%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش راینو 6 برای مک (با زیرنویس فارسی AI)
Learning Rhino 6 for Mac
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL5862-2823260
لیندا _ آموزش راینو 6 برای مک (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Learning Rhino 6 for Mac
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
196,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Chris Reilly - کریس ری لی
تاریخ انتشار
1399/6/3
2020-08-24
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
8ساعت و 12دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
107 ویدیو
حجم فایل‌ها
1680 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
28 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6690
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Rhino 6 برای مک اینجا است. اگرچه این ویژگی دقیقاً مشابه ویندوز خود نیست، اما Rhino for Mac هم ابزار دقیق و هم مدل‌سازی ارگانیک را ارائه می‌دهد، و این گزینه‌ای عالی برای طراحانی است که نیاز به ایجاد فرم‌ها و اشکال پیچیده دارند. این دوره تفاوت‌های کلیدی بین نسخه‌های Mac و Windows، ناوبری رابط اصلی و تکنیک‌های تولید مدل‌های سه بعدی با کیفیت بالا برای صنایع مختلف، از جمله ساخت، معماری و انیمیشن را پوشش می‌دهد. نویسنده Chris Reilly با نشان دادن چگونگی ایجاد هندسه ساده از نقاط و منحنی‌ها شروع می‌کند و به اکسترود اجسام جامد برای چاپ سه بعدی یا فرز CNC می‌رسد. او با برخی از دروس استفاده از مواد سفارشی و ارائه طرح شما پایان می‌یابد. هیچ تجربه قبلی با Rhino لازم نیست! به سادگی شروع به تماشای کنید تا با این نرم‌افزار قدرتمند مدل‌سازی سه بعدی، شروع به کار کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 فرم‌ها و اشکال پیچیده را با Rhino طراحی کنید
_ | 00_02 آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
_ | 00_03 با استفاده از فایلهای تمرینی
_ | 00_04 Rhino برای مک چیست؟
_ | 00_05 سیستم مورد نیاز و سخت‌افزار پشتیبانی شده
_ | 00_06 بارگیری و نصب Rhino برای Mac

01 آشنایی با Rhino برای Mac
_ | 01_01 پنجره شروع
_ | 01_02 نوار منو
_ | 01_03 Viewport
_ | 01_04 نوار کناری
_ | 01_05 نمادهای فرمان
_ | 01_06 خط فرمان
_ | 01_07 محدودیت‌های مدل سازی
_ | 01_08 ابزار گامبال
_ | 01_09 ضامن سابقه انجمن
_ | 01_10 نوار وضعیت
_ | 01_11 مضامین Rhino
_ | 01_12 تنظیمات واحد و شبکه
_ | 01_13 پیمایش در Viewport
_ | 01_14 سفارشی کردن نماهای دیدنی
_ | 01_15 مدیریت فایل
_ | 01_16 اشیا Rh Rhino
_ | 01_17 انتخاب اشیاء
_ | 01_18 سازماندهی شده با لایه ها
_ | 01_19 راهنما و عیب یابی

02 تفاوت Rhino برای Mac و Rhino برای ویندوز
_ | 02_01 آنچه در ویندوز از دست رفته است
_ | 02_02 تفاوت صفحه کلید، ماوس و محیطی
_ | 02_03 تفاوت منوی زمینه ای
_ | 02_04 اختلافات بین فرامین و خط
_ | 02_05 تفاوت نوار ابزار و پانل
_ | 02_06 تفاوت خودکار

03 منحنی
_ | 03_01 اصول منحنی
_ | 03_02 رسم منحنی‌های خط مستقیم
_ | 03_03 چند ضلعی‌های نقاشی
_ | 03_04 رسم دایره‌ها، بیضی‌ها و کمان ها
_ | 03_05 نقاشی مارپیچ و مارپیچ
_ | 03_06 رسم منحنی‌های شکل آزاد
_ | 03_07 تجزیه و تحلیل طول منحنی
_ | 03_08 تجزیه و تحلیل زاویه‌های منحنی
_ | 03_09 تجزیه و تحلیل شعاع منحنی
_ | 03_10 تجزیه و تحلیل انحنای منحنی
_ | 03_11 تجزیه و تحلیل تداوم منحنی
_ | 03_12 تحلیل جهت منحنی
_ | 03_13 انفجار و پیوستن به منحنی ها
_ | 03_14 ویرایش نقاط کنترل منحنی
_ | 03_15 منحنی‌های صاف کننده
_ | 03_16: منحنی‌های گسترش
_ | 03_17 منحنی تقسیم
_ | 03_18 منحنی‌های پیرایش
_ | 03_19 منحنی‌های جبران کننده
_ | 03_20 منحنی تطبیق
_ | 03_21 منحنی‌های فیله سازی
_ | 03_22 بازسازی منحنی ها

