%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مبانی بازاریابی: استراتژی‌های بازاریابی یکپارچه (با زیرنویس فارسی AI)
Marketing Foundations: Integrated Marketing Strategies
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6211-594447
لیندا _ آموزش مبانی بازاریابی: استراتژی‌های بازاریابی یکپارچه (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Marketing Foundations: Integrated Marketing Strategies
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Mark Burgess - مارک برگس
تاریخ انتشار
1396/6/21
2017-09-12
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 5دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
30 ویدیو
حجم فایل‌ها
2080 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
35 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4487
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

این آموزش، بخشی از این مسیرهای یادگیری میباشد:

فارسی لیندا

چشم‌انداز رسانه‌ها در حال رشد، منجر به مصرف کنندگانی شده‌است که از رسانه‌های سنتی, دیجیتال و اجتماعی استفاده می‌کنند.. بازاریابی یکپارچه تنها چیزی درمورد این است که بازاریابان چگونه می‌توانند از بهترین کانال‌ها برای جذب مشتریان خود استفاده کنند. بیاموزید که چگونه رقص برند، فریمورکی نوآورانه برای ارتباطات بازاریابی (IMC)، می‌تواند به نفس کشیدن تلاش‌های بازاریابی شما کمک کند. مربی Mark Burgess، سخنران و نویسنده TEDx به شما کمک می‌کند تا از رقص برند - و بهترین شیوه‌های واقعی ایجاد شده توسط برند‌های برجسته - برای ارائه پیام مناسب، به مشتریان مناسب، در مکان و زمان مناسب استفاده کنید.
درباره پیشنهادهای ارزش برند، موقعیت استراتژیک، شخصیت‌های خریدار، آخرین تفکر در مورد بازاریابی محتوا و وسایل نقلیه بازاریابی سنتی، دیجیتال، موبایل و اجتماعی اطلاعات کسب کنید. کشف کنید که چگونه معیارها می‌توانند در تصمیم گیری بهتر مبتنی بر داده به شما کمک کنند. بیاموزید که چگونه کمپین‌های یکپارچه‌ای را ارائه دهید که تجربه بهتر مشتری و بازگشت سرمایه بهتر را ارائه دهند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 خوش آمدید
_ | 00_02 آنچه شما باید بدانید

01 چرا رقص و رقبا در بازاریابی یکپارچه برای موفقیت شما حیاتی است
_ | 01_01 چالش‌های ادغام
_ | 01_02 رقص تجاری هفت مرحله ای

02 یک پیشنهاد ارزش برند برنده ایجاد کنید
_ | 02_01 با تجزیه و تحلیل SWOT شروع کنید
_ | 02_02 پیشنهاد ارزش تجاری خود را بسازید
_ | 02_03 استراتژی را برای انرژی بخشیدن به نام تجاری خود تعیین کنید
_ | 02_04 نمونه‌های پیشنهادی ارزش برند

03 نحوه توسعه و استفاده از شخصیت‌های خریدار
_ | 03_01 شخصیت‌های خود را ایجاد کنید: با چه کسی شروع کنید
_ | 03_02 چگونه نقاط درد مشتری را حل کنیم

04 داستان سرایی نام تجاری برای ایجاد محتوای جذاب
_ | 04_01 پیشنهاد ارزش خود را زنده کنید
_ | 04_02 نقش بازاریابی محتوا
_ | 04_03 گزینه‌های تأمین منابع

05 مدیریت رسانه‌های پرداخت شده، تحت مالکیت و درآمد
_ | 05_01 رسانه پرداخت شده، تحت مالکیت و کسب درآمد
_ | 05_02 کانال‌های ارتباطی سنتی
_ | 05_03 کانال‌های ارتباطی دیجیتال
_ | 05_04 کانال‌های رسانه‌های اجتماعی

06 استراتژی مدیریت تجربه مشتری
_ | 06_01 طوفان فکری و تفکر طراحی
_ | 06_02 سفر مشتری جدید
_ | 06_03 نقشه برداری از تجربه مشتری

07 تیم رقص برند خود را بسازید
_ | 07_01 ساختن این همه کار در شرکت شما انجام می‌شود
_ | 07_02 کارمندان اجتماعی خود را درگیر کنید

08 راه اندازی رقص و مارک تجاری
_ | 08_01 ابزارها و تکنیک‌های گوش دادن به مشتری
_ | 08_02 وزوز، مارک و رفتار
_ | 08_03 موارد در بازاریابی B2C و B2B

