%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی (CompTIA A+ Core 2 (220-1202 (با زیرنویس فارسی AI)
CompTIA A+ Core 2 (220-1202) Cert Prep
جدید ( 9 روز قبل)
کد محصول: FL11605-6116157
لیندا _ آموزش کسب گواهی (CompTIA A+ Core 2 (220-1202 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ CompTIA A+ Core 2 (220-1202) Cert Prep
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
326,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Total Seminars - سمینارهای کل
تاریخ انتشار
1404/7/4
جدید ( 9 روز قبل)
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
21ساعت و 45دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
155 ویدیو
حجم فایل‌ها
6360 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
106 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 13
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

+CompTIA A یکی از گواهینامه‌های پیشرو و مستقل از فروشنده در جهان است - با بیش از یک میلیون متخصص فناوری اطلاعات دارای گواهینامه تا به امروز. آماده شوید تا مهارت‌های خود را به سطح بعدی برسانید و در آزمون گواهینامه (CompTIA A+ Core 2 (220-1202 شرکت کنید. به مدرس و متخصص CompTIA، مایک مایرز، بپیوندید تا مروری بر آزمون دوم از سری محبوب و سطح مقدماتی دو قسمتی داشته باشید که متخصصان مشتاق فناوری اطلاعات را که تازه وارد صنعت شده‌اند و به دنبال شغلی به عنوان میز کمک یا تکنسین فناوری اطلاعات هستند، هدف قرار می‌دهد. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود تا در آزمون گواهینامه (CompTIA A+ Core 2 (220-1202 شرکت کنید. توجه: این دوره Total Seminars مباحث مورد آزمایش در آزمون گواهینامه (CompTIA A+ Core 2 (220-1202 را پوشش می‌دهد. برای کسب اطلاعات در مورد منابع مطالعاتی بیشتر - از جمله آزمون‌های تمرینی، شبیه‌سازی‌های آزمایشگاهی، کتاب‌ها و کوپن‌های تخفیف آزمون - به وب‌سایت Total Seminars مراجعه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 همه چیز در مورد comptia a
نمای کلی 01-01
01-02 مقدمه ای
01-03 Comptia A چیست؟
01-04 چرا Comptia را مجوز دریافت می کنید؟
01-05 نحوه برگزاری امتحان A
01-06 در آزمون Comptia A Core 2 (220-1202) چیست؟
01-07 نحوه گذراندن امتحانات Comptia A

02 ایمنی و حرفه ای
02-01 ارتباطات حرفه ای ، قسمت 1
02-02 ارتباطات حرفه ای ، قسمت 2
02-03 برخورد با مشتریان دشوار
02-04 ایمنی جسمی

03 آشنایی با رایانه ها و سیستم عامل ها
03-01 روشهای ایمنی مشترک
03-02 سیستم عامل چیست؟
03-03 کاربران و سوپر مصرف کنندگان
03-04 چرا ویندوز؟
03-05 تور ویندوز 10 و 11
03-06 Touring MacOS ، قسمت 1
03-07 تور MacOS ، قسمت 2
03-08 Touring MacOS ، قسمت 3
03-09 تور لینوکس

04 منبع تغذیه
04-01 حفاظت از قدرت
04-02 خنک کننده سیستم شما

05 فناوری ذخیره انبوه
سفارش بوت 05-01

06 اجرای ذخیره انبوه
06-01 درک پارتیشن بندی
پارتیشن بندی 06-02 MBR
پارتیشن بندی 06-03 GPT
06-04 درک سیستم های فایل
06-05 سیستم فایل محبوب
06-06 قالب بندی در عمل
06-07 دیسک دینامیکی
06-08 نصب جدید: درایو اول
06-09 حمله سخت افزار
06-10 حمله به نرم افزار در فضاهای ذخیره سازی
06-11 رمزگذاری انبوه رمزگذاری
06-12 حفظ دیسک های ذخیره سازی

07 لوازم جانبی ضروری
07-01 درک USB
07-02 وب کم و کنفرانس ویدئو کنفرانس

08 نصب و به روزرسانی سیستم عامل ها
08-01 ویندوز 11 نسخه ها و ویژگی ها
08-02 بوت از همه چیز
08-03 نصب و به روزرسانی ویندوز
08-04 وظایف پس از نصب
08-05 ویژگی ها و ابزارهای لینوکس
08-06 نصب و به روزرسانی لینوکس
08-07 به روزرسانی MACO

09 کار با سیستم عامل
09-01 مدیر وظیفه
09-02 کنترل پنل
09-03 تنظیمات ویندوز
09-04 MMC و ابزارهای اضافی
09-05 رجیستری چیست؟
09-06 ابزارهای اصلی MACOS

10 کاربر ، گروه و مجوزها
10-01 مقدمه ای برای کاربران و گروه ها
10-02 مدیریت کاربران و گروه ها
مجوزهای 10-03 NTFS
10-04 مجوزهای لینوکس و MACOS
10-05 Explorer File
10-06 منابع اشتراک گذاری
10-07 سیاست های امنیتی

11 حفظ و بهینه سازی سیستم عامل ها
11-01 حفظ ویندوز
11-02 حفظ MACO
11-03 حفظ لینوکس
11-04 کار با برنامه ها
11-05 پشتیبان گیری از داده های خود در ویندوز
11-06 پشتیبان گیری از داده های خود در لینوکس و MACOS

12 کار با رابط خط فرمان (CLI)
12-01 درک CLI
12-02 پیمایش CLI
12-03 کار با پوشه ها
12-04 کار با پرونده ها
12-05 کار با درایوها
12-06 دستورات فوق العاده کپی
12-07 مجوزهای خط فرمان
12-08 دستورات پیشرفته ویندوز
12-09 دستورات پیشرفته لینوکس ، قسمت 1
12-10 دستورات پیشرفته لینوکس ، قسمت 2
12-11 مقدمه ای برای اسکریپت
12-12 زبان های تفسیر شده
برنامه نویسی 12-13 و ترمینال

13 سیستم عیب یابی
13-01 محیط بازیابی ویندوز (WINRE)
13-02 گزینه های پیشرفته راه اندازی ویندوز
13-03 مشکلات بوت عیب یابی
13-04 عیب یابی رابط کاربری گرافیکی
13-05 برنامه های عیب یابی
13-06 وحشت هسته

14 فناوری نمایش
کارت و اتصالات گرافیکی 14-01
14-02 مانیتور چندگانه

15 ملزومات شبکه
15-01 مقدمه ای برای شبکه سازی
15-02 شش ضلعی

16 اصول TCP/IP
16-01 مقدمه ای برای TCP/IP
شناسه شبکه 16-02 و ماسک های زیر شبکه
16-03 آدرس IP ویژه
16-04 ترجمه آدرس شبکه (NAT)
آدرس دهی IP پویا 16-05
16-06 کار با اتصالات

17 شبکه سیستم عامل و عیب یابی شبکه
17-01 کار با DNS
17-02 نامگذاری ویندوز
17-03 کار با گروه های کاری
17-04 کار با Active Directory
17-05 به اشتراک گذاری ویندوز با MacOS و Linux
17-06 فرمان خالص
17-07 روتر
17-08 پیکربندی روتر اساسی
پیکربندی فایروال 17-09
17-10 فایروال ویندوز
17-11 حمل و نقل بندر
17-12 پیکربندی روتر پیشرفته
17-13 شبکه های محلی محلی مجازی (VLANS)

18 شبکه بی سیم
18-01 سخت افزار شبکه بی سیم
18-02 تنظیم اساسی WAP
18-03 رمزگذاری بی سیم
18-04 اتصال به یک شبکه Wi-Fi
18-05 شرکت بی سیم
18-06 فراتر از Wi-Fi
18-07 عیب یابی اتصالات بی سیم

19 شبکه اینترنتی و سوهو
19-01 Telnet و SSH
اتصالات دسک تاپ از راه دور 19-02
19-03 شبکه جهانی وب
19-04 پروتکل انتقال فایل (FTP)
19-05 سرورهای پروکسی
19-06 شبکه های خصوصی مجازی (VPN)
19-07 اینترنت چیزها (IoT)
19-08 عیب یابی اتصالات اینترنتی
امنیت مرورگر 19-09

20 مجازی سازی ، محاسبات ابری و هوش مصنوعی
ادغام برنامه 20-01
20-02 سیاست ها و رویه ها
محدودیت های 20-03
20-04 خصوصی در مقابل عمومی

21 محاسبات قابل حمل
ویژگی های لپ تاپ 21-01
عیب یابی سخت افزار 21-02 لپ تاپ: ابزارها
21-03 مدیریت انرژی

22 دستگاه تلفن همراه
22-01 تور اندروید
22-02 تور با iOS

23 نگهداری و ایمن سازی دستگاه های تلفن همراه
23-01 حفظ دستگاه های تلفن همراه
23-02 دستگاه تلفن همراه و ایمیل
23-03 همگام سازی موبایل
23-04 امنیت دستگاه تلفن همراه
23-05 عیب یابی امنیت موبایل

24 چاپگر و دستگاه های چند منظوره
24-01 نصب چاپگر محلی
24-02 به اشتراک گذاری چاپگرها

25 روش امنیتی اساسی
25-01 تهدید
25-02 مقابله با تهدیدها
25-03 امنیت جسمی
25-04 رمزهای عبور و احراز هویت
25-05 احراز هویت چند عاملی (MFA)

26 امنیت سیستم های پایانی
26-01 بدافزار ، قسمت 1
26-02 بدافزار ، قسمت 2
26-03 Antimalware
26-04 مهندسی اجتماعی
26-05 مجوز
26-06 پاسخ حادثه
26-07 کنترل محیط زیست

27 روش عملیاتی
27-01 اسنادی که باید بدانید
27-02 داده هایی که باید بدانید
27-03 مدیریت تغییر
27-04 ذن پشتیبان
27-05 بازیافت و تخریب داده ها
27-06 سیستم بلیط فروشی

[ENGLISH]

01 All about the CompTIA A+
01-01 Overview
01-02 Introduction to A+
01-03 What is the CompTIA A+?
01-04 Why get CompTIA A+ certified?
01-05 How to take the A+ exam
01-06 Whats on the CompTIA A+ Core 2 (220-1202) exam?
01-07 How to pass the CompTIA A+ exams

02 Safety and Professionalism
02-01 Professional communication, part 1
02-02 Professional communication, part 2
02-03 Dealing with difficult customers
02-04 Physical safety

03 Introduction to Computers and Operating Systems
03-01 Common safety procedures
03-02 What is an operating system?
03-03 Users and superusers
03-04 Why Windows?
03-05 Touring Windows 10 and 11
03-06 Touring macOS, part 1
03-07 Touring macOS, part 2
03-08 Touring macOS, part 3
03-09 Touring Linux

04 Power Supplies
04-01 Power protection
04-02 Cooling your system

05 Mass Storage Technologies
05-01 Boot order

06 Implementing Mass Storage
06-01 Understanding partitioning
06-02 MBR partitioning
06-03 GPT partitioning
06-04 Understanding file systems
06-05 Popular file systems
06-06 Formatting in action
06-07 Dynamic disks
06-08 New installation: First drive
06-09 Hardware RAID
06-10 Software RAID in storage spaces
06-11 Encrypting mass storage
06-12 Maintaining storage disks

07 Essential Peripherals
07-01 Understanding USB
07-02 Webcams and videoconferencing

08 Installing and Upgrading Operating Systems
08-01 Windows 11 editions and features
08-02 Boot from everything
08-03 Installing and upgrading Windows
08-04 Post-installation tasks
08-05 Linux features and tools
08-06 Installing and upgrading Linux
08-07 Upgrading macOS

09 Working with Operating Systems
09-01 The Task Manager
09-02 The Control Panel
09-03 Windows Settings
09-04 MMC and additional tools
09-05 What is the registry?
09-06 macOS core tools

10 Users, Groups, and Permissions
10-01 Introduction to users and groups
10-02 Managing users and groups
10-03 NTFS permissions
10-04 Linux and macOS permissions
10-05 File Explorer
10-06 Sharing resources
10-07 Security policies

11 Maintaining and Optimizing Operating Systems
11-01 Maintaining Windows
11-02 Maintaining macOS
11-03 Maintaining Linux
11-04 Working with applications
11-05 Backing up your data in Windows
11-06 Backing up your data in Linux and macOS

12 Working with the Command-Line Interface (CLI)
12-01 Understanding the CLI
12-02 Navigating the CLI
12-03 Working with folders
12-04 Working with files
12-05 Working with drives
12-06 Super copy commands
12-07 Command-line permissions
12-08 Advanced Windows commands
12-09 Advanced Linux commands, part 1
12-10 Advanced Linux commands, part 2
12-11 Introduction to scripting
12-12 Interpreted languages
12-13 Scripting and the Terminal

13 Troubleshooting Systems
13-01 Windows Recovery Environment (WinRE)
13-02 Advanced Windows startup options
13-03 Troubleshooting boot problems
13-04 Troubleshooting the GUI
13-05 Troubleshooting applications
13-06 Kernel panic

14 Display Technologies
14-01 Graphics cards and connections
14-02 Multiple monitors

15 Essentials of Networking
15-01 Introduction to networking
15-02 Hexadecimal

16 TCP/IP Basics
16-01 Introduction to TCP/IP
16-02 Network IDs and subnet masks
16-03 Special IP addresses
16-04 Network address translation (NAT)
16-05 Dynamic IP addressing
16-06 Working with connections

17 Operating System Networking and Network Troubleshooting
17-01 Working with DNS
17-02 Windows naming
17-03 Working with workgroups
17-04 Working with Active Directory
17-05 Windows sharing with macOS and Linux
17-06 The Net Command
17-07 Routers
17-08 Basic router configuration
17-09 Firewall configuration
17-10 Windows Firewall
17-11 Port forwarding
17-12 Advanced router configuration
17-13 Virtual local area networks (VLANs)

18 Wireless Networking
18-01 Wireless network hardware
18-02 Basic WAP setup
18-03 Wireless encryption
18-04 Connecting to a Wi-Fi network
18-05 Enterprise wireless
18-06 Beyond Wi-Fi
18-07 Troubleshooting wireless connections

19 Internet and SOHO Networking
19-01 Telnet and SSH
19-02 Remote desktop connections
19-03 The World Wide Web
19-04 File Transfer Protocol (FTP)
19-05 Proxy servers
19-06 Virtual private networks (VPNs)
19-07 Internet of Things (IoT)
19-08 Troubleshooting internet connections
19-09 Browser security

20 Virtualization, Cloud Computing, and AI
20-01 Application integration
20-02 AI policies and procedures
20-03 Limitations
20-04 Private vs. public

21 Portable Computing
21-01 Laptop features
21-02 Laptop hardware troubleshooting: The tools
21-03 Power management

22 Mobile Devices
22-01 Touring Android
22-02 Touring iOS

23 Maintaining and Securing Mobile Devices
23-01 Maintaining mobile devices
23-02 Mobile devices and email
23-03 Mobile synchronization
23-04 Mobile device security
23-05 Mobile security troubleshooting

24 Printers and Multifunction Devices
24-01 Installing a local printer
24-02 Sharing printers

25 Essential Security Practices
25-01 Threats
25-02 Dealing with threats
25-03 Physical security
25-04 Passwords and authentication
25-05 Multifactor authentication (MFA)

26 Securing Endpoint Systems
26-01 Malware, part 1
26-02 Malware, part 2
26-03 Antimalware
26-04 Social engineering
26-05 Licensing
26-06 Incident response
26-07 Environmental controls

27 Operational Procedures
27-01 Documents you need to know
27-02 Data you need to know
27-03 Change management
27-04 The zen of backup
27-05 Recycling and data destruction
27-06 Ticketing systems

 

مدرس: Total Seminars - سمینارهای کل

تعداد دوره های آموزشی: 2

سمینارهای کل به شما کمک می کنند تا در مراحل بعدی حرفه ای IT خود حرکت کنید.

سمینارهای کل کتاب ها ، دوره ها ، مواد آموزشی آنلاین ، شبیه سازی ها و امتحانات تمرین را برای گواهینامه های IT پیشرو در صنعت فراهم می کند. سمینارهای کل - اکنون بخشی از گروه ملی سایبر (NCG) - که در سال 1995 توسط مایک مایرز و دادلی لمر تأسیس شد ، که می خواستند به مردم کمک کنند مهارت های جدید فناوری اطلاعات را بیاموزند. ترکیب نیروهای یک رهبر در آموزش صدور گواهینامه فناوری اطلاعات بنیادی ، سمینارهای کل و برنامه آموزش سایبری مزاحم ، آزمایشگاه های سایبرنو ، این سازمان ها ، همراه با برنامه راه حل های جدید و کارکنان NCG ، یک رویکرد منحصر به فرد برای توسعه نیروی کار سایبری ارائه می دهد که قابل قبول ، در دسترس ، در دسترس و نتیجه ای است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس