%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش نکات آزمون AZ-204: در حال توسعه راه حل‌های Microsoft Azure
Exam Tips AZ-204: Developing Solutions for Microsoft Azure
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6952-3129477
لیندا _ آموزش نکات آزمون AZ-204: در حال توسعه راه حل‌های Microsoft Azure - Lynda _ Exam Tips AZ-204: Developing Solutions for Microsoft Azure
سطح مقدماتی
دانلود رایگان
(رایگان)
دانلود رایگان cloud_download
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
مدرس
Carmel Eve - کارمل ایو
تاریخ انتشار
1400/1/24
2021-04-13
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
ندارد
نوع زیرنویس فارسی
مدت زمان آموزش
1ساعت و 44دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
32 ویدیو
حجم فایل‌ها
260 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
4 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4049
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آزمونهای Azure طی چند سال گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده و به سمت سبک امتحانات مبتنی بر نقش، پیش رفته است. به عنوان بخشی از این به روزرسانی، آزمون AZ-204 ایجاد شد. در این دوره، مربی Carmel Eve به بیان چگونگی آمادگی برای آزمون AZ-204 می‌پردازد، از جمله مواردی که می‌توان تمرین کرد، قالب آزمون و موارد دیگر. کارمل مزایای گواهینامه گرفتن در Microsoft Azure را توضیح می‌دهد و از ساختار و اهداف آزمون می‌گذرد. او هر بخش از امتحان را پوشش می‌دهد، و به شما مختصری از بخش می‌دهد و سپس با جزئیات بیشتر به هر مبحث می‌پردازد. او نمونه‌هایی عملی از نحوه استفاده و پیکربندی خدمات مختلف Azure را ارائه می‌دهد. او در مورد فرمت‌های سوال و اینکه در هنگام رفتن به امتحان چه چیزی روبرو خواهید شد بحث می‌کند. او در پایان با توضیحی در مورد چگونگی انطباق آزمون در دامنه وسیعتر گواهینامه‌های مایکروسافت و برخی از گزینه‌های ادامه مراحل آمادگی امتحان خود را به پایان می‌رساند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 در حال توسعه راه حل‌های Microsoft Azure
_ | 00_02 چرا Azure دارای مجوز است؟
_ | 00_03 آنچه شما باید بدانید

01 بررسی اجمالی
_ | 01_01 مقدمه‌ای بر آزمونهای جدید Azure
_ | 01_02 چه چیزی در AZ-204 پوشش داده شده است؟

02 راه حل‌های محاسبه Azure را توسعه دهید
_ | 02_01 بررسی اجمالی
_ | 02_02 راه حل‌های IaaS
_ | 02_03 سرویس برنامه Azure
_ | 02_04 توابع Azure

03 برای Azure Storage توسعه دهید
_ | 03_01 بررسی اجمالی
_ | 03_02 Cosmos DB
_ | 03_03 ذخیره لکه

04 امنیت Azure را پیاده‌سازی کنید
_ | 04_01 بررسی اجمالی
_ | 04_02 احراز هویت و مجوز
_ | 04_03 راه حل‌های ابر امن

05 مانیتور، عیب یابی و بهینه‌سازی Azure Solutions
_ | 05_01 بررسی اجمالی
_ | 05_02 حافظه پنهان و تحویل محتوا
_ | 05_03 نظارت و ورود به سیستم

06 به خدمات Azure و خدمات شخص ثالث متصل شوید و آنها را مصرف کنید
_ | 06_01 بررسی اجمالی
_ | 06_02 برنامه‌های منطقی
_ | 06_03 APIM
_ | 06_04 راه حل‌های مبتنی بر رویداد
_ | 06_05 راه حل‌های مبتنی بر پیام

07 مدیریت راه حل‌ها با Azure CLI و .NET SDK
_ | 07_01 قالب س Questionال: ابزارهای اتوماسیون Azure
_ | 07_02 Azure CLI چیست؟
_ | 07_03 .NET SDK چیست؟

08 انتخاب منابع Azure مناسب
_ | 08_01 قالب س Questionال: منابع Azure
_ | 08_02 گروه‌بندی منابع
_ | 08_03 مواردی که باید در نظر بگیرید

09 چه انتظار می‌رود
_ | 09_01
_ | 09_02 چگونه و از کجا می‌توان به نمونه آزمایشات دسترسی پیدا کرد

10 نتیجه گیری
_ | 10_01 از اینجا کجا می‌روید؟

00 Introduction
_ 00_01 Developing solutions for Microsoft Azure
_ 00_02 Why get Azure certified
_ 00_03 What you should know

01 Overview
_ 01_01 An introduction to the new Azure exams
_ 01_02 What is covered in AZ-204

02 Develop Azure Compute Solutions
_ 02_01 Overview
_ 02_02 IaaS solutions
_ 02_03 Azure App Service
_ 02_04 Azure Functions

03 Develop for Azure Storage
_ 03_01 Overview
_ 03_02 Cosmos DB
_ 03_03 Blob Storage

04 Implement Azure Security
_ 04_01 Overview
_ 04_02 Authentication and authorization
_ 04_03 Secure cloud solutions

05 Monitor, Troubleshoot, and Optimize Azure Solutions
_ 05_01 Overview
_ 05_02 Caching and content delivery
_ 05_03 Monitoring and logging

06 Connect to and Consume Azure Services and Third-Party Services
_ 06_01 Overview
_ 06_02 Logic Apps
_ 06_03 APIM
_ 06_04 Event-based solutions
_ 06_05 Message-based solutions

07 Managing Solutions with the Azure CLI and .NET SDK
_ 07_01 Question format; Azure Automation tools
_ 07_02 What is the Azure CLI
_ 07_03 What is the .NET SDK

08 Choosing the Appropriate Azure Resources
_ 08_01 Question format; Azure resources
_ 08_02 Resource groupings
_ 08_03 Things to consider

09 What to Expect
_ 09_01 Online proctoring
_ 09_02 How and where to access sample tests

10 Conclusion
_ 10_01 Where do you go from here

مدرس: Carmel Eve - کارمل ایو

تعداد دوره های آموزشی: 2

کارمل ایو، از طریق نقش فعلی خود در endjin از انواع فن آوری ها و زبان های برنامه نویسی استفاده کرده است.
کارمل یاد گرفته است که برای حل خلاقانه مشکلات پیچیده ، از تکنیک های علمی و علوم داده استفاده کند. او با Microsoft Azure کار می کند و برای انواع مشتری ها معماری بومی ابر ایجاد می کند. کارمل از Azure به طور گسترده برای ایجاد راهکارهای پردازش واکنش پذیر کارآمد ، مقرون به صرفه و ایمن استفاده کرده است. وی موفق به دریافت گواهینامه Azure Developer Associate شده و در کنفرانس NDC در لندن سخنرانی کرد. کارمل به عنوان سفیر STEM در جامعه محلی من شرکت می کند و در یک طرح مشاوره محلی شرکت می کند. او از طرفداران سرسخت تنوع و فراگیری در فن آوری است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس