%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش راهنمای کامل رابی (با زیرنویس فارسی AI)
Complete Guide to Ruby
جدید ( 27 روز قبل)
کد محصول: FL10645-5911065
لیندا _ آموزش راهنمای کامل رابی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Complete Guide to Ruby
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
145,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Kevin Skoglund - کوین اسکوگلاند
تاریخ انتشار
1403/9/22
جدید ( 27 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
9ساعت و 16دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
127 ویدیو
حجم فایل‌ها
927 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
15 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 33
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Ruby، زبان برنامه نویسی منبع باز شی گرا محبوب، مکانی عالی برای شروع یادگیری برنامه نویسی یا توسعه وب است. می توانید از آن برای نوشتن برنامه های تعاملی یا ساخت اسکریپت هایی برای سرعت بخشیدن به گردش کار و کارهای رایج استفاده کنید. در این دوره، مدرس Kevin Skoglund همه چیزهایی را که توسعه دهندگان جدید و باتجربه برای کدنویسی با روبی نیاز دارند، از انواع شی اصلی و ساختارهای کنترل گرفته تا برنامه نویسی شی گرا با کلاس ها و ماژول ها، پوشش می دهد. در طول مسیر، کوین بهترین شیوه ها و مثال های عملی را از طریق یک سری چالش های سرگرم کننده کدنویسی بیان می کند. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود که برنامه نویسی را در Ruby شروع کنید تا روش های سفارشی خود را با حلقه ها و منطق شرطی تعریف کنید.
این دوره با GitHub Codespaces یکپارچه شده است، یک محیط توسعه دهنده ابر فوری که تمام عملکردهای IDE مورد علاقه شما را بدون نیاز به هیچ گونه تنظیمات ماشین محلی ارائه می دهد. با استفاده از GitHub Codespaces، می‌توانید در هر زمان و در هر زمانی از ابزاری استفاده کنید که احتمالاً در محل کار با آن مواجه خواهید شد. برای یادگیری نحوه شروع، ویدیوی «استفاده از فضاهای کد GitHub با این دوره» را بررسی کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 روبی را یاد بگیرید
01-02 استفاده از فضاهای کد GitHub

02 با روبی شروع کنید
02-01 معرفی روبی
02-02 Ruby را نصب کنید
02-03 استفاده از روبی
02-04 پوسته روبی تعاملی (IRB)

03 انواع اشیاء روبی
03-01 اشیاء
03-02 متغیرها
03-03 اعداد: اعداد صحیح
03-04 اعداد: شناور
03-05 رشته ها
03-06 رشته ها: فرار و درون یابی
03-07 آرایه ها
03-08 روش های آرایه
03-09 هش
03-10 نمادها
03-11 بولین
محدوده 03-12
03-13 ثابت
03-14 صفر
03-15 چالش: اعداد رومی
03-16 راه حل: اعداد رومی

04 ساختارهای کنترلی
04-01 درباره ساختارهای کنترلی
04-02 شرایط: if، else، elif
04-03 شرایط: مگر اینکه
04-04 شرایط: مورد
04-05 شرایط: عملگرهای کوتاه نویسی
04-06 حلقه ها
04-07 تکرار کننده ها
04-08 چالش: الگوهای پتو
04-09 راه حل: الگوهای پتو

05 روبی اسکریپت
05-01 شناسایی کد روبی
05-02 از یک اسکریپت در حال اجرا خارج شوید
05-03 ورودی و خروجی
05-04 چالش: بازی حدس زدن
05-05 راه حل: بازی حدس زدن

06 تاریخ و زمان
06-01 زمان
06-02 تاریخ
06-03 چالش: تجزیه و تحلیل تاریخ تولد
06-04 راه حل: تجزیه و تحلیل تاریخ تولد

07 Enumerables و Code Blocks
07-01 شمارش پذیری ها
07-02 بلوک های کد
07-03 روش ها را پیدا کنید
07-04 روش های نقشه
07-05 روش های تزریق
07-06 روش های مرتب سازی
07-07 روش های ادغام
چالش 07-08: خالی های روبی
07-09 راه حل: جاهای خالی یاقوتی

08 روش های سفارشی
08-01 روش ها را تعریف و فراخوانی کنید
08-02 دامنه متغیر
08-03 استدلال
08-04 مقادیر پیش فرض آرگومان
08-05 استفاده از هش گزینه ها
08-06 ارزش برگشتی
08-07 مقادیر متعدد را برگردانید
08-08 خروجی در مقابل مقادیر بازگشتی
08-09 چالش: خوک لاتین
08-10 راه حل: خوک لاتین

09 کلاس
09-01 یک کلاس تعریف کنید
09-02 موارد
09-03 صفات
09-04 روش های خواننده/نویسنده
09-05 روش های ویژگی
09-06 روش کنترل دسترسی
09-07 روش مقداردهی اولیه
09-08 چالش: تاس
09-09 راه حل: تاس

10 ویژگی و روش کلاس
10-01 روش های کلاس
10-02 ویژگی های کلاس
10-03 روش های خواننده و نویسنده کلاس
10-04 چالش: رادیو
10-05 راه حل: رادیو

11 ارث
11-01 وراثت طبقاتی
11-02 لغو و تمدید شود
11-03 به سوپرکلاس دسترسی پیدا کنید
11-04 چالش: تاس سیاه چال
11-05 راه حل: تاس سیاه چال

12 ماژول
12-01 فاصله نام
12-02 مخلوط
12-03 بارگیری، نیاز، و گنجاندن
12-04 چالش: فهرست کارها
12-05 راه حل: فهرست کارها

13 استثناء
13-01 موارد استثنا را کنترل کنید
13-02 به استثنائات خاص رسیدگی کنید
13-03 روش های استثنا
13-04 موارد استثنا را افزایش دهید
13-05 استثناهای سفارشی

14 سیستم فایل
14-01 اصول ورودی/خروجی
14-02 اصول اولیه سیستم فایل
14-03 انواع مسیرهای فایل
14-04 مجوزهای فایل

15 کار با فایل ها
15-01 دسترسی به فایل ها
15-02 نوشتن در فایل ها
15-03 خواندن از فایل ها
15-04 نشانگر فایل
15-05 یک فایل کامل را بخوانید یا بنویسید
15-06 تغییر نام، حذف، کپی
15-07 جزئیات فایل را بررسی کنید
15-08 چالش: فهرست ساز
15-09 راه حل: فهرست ساز

16 با دایرکتوری ها کار کنید
16-01 دایرکتوری ایجاد کنید
16-02 دایرکتوری ها را تغییر دهید
16-03 ورودی ها
16-04 گلوب
16-05 چالش: گنج یابی
16-06 راه حل: گنج یابی

17 فرمت داده رایج
17-01 CSV
17-02 YAML
17-03 JSON
17-04 XML

18 الگوی ERB
18-01 قراردادن روبی
18-02 صحافی
18-03 فایل های الگو
چالش 18-04: ادغام ایمیل
18-05 راه حل: ادغام ایمیل

19 پروژه Capstone
19-01 رستوران یاب
19-02 سازمان پروژه
19-03 ورودی کاربر
19-04 ذخیره سازی فایل
19-05 فهرست کنش
19-06 خروجی
19-07 فهرست را مرتب کنید
19-08 اقدام را پیدا کنید
19-09 افزودن اقدام
19-10 تکمیل پروژه

20 نتیجه گیری
20-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Learn Ruby
01-02 Using GitHub Codespaces

02 Get Started with Ruby
02-01 Introducing Ruby
02-02 Install Ruby
02-03 Using Ruby
02-04 Interactive Ruby Shell (IRB)

03 Ruby Object Types
03-01 Objects
03-02 Variables
03-03 Numbers: Integers
03-04 Numbers: Floats
03-05 Strings
03-06 Strings: Escaping and interpolation
03-07 Arrays
03-08 Array methods
03-09 Hashes
03-10 Symbols
03-11 Booleans
03-12 Ranges
03-13 Constants
03-14 Nil
03-15 Challenge: Roman numerals
03-16 Solution: Roman numerals

04 Control Structures
04-01 About control structures
04-02 Conditionals: if, else, elsif
04-03 Conditionals: unless
04-04 Conditionals: case
04-05 Conditionals: Shorthand operators
04-06 Loops
04-07 Iterators
04-08 Challenge: Blanket patterns
04-09 Solution: Blanket patterns

05 Ruby Scripting
05-01 Identifying Ruby code
05-02 Exit a running script
05-03 Input and output
05-04 Challenge: Guessing game
05-05 Solution: Guessing game

06 Dates and Times
06-01 Time
06-02 Date
06-03 Challenge: Birthdate analysis
06-04 Solution: Birthdate analysis

07 Enumerables and Code Blocks
07-01 Enumerables
07-02 Code blocks
07-03 Find methods
07-04 Map methods
07-05 Inject methods
07-06 Sort methods
07-07 Merge methods
07-08 Challenge: Ruby blanks
07-09 Solution: Ruby blanks

08 Custom Methods
08-01 Define and call methods
08-02 Variable scope
08-03 Arguments
08-04 Argument default values
08-05 Using a hash of options
08-06 Return value
08-07 Return multiple values
08-08 Output vs. return values
08-09 Challenge: Pig Latin
08-10 Solution: Pig Latin

09 Classes
09-01 Define a class
09-02 Instances
09-03 Attributes
09-04 Reader/writer methods
09-05 Attribute methods
09-06 Method access control
09-07 Initialize method
09-08 Challenge: Dice
09-09 Solution: Dice

10 Class Attributes and Methods
10-01 Class methods
10-02 Class attributes
10-03 Class reader and writer methods
10-04 Challenge: Radio
10-05 Solution: Radio

11 Inheritance
11-01 Class inheritance
11-02 Override and extend
11-03 Access the superclass
11-04 Challenge: Dungeon dice
11-05 Solution: Dungeon dice

12 Modules
12-01 Namespacing
12-02 Mixins
12-03 Load, require, and include
12-04 Challenge: To-do list
12-05 Solution: To-do list

13 Exceptions
13-01 Handle exceptions
13-02 Handle specific exceptions
13-03 Exception methods
13-04 Raise exceptions
13-05 Custom exceptions

14 The File System
14-01 Input/output basics
14-02 File system basics
14-03 Types of file paths
14-04 File permissions

15 Work with Files
15-01 Access files
15-02 Write to files
15-03 Read from files
15-04 File pointer
15-05 Read or write an entire file
15-06 Rename, delete, copy
15-07 Examine file details
15-08 Challenge: List maker
15-09 Solution: List maker

16 Work with Directories
16-01 Create directories
16-02 Change directories
16-03 Entries
16-04 Glob
16-05 Challenge: Treasure hunt
16-06 Solution: Treasure hunt

17 Common Data Formats
17-01 CSV
17-02 YAML
17-03 JSON
17-04 XML

18 ERB Templating
18-01 Embed Ruby
18-02 Binding
18-03 Template files
18-04 Challenge: Mail merge
18-05 Solution: Mail merge

19 Capstone Project
19-01 Restaurant finder
19-02 Project organization
19-03 User input
19-04 File storage
19-05 List action
19-06 Output
19-07 Sort the list
19-08 Find action
19-09 Add action
19-10 Completing the project

20 Conclusion
20-01 Next steps

 

مدرس: Kevin Skoglund - کوین اسکوگلاند

تعداد دوره های آموزشی: 41

کوین اسکوگلاند در شرکت Nova Fabrica سولوشن های وب سفارشی می سازد و به سایرین در Lynda.com ساخت و توسعه وب را آموزش می دهد. کوین اسکوگلاند موسس شرکت Nova Fabrica، یک آژانس توسعه و ساخت وب تخصصس در ارائه سولوشن های سفارشی و مقیاس پذیر با استفاده از Ruby روی Rials، PHP، SQL و تکنولوژی های مرتبط است. مشتری های Nova Farbrica شامل Event Apart، Atlas Carpet Mills، Consulate Film، Gregorious/Pineo، Maharam، Oakley و The Bold Italic هستند. کوین در Lynda.com نویسنده است و بیش از 15 سال تجربه در تدریس و ساخت وب دارد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس