کن روتسکی به شرکتهای B2B از طریق ارائه پیشنهاداتی ، کمک میکند، تا رهبری بازار را در بازارهای جدید و موجود ، بدست آورند.
کن بیش از 20 سال را در نقش بازاریابی B2B صرف کرده است، برنامه های همکاری Intel Inside را در سال 1991 و اولین برنامه بازاریابی وابسته به اینترنت، Netscape Now در Netscape از 1995 تا 1995 راه اندازی کرده است. او چندین راه اندازی CMO و بازاریابی امنیت شبکه را در McAfee اجرا کرده است و یک راهنمای قطعی برای بازکردن و هدایت بازار شما میباشد.
در دهه فعالیت مشاوره ای او، مشتریان او از جمله FireEye، Nimsoft و دیگران، بیش از 6 میلیارد دلار ارزش سهام را از طریق IPO ها و اوراق بهادار تولید کرده اند، در حالی که چندین شخص دیگر ، ارزش گذاری سهام خصوصی با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار را دریافت کرده اند. مشتریانش نه تنها منجر به بهبود شاخص های کلیدی فروش و بازاریابی می شوند، که منجر به درآمد و فرصت های نزدیک می شود.