مارتین واکسمن یک استراتژیست محتوا و ارتباطاتی است که استراتژی دیجیتال و رسانه های اجتماعی را آموزش می دهد.
او مؤسس سه آژانس PR، رئيس شرکت مشاوره، Martin Waxman Communications است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است.
مارتین یک ستون ماهانه در زمینه های اجتماعی و دیجیتال برای مجله بازاریابی می نویسد و یکی از میزبان های پادکست Inside PR است. او همچنین رئیس صندوق مشاوره PRSA سال 2016، عضو کمیته برنامه ریزی تعاملی SXSW و عضو هیئت مشورتی هیات اجتماعی رسانه تورنتو است.
مارتین گواهی در استراتژی دیجیتالی و مدیریت ارتباطات دانشگاه تورنتو را تأسیس کرد و چندین دوره را در آنجا آموزش می دهد. او همچنین یک رسانه اجتماعی و استادیار PR در کالج Seneca در تورنتو، انتاریو است. او به طور منظم در کنفرانس های سراسر آمریكای شمالی سخنرانی می كند و سخنران مهمان در ارتباطات PR و دیجیتال است.
مارتین دو کتاب تخیلی و داستان را در مورد داستان سرایی چند رسانه ای منتشر کرده است. او یک نویسنده استندآپ کمدی MC و نویسنده فیلم و تلویزیون و روزنامه نگار آزاد است.
برای اطلاعات بیشتر، با Martin در توییتر martinwaxman@ یا در LinkedIn ارتباط برقرار کنید.