جیسون مولرو مدیر یادگیری و توسعه (L&D) در ServiceTitan است.
جیسون برای ارایه راهکارهای یادگیری خلاقانه ای که فرهنگهای شرکت را شکل داده و رشد حرفهای را تشویق میکند، یک متخصص شناختهشده L&D است. 14 سال تجربه وی که شامل خدمات اجتماعی ، ارتقاء عالی ، آموزش عمومی و مراقبت های بهداشتی می شود ، از توانایی وی در امر آموزش افراد در همه سطوح ، با استفاده از یک رویکرد متفکرانه و شخصی برای افزایش تعامل و همدلی خبر می دهد. جیسون به توانایی خود در تعریف استراتژیهای یادگیری شرکتی و اهرم فن آوری پیشرفته برای توسعه تیم های با عملکرد بالا و تبدیل شرکت ها افتخار می کند.