%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش یونیتی : AR Visualization تعامل اولیه (بخش 2) (با زیرنویس فارسی AI)
Unity: AR Visualization 02 Basic Interactivity
کد محصول: FL4839-5005047
لیندا _ آموزش یونیتی : AR Visualization تعامل اولیه (بخش 2) (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Unity: AR Visualization 02 Basic Interactivity
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
55,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Roger Miller - راجر میلر
تاریخ انتشار
1398/8/9
2019-10-31
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 39دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
45 ویدیو
حجم فایل‌ها
443 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5118
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

عملکرد عملی و تعاملی را به برنامه‌های واقعیت افزوده (AR) خود با Unity اضافه کنید. این دوره بر پایه آموزش قبلی استاد Roger Miller است، با افزودن قابلیت‌های پیشرفته‌تر به برنامه کاربردی موبایل AR: یک مدیر بخش که به کاربران امکان می‌دهد با قطعات سه بعدی در دنیای واقعی مشاهده و تعامل کنند. در اینجا می‌توانید نحوه ساخت عناصر رابط سه بعدی، سیستم‌های منو و گزینه‌ها و پیاده‌سازی ویژگی‌هایی از جمله دستکاری شی مجازی را یاد بگیرید. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه داده‌های پویا را به برنامه ذخیره کنید. این دوره برای مهندسین Unity ایده آل است که می‌خواهند مهارت‌های برنامه نویسی و برنامه نویسی خود را گسترش داده و وارد فضای توسعه AR شوند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 عملکرد عملی را به برنامه AR خود اضافه کنید
___| 00_02 آنچه باید بدانید
___| 00_03 با استفاده از پرونده‌های تمرینی

01 بررسی اجمالی
___| 01_01 حرکت به سمت دوقلوی دیجیتال
___| 01_02 تغییرات پروژه

02 ساخت برنامه شما با UI
___| 02_01 ساختن مدیر UI
___| 02_02 ساختن دکمه منو HUD
___| 02_03 اولین پانل منو خود را تنظیم کنید
___| 02_04 طراحی پانل منوی اصلی
___| 02_05 نگارش سیستم منو
___| 02_06 طراحی منوی تنظیمات
___| 02_07 ایجاد اسکریپت تنظیمات
___| 02_08 رانندگی از منوی تنظیمات
___| 02_09 دکمه‌های ضامن را پیچیده کنید
___| 02_10 برنامه AR در عمل

03 همه چیز درباره داده‌ها است!
___| 03_01 چگونه داده‌ها را در Unity تعریف کنیم
___| 03_02 ساختن اسکریپت‌های Part و PartManager
___| 03_03 ساخت ساختار داده استاتیک Part

04 UI ​​در جهان
___| 04_01 فضای صفحه نمایش UI در جهان
___| 04_02 ایجاد UI Pop-up
___| 04_03 ایجاد اسکریپت پاپ آپ
___| 04_04 تغییر مدیر AR در پاپ آپ‌های UI
___| 04_05 اتصال بخش UI به جهان
___| 04_06 نهایی کردن فضای صفحه نمایش در UI در جهان
___| 04_07 برنامه AR در عمل

05 قرار دادن UI In-World به کار
___| 05_01 افزودن یک دکمه مخفی کردن در رابط کاربر جهانی
___| 05_02 اضافه کردن قابلیت مخفی کردن
___| 05_03 افزودن صفحه فهرست منو
___| 05_04 افزودن کد نمایش همه قسمتها
___| 05_05 برنامه AR در عمل

06 چیز در حال حرکت!
___| 06_01 استراتژی حرکت شما
___| 06_02 افزودن دکمه move به UI در جهان
___| 06_03 UI حرکت خود را آزمایش کنید
___| 06_04 اضافه کردن محور به قسمت
___| 06_05 آماده شدن برای اسلاید!
___| 06_06 انجام ریاضی! فرمول اسلاید
___| 06_07 برنامه AR در عمل

07 ذخیره داده‌های شما
___| 07_01 داده‌های شما چگونه و در کجا ذخیره می‌شوند
___| 07_02 ایجاد ساختار داده پویا بخشی
___| 07_03 ایجاد روش صرفه جویی
___| 07_04 ایجاد روش بار
___| 07_05 ایجاد روش تنظیم مجدد
___| 07_06 دکمه‌های داده را به منوی قطعات اضافه کنید
___| 07_07 برنامه AR در عمل

08 نتیجه گیری
___| 08_01 خداحافظ



00 Introduction
___| 00_01 Adding practical functionality to your AR application
___| 00_02 What you should know
___| 00_03 Using the exercise files

01 Overview
___| 01_01 Moving towards the digital twin
___| 01_02 Project changes

02 Making Your App Usable with UI
___| 02_01 Making the UI manager
___| 02_02 Making a HUD menu button
___| 02_03 Setting up your first menu panel
___| 02_04 Designing the main menu panel
___| 02_05 Scripting the menu system
___| 02_06 Designing the settings menu
___| 02_07 Creating the settings script
___| 02_08 Driving the settings menu
___| 02_09 Wrapping up the toggle buttons
___| 02_10 AR app in action

03 It`s All About the Data!
___| 03_01 How to define data in Unity
___| 03_02 Making the Part and PartManager scripts
___| 03_03 Making the Part static data structure

04 In-World UI
___| 04_01 Screen space in-world UI
___| 04_02 Creating the UI Pop-up
___| 04_03 Creating the Pop-up script
___| 04_04 Altering the AR manager to UI pop-ups
___| 04_05 Anchoring the part UI to the world
___| 04_06 Finalizing the screen space in-world UI
___| 04_07 AR app in action

05 Putting the In-World UI to the Task
___| 05_01 Adding a hide button on the in-world UI
___| 05_02 Adding the hide functionality
___| 05_03 Adding a parts menu page
___| 05_04 Adding the show all parts code
___| 05_05 AR app in action

06 Moving Things!
___| 06_01 Your move strategy
___| 06_02 Adding the move button to the in-world UI
___| 06_03 Testing your move UI
___| 06_04 Adding the axis to the part
___| 06_05 Preparing to slide!
___| 06_06 Doing the math! The slide formula
___| 06_07 AR app in action

07 Saving Your Data
___| 07_01 How and where is your data to be saved
___| 07_02 Creating the part dynamic data structure
___| 07_03 Creating the save method
___| 07_04 Creating the load method
___| 07_05 Creating the reset method
___| 07_06 Adding the data buttons to the parts menu
___| 07_07 AR app in action

08 Conclusion
___| 08_01 Goodbye

مدرس: Roger Miller - راجر میلر

تعداد دوره های آموزشی: 5

راجر میلر، مالک و مهندس اصلی در Collective Mass است، استودیوی Unity مستقر در Bend, Oregon.
راجر بیش از ۲۰ سال است که به صورت حرفه‌ای برنامه نویسی میکند و بیش از ۱۰ سال است که در صنعت بازی مشغول به کار است. توسعه نرم‌افزار بخشی از DNA اوست، از کسب‌وکار تا محصول نهایی با چالش حل مشکلات سخت. او به چهار قاره و تیم‌های رهبری شده، ارزش افزوده‌است و حداقل چهار بار شایستگی‌های محوری را تغییر داده‌است.
راجر همچنین یکی از طرفداران بزرگ موتور بازی Unity است. او یک توسعه دهنده Unity است که در Unity Unite صحبت کرده‌است و گروه کاربری Unity رسمی در Bend, OR را اداره می‌کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس