جیل گریفین یک متخصص وفاداری مشتری ، سخنران و مشاور است.
جیل نویسنده "Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It" است، که در لیست دانش کاری دانشکده تجارت هاروارد ظاهر شده و به شش زبان ترجمه شده است. کتاب "Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal" ، که باعث شد جایزه 30 کتاب برتر کسب و کار Soundview Summaries Summaries را کسب کند. و کتاب "Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World" ، که به چگونگی ایجاد و حفظ وفاداری مشتری در عصر اطلاعات خریدار تقریباً کامل می پردازد. از سال 2003 ، جیل در هیئت مدیره (Luby's / Fuddruckers ، Inc (NYSE: LUB فعالیت می کرد و به نظارت بر چرخش مهم یک رستوران زنجیره ای کمک کرد. جیل با 500 شرکت Fortune مانند دل ، مایکروسافت ، شرکت فورد موتور ، سوبارو ، هتل های ماریوت ، هیولت پاکارد ، IBM ، AMD ، ولز فارگو ، وسترن یونیون ، اسپرینت و تویوتا صحبت و رایزنی می کند. او دریافت کننده جایزه برجسته دانش آموختگان سال 2003 است (در کنار لری کلنر ، رئیس وقت و مدیر عامل شرکت هواپیمایی قاره) ، از دانشکده بازرگانی دانشگاه کارولینای جنوبی ، جایی که وی موفق به کسب مدرک MBA و لیسانس علوم ، تقدیر و تمجید می شود. در سال 2009 ، جیل به عضویت هیئت امنای مدرسه USC مور منصوب شد.