
Lynda Weinman
بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.
اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.
درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود
وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.
لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.
کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.
درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته
بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.
اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".
اوج گیری پس از بحران
کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.
کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.
روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.
خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."
روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.
افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."
با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".
در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد
اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.
وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."
در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".
ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.
پیش به سوی موفقیت
مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.
در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.
لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.
ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.
واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

فروش به لینکدین Linked in
من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.
واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.
اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.
واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."
به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.
واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."
در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

در گردش کار مشارکتی با InDesign و InCopy مدرس Anne-Marie Concepcion نحوه کار Adobe InCopy و InDesign را با هم کار میکند، به ویراستاران و طراحان کمک میکند تا در نشریات همکاری کنند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند، بدون هیچ سخت افزار، نرمافزار و یا سیستمهای مدیریت گران قیمت چاپ. این دوره نحوه تنظیم جریان کار، نحوه پرداختن به مسائل cross-پلتفرم مک و ویندوز هنگام کار در یک محیط مختلط، نحوه کار با نویسندگان و طراحان از راه دور و نحوه ادغام با Microsoft Word را نشان میدهد. فایلهای تمرین همراه با دوره است.







نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
00 مقدمه 
___| 00_01 خوش آمدی 
___| 00_02 با استفاده از پروندههای تمرینی 
01 با InDesign و InCopy شروع به کار کنید 
___| 01_01 بررسی اجمالی این دوره 
___| 01_02 درک گردش کار موازی 
___| 01_03 جوایز و چالشهای موجود در گردش کار جدید 
___| 01_04 الزامات و توصیه ها 
02 گردش کار اساسی 
___| 02_01 تنظیم پروژهها و کاربران 
___| 02_02 درک داستانها و فریم ها 
___| 02_03 ساخت داستانهای قابل ویرایش برای InCopy از InDesign 
___| 02_04 در حال ویرایش داستانهای گردش کار در InCopy 
___| 02_05 بررسی داستانها در داخل و خارج 
___| 02_06 تکمیل یک پروژه در InDesign 
03 رابط InCopy 
___| 03_01 سه نمایش اصلی از یک پرونده 
___| 03_02 با پانلهای پیش فرض آشنا شوید 
___| 03_03 سفارشی کردن رابط 
___| 03_04 پیمایش داستانها و دیدگاه ها 
04 ملزومات ویرایش InCopy 
___| 04_01 کار با پانل Assignments 
___| 04_02 ویرایش در نمای طرح 
___| 04_03 ویرایش در نمای Story یا Galley 
___| 04_04 متن کپی کردن 
___| 04_05 درج کاراکترهای خاص 
___| 04_06 وارد کردن متن 
___| 04_07 کار با طرحبندی فقط خواندنی 
05 قالببندی متن در InCopy 
___| 05_01 استفاده از سبکهای کپی ریز 
___| 05_02 با استفاده از قالببندی کاراکتر 0l0o0c0a0l0 
___| 05_03 با استفاده از قالببندی پاراگراف 0l0o0c0a0l0 
___| 05_04 ستونهای تقسیم و پوشان 
___| 05_05 با استفاده از ابزار Eyedropper برای کپی کردن قالببندی چسباندن 
06 ابزار مفید InCopy 
___| 06_01 بررسی املایی 
___| 06_02 با استفاده از فرهنگ لغت زبان 
___| 06_03 با استفاده از اصطلاحنامه 
___| 06_04 با استفاده از یافتن تغییر 
___| 06_05 کار با ویژگی Autocorrect 
___| 06_06 ساخت ماکروهای متن 
___| 06_07 با استفاده از یادداشتهای درون خطی 
___| 06_08 کار با اسکریپتهای داخلی 
07 ویرایش متن پیشرفته در InCopy 
___| 07_01 اضافه کردن پاورقی 
___| 07_02 با استفاده از متن مشروط 
___| 07_03 ایجاد پیوندها 
___| 07_04 درج رفرنس 
___| 07_05 کار با جداول 
08 تغییرات در ردیابی InCopy 
___| 08_01 تنظیم و استفاده از تغییرات تغییرات 
___| 08_02 سفارشی کردن نشانه گذاری 
___| 08_03 پذیرش و رد تغییرات 
09 کار با تصاویر در InCopy 
___| 09_01 با استفاده از ابزار Position 
___| 09_02 با استفاده از منوی Object 
___| 09_03 وارد کردن و جایگزینی تصاویر 
___| 09_04 درج تصاویر در داستان 
___| 09_05 با استفاده از Mini Bridge و Bridge 
10 با استفاده از InCopy در حالت مستقل 
___| 10_01 ایجاد اسناد جدید InCopy 
___| 10_02 ایجاد الگوهای InCopy 
___| 10_03 باز کردن داستانهای InCopy به طور مستقیم 
___| 10_04 باز کردن Word فایلها در InCopy 
___| 10_05 قرار دادن Buzzword فایلها در InCopy 
11 پروژه خروجی از InCopy 
___| 11_01 صادر کردن داستان به Word، RTF و Buzzword 
___| 11_02 صادر کردن طرحبندی به PDF 
___| 11_03 صادرات گالری و داستان به PDF 
___| 11_04 چاپ از InCopy 
12 مدیریت گردش کار از InDesign 
___| 12_01 صادر کردن داستان از طرح 
___| 12_02 کار با پانل Assignments در ایندیزاین 
___| 12_03 ویرایش و به روزرسانی پرونده ها 
___| 12_04 با استفاده از یادداشتهای درون خطی 
___| 12_05 ویژگیهای گردش کار در پنل پیوندها 
___| 12_06 قرار دادن پروندههای جدید InCopy 
___| 12_07 بسته شدن از یک پروژه 
13 با استفاده از یک گردش کار مبتنی بر چیدمان 
___| 13_01 بررسی اجمالی گردش کار 
___| 13_02 به روز کردن داستانها و طرح ها 
___| 13_03 نکاتی درباره گردش کار موفق طرح 
14 با استفاده از گردش کار مبتنی بر تکالیف 
___| 14_01 ایجاد تکالیف در InDesign 
___| 14_02 کار با تکالیف در InCopy 
___| 14_03 نگه داشتن طرح فایلها محلی 
___| 14_04 حل مسائل مربوط به تکالیف مشترک 
15 با استفاده از گردش کار از راه دور (خارج از سایت) 
___| 15_01 ایجاد بستههای واگذاری در InDesign 
___| 15_02 کار با بستههای واگذاری در InCopy 
___| 15_03 به روز بودن بسته ها 
___| 15_04 استفاده از DropBox با گردش کار InCopy 
16 نتیجه گیری 
___| 16_01 کمک و منابع جامعه 
___| 16_02 خداحافظ 
00 Introduction 
___| 00_01 Welcome 
___| 00_02 Using the exercise files 
01 Getting Started with InDesign and InCopy 
___| 01_01 Overview of this course 
___| 01_02 Understanding the parallel workflow 
___| 01_03 Rewards and challenges in the new workflow 
___| 01_04 Requirements and recommendations 
02 The Basic Workflow 
___| 02_01 Setting up projects and users 
___| 02_02 Understanding stories and frames 
___| 02_03 Making stories editable for InCopy from InDesign 
___| 02_04 Editing workflow stories in InCopy 
___| 02_05 Checking stories in and out 
___| 02_06 Completing a project in InDesign 
03 The InCopy Interface 
___| 03_01 Three main views of a file 
___| 03_02 Becoming familiar with default panels 
___| 03_03 Customizing the interface 
___| 03_04 Navigating stories and views 
04 InCopy Editing Essentials 
___| 04_01 Working with the Assignments panel 
___| 04_02 Editing in Layout view 
___| 04_03 Editing in Story or Galley view 
___| 04_04 Copyfitting text 
___| 04_05 Inserting special characters 
___| 04_06 Importing text 
___| 04_07 Working with read-only layouts 
05 Formatting Text in InCopy 
___| 05_01 Applying styles for copyfit 
___| 05_02 Applying local character formatting 
___| 05_03 Applying local paragraph formatting 
___| 05_04 Splitting and spanning columns 
___| 05_05 Using the Eyedropper tool to copy paste formatting 
06 Useful InCopy Tools 
___| 06_01 Checking spelling 
___| 06_02 Using the language dictionaries 
___| 06_03 Using the thesaurus 
___| 06_04 Using Find Change 
___| 06_05 Working with the Autocorrect feature 
___| 06_06 Building text macros 
___| 06_07 Using inline notes 
___| 06_08 Working with built-in scripts 
07 Advanced Text Editing in InCopy 
___| 07_01 Adding footnotes 
___| 07_02 Using conditional text 
___| 07_03 Creating hyperlinks 
___| 07_04 Inserting cross-references 
___| 07_05 Working with tables 
08 Tracking Changes in InCopy 
___| 08_01 Setting up and using Track Changes 
___| 08_02 Customizing the markup 
___| 08_03 Accepting and rejecting changes 
09 Working with Images in InCopy 
___| 09_01 Using the Position tool 
___| 09_02 Using the Object menu 
___| 09_03 Importing and replacing images 
___| 09_04 Inserting images into the story 
___| 09_05 Using Mini Bridge and Bridge 
10 Using InCopy in Standalone Mode 
___| 10_01 Creating new InCopy documents 
___| 10_02 Creating InCopy templates 
___| 10_03 Opening linked InCopy stories directly 
___| 10_04 Opening Word files in InCopy 
___| 10_05 Placing Buzzword files in InCopy 
11 Outputting Projects from InCopy 
___| 11_01 Exporting stories to Word, RTF, and Buzzword 
___| 11_02 Exporting layouts to PDF 
___| 11_03 Exporting galleys and stories to PDF 
___| 11_04 Printing from InCopy 
12 Managing the Workflow from InDesign 
___| 12_01 Exporting stories from the layout 
___| 12_02 Working with the Assignments panel in InDesign 
___| 12_03 Editing and updating files 
___| 12_04 Using inline notes 
___| 12_05 Workflow features in the Links panel 
___| 12_06 Placing new InCopy files 
___| 12_07 Closing out of a project 
13 Using a Layout-Based Workflow 
___| 13_01 Layout workflow overview 
___| 13_02 Updating stories and designs 
___| 13_03 Tips for successful layout workflows 
14 Using an Assignments-Based Workflow 
___| 14_01 Creating assignments in InDesign 
___| 14_02 Working with assignments in InCopy 
___| 14_03 Keeping layout files local 
___| 14_04 Solving common assignment issues 
15 Using a Remote (Off-Site) Workflow 
___| 15_01 Creating assignment packages in InDesign 
___| 15_02 Working with assignment packages in InCopy 
___| 15_03 Keeping packages up to date 
___| 15_04 Using DropBox with an InCopy workflow 
16 Conclusion 
___| 16_01 Community help and resources 
___| 16_02 Goodbye
Anne-Marie Concepcion از کارشناسان ارشد مفاهیم خاص InDesign، چاپ دیجیتال و مربی Adobe Certified می باشد. او کارشناس ارشد چاپ دیجیتال می باشد و مالک Seneca Design & Training که استودیوی طراحی cross-media می باشد که به توسعه ی print، PDF و ebook برای مشتریان می پردازد. او هم چنین مربی certified Adobe و دارای تخصص در انتشار InDesign-centric، InCopy integration و چاپ fixed-layout و reflowable مانند reflowable EPUB، Kindle، DPS، PDF و فرمت های کتابهای الکترونی می باشد. او در بیش از بیست دوره در lynda.com درباره ی این موضوعات نویسندگی کرده است. او با همکار تجاری خود David Blatner شرکت Creative Publishing Network را اداره می کند که صاحب InDesignSecrets.com, InDesign Magazine, CreativePro.com و کنفرانس های سالیانه ی صنعتی InDesign و the Print + ePublishing می باشد. او را در ezine، HerGeekness Gazette دنبال کرده و با ایمیل amarie@senecadesign.com وتوییتر amarie@ با او در ارتباط باشید.