%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش راهنمای کامل مبانی حساب دیفرانسیل و انتگرال برای علم داده (با زیرنویس فارسی AI)
Complete Guide to Calculus Foundations for Data Science
جدید ( 5 روز قبل)
کد محصول: FL11079-5961269
لیندا _ آموزش راهنمای کامل مبانی حساب دیفرانسیل و انتگرال برای علم داده (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Complete Guide to Calculus Foundations for Data Science
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
250,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Megan Silvey - مگان سیلوی
تاریخ انتشار
1404/2/1
جدید ( 5 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
10ساعت و 56دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
105 ویدیو
حجم فایل‌ها
863 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
14 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 24
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

این دوره شامل ملزومات حساب ، با تمرکز بر محدودیت ها ، مشتقات و انتگرال ها است. با توضیحات عملی و مثالها ، مربی Megan Silvey شما را از طریق مفاهیم و مهارت های اصلی لازم برای کار با کارکردها ، محدودیت ها ، مشتقات ، استمرار و انتگرال ها-درست مانند یک دوره سنتی در سطح دانشگاه راهنمایی می کند. در طول راه ، درک کاملی از محدودیت ها ، مشتقات و انتگرال ها و نحوه انجام موفقیت آمیز محاسبات با هر کدام ایجاد کنید. این دوره یک ایده آل برای دانشمندان داده و متخصصان داده است که به دنبال پیشرفت دانش خود در مورد ابزارهای مورد استفاده در حرفه خود هستند و درک عمیق تری از علم ریاضی که دنیای داده ها را هدایت می کند ، ایجاد می کنند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 مقدمه ای برای حساب
01-02 آنچه باید بدانید

02 توابع
02-01 حساب چیست؟
02-02 عملکرد چیست؟
02-03 انواع توابع
عملکردهای چند جمله ای و منطقی 02-04
02-05 توابع معکوس
02-06 توابع مثلثاتی
عملکردهای نمایی و لگاریتمی 02-07

03 محدودیت
03-01 خطوط مماس ، سرعت و منطقه
03-02 محدودیت چیست؟
03-03 محدودیت های یک طرفه
03-04 ویژگی های محدود
03-05 تعریف دقیق از یک حد
03-06 محدودیت نامحدود

04 ارزیابی محدودیت
04-01 روش برای محاسبه محدودیت ها
04-02 محدودیت ها را با استفاده از خواص ، قسمت 1 محاسبه کنید
04-03 محدودیت ها را با استفاده از خواص ، قسمت 2 محاسبه کنید
04-04 محدودیت ها را با استفاده از فاکتورسازی محاسبه کنید
04-05 محدودیت عملکردهای چند جمله ای و منطقی را محاسبه کنید
04-06 محدودیت توابع نمایی و لگاریتمی را محاسبه کنید
04-07 محدودیت ها را با استفاده از قضیه فشار محاسبه کنید
04-08 محدودیت عملکردهای مثلثاتی را محاسبه کنید
04-09 هنگامی که محدودیت ها وجود ندارند

05 استمرار
05-01 استمرار چیست؟
05-02 استمرار در یک نقطه
05-03 استمرار در یک بازه
05-04 ناپیوستگی چیست؟
قضیه عملکرد کامپوزیت 05-05
05-06 قضیه ارزش میانی

06 مشتقات مقدمه
06-01 مشتق چیست؟
06-02 نرخ تغییر
06-03 محاسبه مشتقات با استفاده از محدودیت ها
06-04 خطوط و دامنه های مماس
06-05 استمرار با مشتقات
06-06 محاسبات با تمایز

07 قوانین تمایز
07-01 قوانین تمایز
07-02 قوانین ثابت
07-03 قوانین جمع و اختلاف
07-04 قانون قدرت
07-05 قانون محصول
07-06 قاعده Quotient
قانون زنجیره ای 07-07

08 مشتقات مشترک
08-01 مشتقات چند جمله ای و منطقی
08-02 مشتقات مثلثاتی
08-03 مشتقات نمایی
08-04 مشتقات لگاریتمی
08-05 مشتقات معکوس
08-06 مشتقات مثلثی معکوس
08-07 مشتقات هایپربولیک

09 مشتقات پیچیده
09-01 مشتقات مرتبه دوم
09-02 مشتقات مرتبه سوم
09-03 مشتقات مرتبه چهارم
09-04 تمایز ضمنی
تمایز لگاریتمی 09-05

10 برنامه مشتق
10-01 نرخ مرتبط
10-02 تقریب خطی
10-03 دیفرانسیل
10-04 مقادیر شدید
10-05 قضیه میانگین ارزش
10-06 شکل یک نمودار
10-07 مشکلات بهینه سازی
10-08 قانون LHôpital
10-09 روش نیوتن

11 انتگرال مقدمه
11-01 آنتی بادی
11-02 یکپارچه سازی چیست؟
منطقه 11-03 زیر منحنی
جمع بندی 11-04 در مقابل ادغام
11-05 انتگرال نامحدود
11-06 انتگرال های قطعی
11-07 قضیه اساسی حساب

12 قانون ادغام
12-01 قوانین ادغام
عملکرد صفر 12-02
12-03 قوانین ثابت
12-04 قوانین جمع و اختلاف
12-05 قانون قدرت
12-06 افزودنی بیش از فواصل

13 تکنیک ادغام
13-01 تکنیک های ادغام
13-02 ادغام توسط تعویض
13-03 ادغام توسط قطعات
13-04 تجزیه کسری جزئی
13-05 ادغام توسط جایگزینی مثلثاتی
13-06 انتگرال های نادرست

14 انتگرال مشترک
14-01 انتگرال های چند جمله ای و منطقی
14-02 انتگرال های مثلثاتی
14-03 انتگرال نمایی
انتگرال های لگاریتمی 14-04
14-05 انتگرال معکوس
انتگرال های مثلث معکوس 14-06
14-07 انتگرال هایپربولیک

15 انتگرال پیچیده
15-01 ادغام عددی
انتگرال های عملکرد پیچیده 15-02
قضیه 15-03 Cauchy
15-04 قضیه باقیمانده
15-05 انتگرال دوتایی
15-06 انتگرال سه گانه

16 برنامه انتگرال
منطقه 16-01 بین منحنی ها
حجم 16-02
16-03 مقدار متوسط ​​یک تابع
16-04 طول قوس
مساحت 16-05
16-06 نیرو ، کار و انرژی
16-07 توده ها و لحظه ها
16-08 احتمال

17 نتیجه گیری
17-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Introduction to calculus
01-02 What you should know

02 Functions
02-01 What is calculus?
02-02 What is a function?
02-03 Types of functions
02-04 Polynomial and rational functions
02-05 Inverse functions
02-06 Trigonometric functions
02-07 Exponential and logarithmic functions

03 Limits
03-01 Tangent lines, velocity, and area
03-02 What is a limit?
03-03 One-sided limits
03-04 Limit properties
03-05 Precise definition of a limit
03-06 Infinite limits

04 Evaluating Limits
04-01 Methods to calculate limits
04-02 Calculate limits using properties, part 1
04-03 Calculate limits using properties, part 2
04-04 Calculate limits using factoring
04-05 Calculate the limits of polynomial and rational functions
04-06 Calculate the limits of exponential and logarithmic functions
04-07 Calculate limits using the squeeze theorem
04-08 Calculate the limits of trigonometric functions
04-09 When limits fail to exist

05 Continuity
05-01 What is continuity?
05-02 Continuity at a point
05-03 Continuity on an interval
05-04 What is discontinuity?
05-05 Composite function theorem
05-06 Intermediate value theorem

06 Derivatives Introduction
06-01 What is a derivative?
06-02 Rate of change
06-03 Calculating derivatives using limits
06-04 Tangent lines and slopes
06-05 Continuity with derivatives
06-06 Computing with differentiation

07 Differentiation Rules
07-01 Differentiation rules
07-02 Constant rules
07-03 Sum and difference rules
07-04 Power rule
07-05 Product rule
07-06 Quotient rule
07-07 Chain rule

08 Common Derivatives
08-01 Polynomial and rational derivatives
08-02 Trigonometric derivatives
08-03 Exponential derivatives
08-04 Logarithmic derivatives
08-05 Inverse derivatives
08-06 Inverse trigonometric derivatives
08-07 Hyperbolic derivatives

09 Complex Derivatives
09-01 Second-order derivatives
09-02 Third-order derivatives
09-03 Fourth-order derivatives
09-04 Implicit differentiation
09-05 Logarithmic differentiation

10 Derivative Applications
10-01 Related rates
10-02 Linear approximations
10-03 Differentials
10-04 Extreme values
10-05 Mean value theorem
10-06 Shape of a graph
10-07 Optimization problems
10-08 LHôpitals rule
10-09 Newtons method

11 Integrals Introduction
11-01 Antiderivatives
11-02 What is an integral?
11-03 Area under the curve
11-04 Summation vs. integration
11-05 Indefinite integrals
11-06 Definite integrals
11-07 Fundamental theorem of calculus

12 Integration Rules
12-01 Integration rules
12-02 Zero function
12-03 Constant rules
12-04 Sum and difference rules
12-05 Power rule
12-06 Additivity over intervals

13 Integration Techniques
13-01 Integration techniques
13-02 Integration by substitution
13-03 Integration by parts
13-04 Partial fraction decomposition
13-05 Integration by trigonometric substitution
13-06 Improper integrals

14 Common Integrals
14-01 Polynomial and rational integrals
14-02 Trigonometric integrals
14-03 Exponential integrals
14-04 Logarithmic integrals
14-05 Inverse integrals
14-06 Inverse trigonometric integrals
14-07 Hyperbolic integrals

15 Complex Integrals
15-01 Numerical integration
15-02 Complex function integrals
15-03 Cauchys theorem
15-04 Residue theorem
15-05 Double integrals
15-06 Triple integrals

16 Integral Applications
16-01 Area between curves
16-02 Volume
16-03 Average value of a function
16-04 Arc length
16-05 Surface area
16-06 Force, work, and energy
16-07 Masses and moments
16-08 Probability

17 Conclusion
17-01 Next steps

 

مدرس: Megan Silvey - مگان سیلوی

تعداد دوره های آموزشی: 4

مگان سیلوی مشاور علم داده است.

مگان مشتاق کمک به شرکت ها در تصمیم گیری های مبتنی بر داده است. او Silvey Solutions را برای کمک به ایجاد تفاوت در جامعه داده با ارائه بینش‌های عملی و مبتنی بر داده تأسیس کرد. برخی از مشتریان برجسته ای که او با آنها کار کرده است عبارتند از: سازمان ملل متحد، بازنشسته، phData و BankOnIP.

او مدرک کارشناسی ارشد را در تجزیه و تحلیل داده ها از دانشگاه ایالتی کانزاس و لیسانس ریاضیات با رشته روانشناسی را در دانشگاه کانزاس دریافت کرد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس