سازمان ها به افرادی نیاز دارند که بتوانند فروشندگان فناوری اطلاعات را برای بهینه سازی هزینه ها، اطمینان از کیفیت و ارزش و کاهش خطرات مدیریت کنند. در این دوره، مشاور کهنه کار مدیریت فناوری اطلاعات David Pultorak شما را از طریق مفاهیم اساسی مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات راهنمایی می کند. درباره شناسایی و انتخاب فروشنده، مذاکره و مدیریت قرارداد، و نظارت و اندازه گیری عملکرد بیاموزید. نحوه استفاده از بررسی و گزارش را بیابید. رابطه، ریسک، انطباق، مدیریت مالی و تغییر و بهبود مستمر را کاوش کنید. پس از گذراندن این دوره، هم با روش ها و اصول مدیریت فروشنده همیشه سبز فناوری اطلاعات و هم با روش ها و اصول جدید مناسب برای کار در سازمان های دیجیتال امروزی آشنا خواهید شد. گذراندن این دوره به شما کمک می کند تا خود را به عنوان فردی متمایز کنید که می تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت و کارایی کلی سازمان شما تأثیر بگذارد.
نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویسها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
[فارسی]
01 مقدمه
01-01 با دانش مدیریت فروشندگان فناوری اطلاعات متمایز شوید
02 مفاهیم کلیدی مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات
02-01 مروری بر مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات
02-02 چرا سازمان ها به مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات نیاز دارند
02-03 نحوه تناسب مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات در سازمان ها
02-04 چارچوب ها و شیوه های مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات
02-05 نقش ها در مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات
03 ده رشته مدیریت فروشنده IT
03-01 شناسایی و انتخاب فروشنده
03-02 مذاکره و مدیریت قرارداد
03-03 نظارت و اندازه گیری عملکرد
03-04 بررسی عملکرد و گزارش
03-05 مدیریت روابط
03-06 مدیریت ریسک
03-07 مدیریت انطباق
03-08 مدیریت مالی
03-09 مدیریت تغییر
03-10 بهبود مستمر
04 نتیجه گیری
04-01 قدم بعدی را در سفر مدیریت فروشنده فناوری اطلاعات خود بردارید
[ENGLISH]
01 Introduction
01-01 Stand apart with IT vendor management know-how
02 Key Concepts of IT Vendor Management
02-01 Overview of IT vendor management
02-02 Why organizations need IT vendor management
02-03 How IT vendor management fits into organizations
02-04 IT vendor management frameworks and practices
02-05 Roles in IT vendor management
03 The Ten Disciplines of IT Vendor Management
03-01 Vendor identification and selection
03-02 Contract negotiation and management
03-03 Performance monitoring and measurement
03-04 Performance reviews and reporting
03-05 Relationship management
03-06 Risk management
03-07 Compliance management
03-08 Financial management
03-09 Change management
03-10 Continuous improvement
04 Conclusion
04-01 Take the next step in your IT vendor management journey
دیوید پلتوراک، یک متخصص IT با تجربه ۲۰ ساله است که به بسیاری از شرکتهای پیشرو کمک کردهاست تا فرآیندهای مدیریت خدمات و سیستمها و ابزارها را بهبود بخشند. او موسس و مدیر عامل شرکت Pultorak & Associates، ارایهدهنده مشاوره، آموزش، و ITIL® و Acceleres، یک عرضهکننده پیشگام خدمات Microsoft System Center Service Manager و مشاوره Orchestrator، آموزش، و courseware است. او این تجربه را در مشارکت محتوای خود به ITIL و MOF و همچنین در کتابها، مقالات و سخنرانیها منعکس کردهاست. پیش از دوره مشاوره، دیوید موفق شد از عملیات مرکز دادهها در شرکت بزرگ داروسازی Johnson & Johnson پشتیبانی کند. او مدرک دکترای خود را از دانشگاه پنسیلوانیا دارد. لیستی از برخی از نشریات او را می توان در آمازون پیدا کرد. تخصصهای او عبارتند از ITIL®, MOF, MSF, ITSM, SCSM و SCORCH.