04 سطح
_ | مبانی سطحی 04_01
_ | 04_02 ساخت سطوح اکستروژن
_ | 04_03 سطوح پایه بلند
_ | 04_04 سطوح بالابر با گزینه‌های زیر شیروانی
_ | 04_05 سطح منحنی‌های لبه
_ | 04_06 ایجاد سطوح چرخان
_ | 04_07 ساخت 1 سطح ریل جارو
_ | 04_08 ساخت رفت و برگشت 2 سطح ریل
_ | 04_09 ایجاد سطح شبکه
_ | 04_10 تجزیه و تحلیل جهت سطح
_ | 04_11 تجزیه و تحلیل شعاع و انحنای سطح
_ | 04_12 تجزیه و تحلیل تداوم سطح
_ | 04_13 ویرایش نقاط کنترل سطح
_ | 04_14 انفجار و اتصال سطوح
_ | 04_15 سطح صاف کننده
_ | 04_16 سطح‌های در حال گسترش
_ | 04_17 تقسیم سطوح
_ | 04_18 اصلاح سطوح
_ | 04_19 سطوح افست
_ | 04_20 مطابقت سطوح
_ | 04_21 سطوح پرکننده
_ | 04_22 سطوح خم
_ | 04_23 بازسازی سطوح

05 جامدات
_ | 05_01 اصول جامدات
_ | 05_02 ایجاد اجسام جامد
_ | 05_03 ایجاد مواد جامد آزاد
_ | 05_04 تجزیه و تحلیل مواد جامد: تجزیه و تحلیل لبه
_ | 05_05 ویرایش مواد جامد: تفاوت بولی
_ | 05_06 ویرایش مواد جامد: اتحادیه بولی
_ | 05_07 ویرایش مواد جامد: تقاطع بولی
_ | 05_08 ویرایش مواد جامد: دو شکل بولی
_ | 05_09 ویرایش مواد جامد: WireCut
_ | 05_10 ویرایش مواد جامد: پخ

06 هندسه را متحول کنید
_ | 06_01 در حال حرکت اشیا with با کشیدن، حرکت دادن و آدامس
_ | 06_02 اشیاating چرخان با چرخش و گامبال
_ | 06_03 مقیاس گذاری اشیا with با دستورات مقیاس و گامبال
_ | 06_04 تکثیر اشیا with با کپی و آدامس
_ | 06_05 کپی کردن اشیا with با دستورات آرایه

07 مدل‌سازی دقیق
_ | 07_01 درک سیستم‌های مختصات
_ | 07_02 با استفاده از هواپیماهای ساختمانی
_ | 07_03 محدودیت‌های مدل سازی: ارتو
_ | محدودیت‌های مدل‌سازی 07_04: مسطح
_ | 07_05 طراحی با تصاویر مرجع: قاب عکس
_ | 07_06 طراحی با تصاویر مرجع: نقشه bit پس زمینه
_ | 07_07 شی object مداوم ضربه محکم و ناگهانی می‌خورد
_ | 07_08 شی object یک شلیک می‌شود
_ | 07_09 تنظیمات ضربه محکم و ناگهانی شبکه
_ | 07_10 SmartTrack

08 رندر کردن
_ | 08_01 تنظیمات ارائه و تنظیم صحنه
_ | 08_02 تنظیم روشنایی: روشنایی دو نقطه ای
_ | 08_03 تنظیم روشنایی: روشنایی سه نقطه ای
_ | 08_04 استفاده و شخصی‌سازی مواد
_ | 08_05 رندر

09 نتیجه گیری
_ | 09_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Design complex forms and shapes with Rhino
_ 00_02 What you should know before watching this course
_ 00_03 Using the exercise files
_ 00_04 What is Rhino for Mac
_ 00_05 System requirements and supported hardware
_ 00_06 Downloading and installing Rhino for Mac

01 Getting Acquainted with Rhino for Mac
_ 01_01 Start window
_ 01_02 Menu bar
_ 01_03 Viewport
_ 01_04 Sidebars
_ 01_05 Command icons
_ 01_06 Command line
_ 01_07 Modeling constraints
_ 01_08 Gumball tool
_ 01_09 Associative History toggle
_ 01_10 Status bar
_ 01_11 Rhino themes
_ 01_12 Customizing unit and grid settings
_ 01_13 Navigating viewports
_ 01_14 Customizing viewports
_ 01_15 File management
_ 01_16 Rhino objects
_ 01_17 Selecting objects
_ 01_18 Staying organized with layers
_ 01_19 Help and troubleshooting

02 Differences between Rhino for Mac and Rhino for Windows
_ 02_01 What`s missing from Windows
_ 02_02 Keyboard, mouse, and peripheral differences
_ 02_03 Contextual menu differences
_ 02_04 Commands and command line differences
_ 02_05 Toolbar and panel differences
_ 02_06 Autosave differences

03 Curves
_ 03_01 Curve basics
_ 03_02 Drawing straight line curves
_ 03_03 Drawing polygons
_ 03_04 Drawing circles, ellipses, and arcs
_ 03_05 Drawing spirals and helixes
_ 03_06 Drawing freeform curves
_ 03_07 Analyzing curve length
_ 03_08 Analyzing curve angles
_ 03_09 Analyzing curve radius
_ 03_10 Analyzing curve curvature
_ 03_11 Analyzing curve continuity
_ 03_12 Analyzing curve direction
_ 03_13 Exploding and joining curves
_ 03_14 Editing curve control points
_ 03_15 Smoothing curves
_ 03_16 Extending curves
_ 03_17 Splitting curves
_ 03_18 Trimming curves
_ 03_19 Offsetting curves
_ 03_20 Matching curves
_ 03_21 Filleting curves
_ 03_22 Rebuilding curves

04 Surfaces
_ 04_01 Surface basics
_ 04_02 Making extrusion surfaces
_ 04_03 Basic lofted surfaces
_ 04_04 Lofting surfaces with loft options
_ 04_05 Surfaces from edge curves
_ 04_06 Creating revolved surfaces
_ 04_07 Making sweep 1 rail surfaces
_ 04_08 Making sweep 2 rail surfaces
_ 04_09 Network surface creation
_ 04_10 Analyzing surface direction
_ 04_11 Analyzing surface radius and curvature
_ 04_12 Analyzing surface continuity
_ 04_13 Editing surface control points
_ 04_14 Exploding and joining surfaces
_ 04_15 Smoothing surfaces
_ 04_16 Extending surfaces
_ 04_17 Splitting surfaces
_ 04_18 Trimming surfaces
_ 04_19 Offsetting surfaces
_ 04_20 Matching surfaces
_ 04_21 Filleting surfaces
_ 04_22 Bending surfaces
_ 04_23 Rebuilding surfaces

05 Solids
_ 05_01 Solids basics
_ 05_02 Creating solid objects
_ 05_03 Freeform solids creation
_ 05_04 Analyzing solids; Edge analysis
_ 05_05 Editing solids; Boolean difference
_ 05_06 Editing solids; Boolean union
_ 05_07 Editing solids; Boolean intersection
_ 05_08 Editing solids; Boolean two shapes
_ 05_09 Editing solids; WireCut
_ 05_10 Editing solids; Chamfer

06 Transforming Geometry
_ 06_01 Moving objects with drag, move, and gumball
_ 06_02 Rotating objects with rotate and gumball
_ 06_03 Scaling objects with scale commands and gumball
_ 06_04 Duplicating objects with copy and gumball
_ 06_05 Duplicating objects with array commands

07 Accurate Modeling
_ 07_01 Understanding coordinate systems
_ 07_02 Using construction planes
_ 07_03 Modeling constraints; Ortho
_ 07_04 Modeling constraints; Planar
_ 07_05 Drawing with reference images; Picture frame
_ 07_06 Drawing with reference images; Background bitmap
_ 07_07 Persistent object snaps
_ 07_08 One-shot object snaps
_ 07_09 Grid snap settings
_ 07_10 SmartTrack

08 Rendering
_ 08_01 Render settings and scene setup
_ 08_02 Lighting setup; Two-point lighting
_ 08_03 Lighting setup; Three-point lighting
_ 08_04 Applying and customizing materials
_ 08_05 Rendering

09 Conclusion
_ 09_01 Next steps

مدرس: Chris Reilly - کریس ری لی

تعداد دوره های آموزشی: 10

Chris Reilly یک معلم ، هنرمند Detroit-area و هکر می باشد . کار های گروهی و شخصی او موجب فهم telepresence، ارتباطات، physical subjectivity و کمپانی های ساخت games، performances، relational objects ،روبات ها و پروژه های سخت افزار و نرم افزار های open-source می باشد. Chris دارای MFA از مدرسه ی UCLA's School of the Arts and Architecture می باشد و کارهای گروهی و فردی خود را به صورت بین المللی نشان داده است که شامل Ann Arbor Film Festival، کارگاه ابزار در موزه ی Hammer در Los Angeles مجمع عمومی ZERO1 Biennial در San Jose و پروژه های مشارکتی در جشنواره ی هنر رسانه های جدید Hong Kong's Microwave International می باشد. کار های او در مجله ی Make، Wired و Punk Planet به نمایش درامده و او متن های هنری خود را در Geez and Infinite Mile منتشر کرده است. او دوره های آموزش دیجیتال و رسانه را در مدرسه ی School of the Art Institute of Chicago و دوره ی آموزش 3D animation را در Lynda.com at LinkedIn ارائه داده است . او یک دستیار پروفسور در رسانه ی دیجیتالی در دانشگاه Eastern Michigan University می باشد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس