دهید. او در این دوره با پوشش چندین ابزار جدید در V-Ray Next، از جمله ابزار تجزیه و تحلیل روشنایی و Viewport IPR، پیش میرود. او سپس به مفاهیم حساس V-Ray، از جمله مواد، نمونه برداری تصویر، مپ ها و نورپردازی، و همچنین نحوه ایجاد افکتها درون دوربینی، مانند عمق میدان و تاری حرکت، خواهد پرداخت. به علاوه، او نشان می دهد که چگونه به راحتی می توانید افکتهای واقعی را به مدل های 3D خود با استفاده از ابزار FX مانند VRayFur اضافه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Creating renders using V-Ray Next
___| 00_02 Software versions used in this course
___| 00_03 Working with 3ds Max projects
___| 00_04 A note on gamma and unit settings

01 New in V-Ray Next
___| 01_01 Adaptive Dome Light setting
___| 01_02 Metal rough workflow
___| 01_03 Rendering in the cloud (beta)
___| 01_04 Switch material
___| 01_05 NVIDIA AI Denoiser and render element specific denoising
___| 01_06 New hair material (update 1 Glint and Glitter)
___| 01_07 Lighting Analysis tool
___| 01_08 V-Ray plugin material and texture
___| 01_09 Drag-and-drop V-Ray assets
___| 01_10 Point-and-shoot camera tools
___| 01_11 Update 1; Viewport IPR
___| 01_12 Update 1; GPU improvements (bucket, dispersion, and faster fog)

02 V-Ray Key Lighting Tools
___| 02_01 An introduction to the V-Ray light
___| 02_02 The V-Ray Plane light
___| 02_03 The V-Ray Dome light
___| 02_04 The V-Ray Sphere light
___| 02_05 The V-Ray Mesh light
___| 02_06 The V-Ray Disc light
___| 02_07 The V-Ray IES light
___| 02_08 V-Ray Sun and Sky
___| 02_09 Enabling the Environment skylight

03 Working with Global Illumination
___| 03_01 Using irradiance mapping; Part 1
___| 03_02 Using irradiance mapping; Part 2
___| 03_03 Using Light Cache
___| 03_04 Using Brute Force GI

04 V-Ray Materials
___| 04_01 The V-Ray Material; Diffuse color
___| 04_02 The V-Ray Material; Reflection
___| 04_03 The V-Ray Material; Clear glass
___| 04_04 The V-Ray Material; Colored and frosted glass
___| 04_05 Creating a translucency effect
___| 04_06 V-Ray hair shader
___| 04_07 Car paint shader
___| 04_08 Using the VRmat format
___| 04_09 The V-Ray alSurface material
___| 04_10 Using MDL materials

05 V-Ray Maps
___| 05_01 An introduction to V-Ray maps
___| 05_02 V-Ray Color
___| 05_03 V-Ray Curvature
___| 05_04 V-Ray Dirt
___| 05_05 V-Ray Edges Tex
___| 05_06 V-Ray HDRI
___| 05_07 V-Ray MultiSub Tex
___| 05_08 V-Ray Normal Map
___| 05_09 V-Ray Triplanar

06 Quality Control Using Image Sampling
___| 06_01 Image sampling explained
___| 06_02 Progressive sampling engine
___| 06_03 Bucket sampling engine
___| 06_04 IPR
___| 06_05 Resumable rendering
___| 06_06 Fixing super bright sampling problems

07 The V-Ray Physical Camera
___| 07_01 Physical Camera setup
___| 07_02 Physical Camera controls
___| 07_03 Controlling exposure
___| 07_04 Depth of field
___| 07_05 Creating a Motion Blur effect
___| 07_06 Perspective correction
___| 07_07 Rendering panoramas

08 V-Ray GPU
___| 08_01 An introduction to V-Ray GPU
___| 08_02 Using V-Ray GPU
___| 08_03 The GPU UI; V-Ray tab
___| 08_04 The GPU UI; Performance tab

09 Working with Render Elements
___| 09_01 Render elements explained
___| 09_02 Pipeline decisions
___| 09_03 Render elements workflow
___| 09_04 Outputting our basic render elements
___| 09_05 Compositing the basic elements
___| 09_06 Using elements for image manipulation
___| 09_07 Adding DOF using a Z-Depth pass
___| 09_08 Light Select
___| 09_09 Multimatte
___| 09_10 Cryptomatte
___| 09_11 Sample Rate
___| 09_12 The Denoiser element
___| 09_13 ExtraTex (Dirt AO)

10 V-Ray Frame Buffer
___| 10_01 UI overview
___| 10_02 The Color Correction controls
___| 10_03 Using the History tool
___| 10_04 Tools for interactive rendering
___| 10_05 Interactive Lens FX

11 V-Ray FX Tools
___| 11_01 Using V-Ray Geometry; Fur
___| 11_02 Using V-Ray Geometry; Proxies
___| 11_03 Using V-Ray Geometry; Clipper
___| 11_04 V-Ray Instancer
___| 11_05 Stereoscopic VR rendering
___| 11_06 V-Ray metaballs
___| 11_07 DOF in a perspective viewport
___| 11_08 Using Render Mask
___| 11_09 Aerial perspective
___| 11_10 Displacement
___| 11_11 Volume grid
___| 11_12 V-Ray mesh viewer

12 Conclusion
___| 12_01 Next steps

مدرس: Brian Bradley - برایان برادلی

تعداد دوره های آموزشی: 20

برایان برادلی هنرمند طراح 3D و صاحب بیزنس است که حدوداً اواخر 1993 شروع به آزمایش و کار با نرم افزارهای خلاق و اپلیکیشن های 3D کرد، تا اینکه بفهمد آیا می تواند از طریق کار کردن با چنین ابزارهایی امرار معاش کند! تا سال 1998، بیزنس چند رسانه ایی خودش را شروع کرده بود، و روی پروژه هایی از جمله logoهای هوانوردی ، طراحی گرافیکی برای لباس ، وسایل نقلیه ، ساخت محصولات و پروژه های تصویری-معماری کار کرده است. در حالی که برروی ابزارهای مورد نیازش کار می کرد، با زیرکی به این آگاهی رسید که نیاز مبرمی به یک آموزش مفصل و با کیفیت است که بتواند ابزارهای نرم افزار را برای همه افرادی که مایل به یادگیری هستند قابل دسترس و آشکار کند. او در سال 2007 توجه اصلی بیزنس خانوادگی اش را معطوف تدریس تمام وقت طراحی گرافیک و ابزارهای تولیدی مورد علاقه خود به دیگران کرد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس