صنعت مراقبت های بهداشتی یکی از پیچیده ترین و پرتقاضاترین صنایع در جهان است. و یکی از مهم ترین نقش ها در این صنعت به طور فزاینده داده محور، نقش تحلیلگران داده های مراقبت های بهداشتی است که وظیفه دارند حجم عظیمی از اطلاعات تولید شده از مراقبت از بیمار، آزمایشات بالینی و تحقیقات پزشکی را به بینش هایی تبدیل کنند که تصمیمات حیاتی را هدایت می کند. در این دوره، مربی Ben Sullins ده مهارت حیاتی مورد نیاز برای موفقیت در این زمینه پویا را به عنوان یک تحلیلگر داده های مراقبت های بهداشتی برجسته می کند. او مهارتهای مختلف و اغلب متفاوت مورد نیاز را پوشش میدهد، از دانش دادهها و مقررات مراقبتهای بهداشتی گرفته تا مهارتهای آمار، مدیریت پایگاه داده، و زبانهای برنامهنویسی مانند SQL یا Python، تا بینشهای معناداری را از حجم وسیعی از دادههای پیچیده استخراج کند. در این دوره آموزشی به او بپیوندید تا در مورد این نقش اساسی در صنعت مراقبت های بهداشتی و نحوه ارائه راه حل های مبتنی بر شواهد که به نجات زندگی و بهبود کیفیت مراقبت از بیماران کمک می کند بیشتر بیاموزید.
نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویسها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
[فارسی]
01 10 مهارت برتر برای تحلیلگران داده های مراقبت های بهداشتی
01-01 مهارت برای تحلیلگران داده های مراقبت های بهداشتی
01-02 آگاهی از داده های مراقبت های بهداشتی
01-03 سیستم های مدیریت داده ها
01-04 توانایی کار با مجموعه داده های بزرگ
01-05 مقررات و رعایت بهداشت و درمان
01-06 تجزیه و تحلیل آماری
01-07 تجسم داده ها
01-08 تخصص دامنه
01-09 مهارت های حل مسئله
01-10 یادگیری ماشینی
01-11 ارتباط و همکاری
01-12 شما را در دوره بعدی می بینیم
[ENGLISH]
01 Top 10 Skills for Healthcare Data Analysts
01-01 Skills for healthcare data analysts
01-02 Knowledge of healthcare data
01-03 Data management systems
01-04 Ability to work with large datasets
01-05 Healthcare regulations and compliance
01-06 Statistical analysis
01-07 Data visualization
01-08 Domain expertise
01-09 Problem-solving skills
01-10 Machine learning
01-11 Communication and collaboration
01-12 See you in the next course
به عنوان یک متخصص تمام وقت data، بن سالینز تمام وقتش را صرف کمک به سایرین می کند تا از data هوشمندانه استفاده کنند. وی به اطلاعات معنی می بخشد و از انجامش لذت می برد. پیش زمینه اش به او دانش منحصر به فردی می بخشد که او را از سایر جامعه data مجزی می کند. از اواخر دهه 1990، او به شرکت های معروف زیادی، از جمله facebook، میکروسافت، linkedIn، Cisco، Mozilla ،Pluralsight و Genentech درباره دموکراسیزه کردن data در شرکت هایشان مشاوره داده است. به علاوه، بن سه ماه را صرف اداره مسئولیت facebook کرد تا فرهنگ data را در آنجا ، از طریق ارائه و به کار بردن ابزار مناسب و تکنیک های بصری کردن data با استفاده از Tableau افزایش دهد. و هدف اصلی بن از این تخصص اش فراهم آوردن خدمات خاص به مشتری ها ، از طریق پربار کردن زندگی شان با اطلاعات هوشمندانه و موثر می باشد.