09 بهترین راه برای پیش بینی آینده ایجاد آن است
_ | 09_01 بازاریابی در زمان واقعی برای بازاریابان 0a0g0i0l0e0
_ | 09_02 بازاریابی عصبی
_ | 09_03 اینترنت اشیا

10 نتیجه گیری
_ | 10_01 برای بهبود نتایج کسب و کار فعال کنید
_ | 10_02 در تماس بودن

00 Introduction
_ 00_01 Welcome
_ 00_02 What you need to know

01 Why Integrated Marketing Choreography Is Critical to Your Success
_ 01_01 Integration challenges
_ 01_02 Seven-step brand choreography

02 Create a Winning Brand Value Proposition
_ 02_01 Begin with a SWOT analysis
_ 02_02 Build your brand value proposition
_ 02_03 Position strategy to energize your brand
_ 02_04 Brand value proposition case examples

03 How to Develop and Use Buyer Personas
_ 03_01 Create your personas; Start with who
_ 03_02 How to solve customer pain points

04 Brand Storytelling to Create Engaging Content
_ 04_01 Bring your value proposition to life
_ 04_02 Content marketing`s role
_ 04_03 Sourcing options

05 Managing Paid, Owned, and Earned Media
_ 05_01 Paid, owned, and earned media
_ 05_02 Traditional communications channels
_ 05_03 Digital communications channels
_ 05_04 Social media channels

06 Customer Experience Management Strategy
_ 06_01 Brainstorming and design thinking
_ 06_02 The new customer journey
_ 06_03 Customer experience mapping

07 Build Your Brand Choreography Team
_ 07_01 Making it all work inside your company
_ 07_02 Engage your social employees

08 Brand Choreography Launch
_ 08_01 Customer listening tools and techniques
_ 08_02 Buzz, brand, and behavior
_ 08_03 Cases in B2C and B2B marketing

09 The Best Way to Predict the Future Is to Create It
_ 09_01 Real-time marketing for agile marketers
_ 09_02 Neuromarketing
_ 09_03 The Internet of Things

10 Conclusion
_ 10_01 Activate to improve business results
_ 10_02 Staying in touch

مدرس: Mark Burgess - مارک برگس

تعداد دوره های آموزشی: 1

مارک برگس یک نویسنده ، سخنران TEDx و کارشناس بازاریابی پرفروش است.
مارک رئیس Blue Focus Marketing ، یک مشاوره برتر در زمینه تجربه مشتری ، ارائه دهنده بازاریابی محتوا و راه حل های بازاریابی یکپارچه به سازمانهای مشتری محور است. در دوره تحول بازاریابی ، برندها باید بر روی ادغام استراتژیک تمام نقاط تماس ارتباطی بازاریابی متمرکز شوند. چارچوب وی برای حل چالش های IMC که امروزه با برندهای تجاری روبرو هستند ، رقص تجاری نامیده می شود.
مارک نویسنده کتاب پرفروش "کارمند اجتماعی" است: "چگونه شرکت های بزرگ باعث ایجاد رسانه های اجتماعی می شوند". او یک بازاریاب دیجیتال با تجربه ، استراتژیست بازاریابی محتوا ، سخنران و مربی است. وی یک سخنرانی TEDx ارائه داد: "ظهور کارمند اجتماعی" و مقاله ای تأثیرگذار در Rutgers Business Review با موضوع "شکل دادن به آینده: اکوسیستم جدید اجتماعی" منتشر کرد.
حرفه مارک شامل بازاریابی ، مشاوره خدمات حرفه ای و آموزش ، از جمله نقش های ارشد بازاریابی در PwC ، McCann و AT&T است. وی در لیست Forbes Must Follow Market Minds ذکر شده است و یکی از 50 تأثیرگذار برتر در بازاریابی محتوا است. علاوه بر این ، مارک یک مربی متخصص برای انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) - ارائه کارگاه های بازاریابی محتوا و بازاریابی یکپارچه - و همچنین یک استاد "بازاریابی الحاقی" است که دوره های MBA را در آموزش اجرایی مدرسه Rutgers Business School تدریس می کند. وی همچنین یکی از مشارکت کنندگان در پروژه تبلیغات Wharton در سال 2020 است و برای برتری در بازاریابی موفق به کسب دو جایزه EFFIE شده است. او را در توییتر mnburgess ، @SocialEmployee@ و BlueFocus@ دنبال کنید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس