%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع مدلسازی و پرینت سه بعدی با Meshmixer (با زیرنویس فارسی AI)
Meshmixer Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL1612-647662
لیندا _ آموزش جامع مدلسازی و پرینت سه بعدی با Meshmixer (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Meshmixer Essential Training
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
178,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Nick Kloski - نیک کلوسکی
تاریخ انتشار
1396/7/18
2017-10-10
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
6ساعت و 36دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
71 ویدیو
حجم فایل‌ها
2050 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
34 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 10990
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

شروع به کار با Meshmixer کنید. که یک ابزار مدلسازی سه بعدی قدرتمند از Autodesk است. این مدل سازی سه بعدی چند ابزاری، منحصرفرد است ، به این خاطر که فقط برای ایجاد مجسمه های سه بعدی مفید نیست، بلکه دارای برخی ویژگی های استثنایی برای ارتباط دادن ایده هایتان با دنیای واقعی با پرینتر سه بعدی هست. در این دوره، به مدرس Nick Kloski ملحق شوید تا او بسیاری از ویژگی های Meshmixer، از تمیز کردن اسکن سه بعدی تا مجمسه سازی و آماده سازی پرینت سه بعدی را توضیح میدهد. Nick نحوه ی ارزیابی و تعمیر دانلود ها از سایتهای آنلاین، ایجاد مجسمه با گل دیجیتال، ایجاد یک مدل سه بعدی از یک عکس و موارد بیشتری را توضیح میدهد. این دوره توسط HoneyPoint3D تهیه و ضبط شده است. ما ازمیزبانی این دوره در مجموعه مان خوشحالیم.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

فایلهای تمرینی این آموزش ، پس از خرید محصول و در صورت نیاز شما و اعلام از جانب شما (از طریق بخش تماس با ما) ، لینک دانلود به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Overview
___| 00_01 Introduction
___| 00_02 Overview of Meshmixer areas
___| 00_03 Overview of Meshmixer user interface
___| 00_04 Importing and saving files
___| 00_05 Overview of view modes; How to best see your model

01 Evaluating and Fixing Downloads from Online Sites
___| 01_01 Introduction; Great places to find models and some problems that can arise
___| 01_02 Places to find models online
___| 01_03 Typical errors found in online models
___| 01_04 Using Meshmixers automated fixing techniques
___| 01_05 When automated fixing isnt enough; Remeshing
___| 01_06 Another technique for fixing models; Bridging
___| 01_07 Fixing models using the powerful Make Solid command
___| 01_08 Your last resort; Remodeling using Meshmixer tools

02 Working with Multiple Objects in Meshmixer
___| 02_01 Introduction to multiple objects in Meshmixer
___| 02_02 What are separate bodies in Meshmixer
___| 02_03 Why do separate bodies matter Booleans and exporting
___| 02_04 Overview of the Object Browser and view modes
___| 02_05 Booleans revisited and defined
___| 02_06 Boolean Union changing sizes
___| 02_07 Boolean Union success via remeshing
___| 02_08 Understanding world and local coordinate systems
___| 02_09 To be exact; Aligning objects
___| 02_10 Select everywhere; Shared and non-shared frame
___| 02_11 Using attraction and repulsion
___| 02_12 Using the measurement tools to analyze objects

03 Polygonal Modeling vs. Prismatic Modeling; When To Use and What They Are
___| 03_01 Introduction to the types of CAD modeling tools
___| 03_02 Overview of the CAD landscape
___| 03_03 What CAD tools are the best to use
___| 03_04 CAD tools; Compare and contrast
___| 03_05 Using CAD models in Meshmixer

04 Sculpting with Digital Clay
___| 04_01 Intro to the fun world of playing with digital clay
___| 04_02 Inspiration is everywhere!
___| 04_03 Other tools on the market for sculpting and modeling
___| 04_04 Basic overview of sculpting tools
___| 04_05 Sculpting tool modifiers
___| 04_06 What is meshmixing (The whole program is named after this!)
___| 04_07 More advanced meshmixing
___| 04_08 What about adding color
___| 04_09 How shaders affect modeling
___| 04_10 Common modeling problems; Self-intersections and normals
___| 04_11 Using the Make Solid tool to fix everything
___| 04_12 Why face groups are your best friend
___| 04_13 Transform! (Or, more rightly; Using the transform tools)
___| 04_14 Using shapes to influence other shapes
___| 04_15 Using the attract brushes
___| 04_16 Dont be constrained by what the world tells you can be done
___| 04_17 3D printing considerations

05 Meshmixer Support Structure Generation for 3D Printing
___| 05_01 Introduction to Meshmixer support structures and why theyre great
___| 05_02 Why not use your slicer to generate support structures
___| 05_03 Optionally preparing your model via reduction
___| 05_04 Evaluating model orientation
___| 05_05 Starting support structure generation tips
___| 05_06 In-tool editing supports
___| 05_07 Convert to Solid and exporting
___| 05_08 Multiple support iteration

06 Creating and Fixing 3D Scans
___| 06_01 Introduction to the fun of 3D scanning
___| 06_02 Things to look for when first loading up your 3D scan
___| 06_03 Is your scan printable
___| 06_04 Fixing easy printability problems
___| 06_05 Fixing difficult 3D scan problems; Starting off
___| 06_06 Fixing difficult 3D scan problems; Starting with cleanup
___| 06_07 Fixing difficult 3D scan problems; Hole filling
___| 06_08 Fixing difficult 3D scan problems; Thickening
___| 06_09 Final steps for printability
___| 06_10 Service bureaus for color printing

07 Creating a 3D Model from a Photograph
___| 07_01 Introduction to the fun of 3D scanning
___| 07_02 Downloading GIMP for photo editing
___| 07_03 Cropping and adjusting your photo in GIMP for use in Meshmixer
___| 07_04 Importing your photo as a stencil into Meshmixer
___| 07_05 Preparing your mesh for best stencil results
___| 07_06 Applying the stencil; Stencil strength and inversing

مدرس: Nick Kloski - نیک کلوسکی

تعداد دوره های آموزشی: 4

Nick Kloski مشترکا HoneyPoint3D را بنیاد نهاد، که یک شرکت پیشرو در آموزش و نو آوری است، که دفاتری در Concord و Walnut Creek ، CA دارد. HoneyPoint3D در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد ، و اولین فروشگاه پرینت سه بعدی کالیفرنیای شمالی را راه اندازی و به کار انداخت. این فروشگاه با هدف تمرکز بر مشتری های ملی و آموزش آنلاین در سال ۲۰۱۶ بسته شد. HoneyPoint3D افتخارات مهم آموزشی از جمله جایزه ی Fusion360 و جایزه ی Inventing the Future از Autodesk را برنده شده است. نیک بیش از ۷۰۰۰ دانشجو در مدلسازی و پرینت ۳ بعدی را هم به صورت شخصی و هم انلاین آموزش داده است. به عنوان یک متخصص این صنعت او با بیش از ۲۵ رسانه مصاحبه کرده است. نیک بخش آموزش HoneyPoint3D را ایجاد کرده و مدیریت میکند، که در آنجا با افتخار دوره های انلاین طراحی و پرینت ۳ بعدی را ارائه میکند، که جهت جذب هرچه بیشتر مردم به دنیای تولید ۳ بعدی ساخته شده است. نیک همچنین مشترکا کمپین HoneyPoint3D's Kickstarter را در سال ۲۰۱۵ ایجاد کرد (Meshmixer CAD training) ، که جز ۷٪ بالای کمپین های درامدزای ۲۰۱۵ بود. اخرین دستاورد نیک تالیف مشترک جدید ترین کتاب Make Magazine در مورد پرینت ۳ بعدی به نام Getting Started with 3D Printing است، که هم اکنون در Amazon و کتاب فروشی ها از جمله all Barnes & Noble stores در دسترس است. قبل از تاسیس HoneyPoint3D. نیک برای ۱۶ سال در Oracle و Sun Microsystems در پست های بازاریابی فنی کار میکرد. به عنوان یک مربی با استعداد، نیک دوره های فنی داخلی را در تیم های Oracle در سراسر دنیا راه اندازی کرد. مطالب تالیف شده ی او در Oracle و Sun Microsystems هنوز هم در حال استفاده می باشند. نیک یک شخص فعال است، که به زندگی نگاهی کار آفرینانه دارد. تجربیات او به عنوان یک English major/religious studies minor ‌ یک کار آزموده ی تکنولوژی با ۱۶ سال تجربه، و یک یادگیرنده ی تکنولوژی های جدید، یک نگاه بشر دوستانه و همچنین یک حس قوی در نحوه ی تبدیل پتانسیل تکنولوژی ها به برنامه های انسان محور میدهد

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس