جاناتان جکسون، یک نویسنده، گوینده و استراتژیست است، که در تقاطع رسانهها و فرهنگ کار میکند.
جاناتان از صدای و صفحهکلید برای تحریک چیزها، برای این موضوع استفاده میکند. او یکی از بنیانگذاران Blavity یک شرکت فنآوری و رسانهای است که هدف آن ساخت محصولات و تجربیات زیبا برای نسل هزاره سیاه است. در Blavity، او برند شرکت را اداره میکند و انرژی خود را بر حوزههایی مانند برند تجاری، ارتباطات استراتژیک و روابط اجتماعی متمرکز میکند. قبل از تاسیس شرکت Blavity، جاناتان برای LinkedIn کار میکرد و در آنجا چندین شغل مختلف در منابع انسانی (HR)، عملیاتهای تبلیغاتی و سرمقاله داشت.
او در حال حاضر یک عضو 2019 Nieman Fellow در دانشگاه هاروارد است که در آن ظهور رسانههای سیاه در داخل و خارج را مطالعه میکند، به همراه ظهور افراد به عنوان شرکتهای رسانهای، و این که چطور بازاریابی و صنعت تبلیغات را متحول میکند.