%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش هوش مصنوعی مولد برای متخصصان بازاریابی (با زیرنویس فارسی AI)
Generative AI for Marketing Professionals
جدید ( 16 روز قبل)
کد محصول: FL11660-6057144
لیندا _ آموزش هوش مصنوعی مولد برای متخصصان بازاریابی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Generative AI for Marketing Professionals
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
99,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Pearson - پیرسون
تاریخ انتشار
1404/7/15
جدید ( 16 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت و 18دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
44 ویدیو
حجم فایل‌ها
439 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 11
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا به دنبال تقویت مهارت‌های بازاریابی خود و بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد در کمپین بعدی خود هستید؟ در این دوره از Pearson، به مربی تیم وارنر بپیوندید تا به شما نشان دهد که چگونه با ایجاد محتوای تأثیرگذار، جذب مشتریان از طریق پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و خودکارسازی وظایف تکراری، استراتژی بازاریابی خود را ارتقا دهید. در طول مسیر، تیم ابزارهای پیشرو از جمله Jasper، Salesforce Einstein AI، Google Gemini، Claude و ChatGPT را پوشش می‌دهد و تکنیک‌های دنیای واقعی را در طول مسیر برای برجسته کردن چگونگی بهره‌گیری مؤثرتر از هوش مصنوعی مولد ارائه می‌دهد. در پایان این دوره، شما به مهارت‌های عملی برای تغییر و بهینه‌سازی نتایج بازاریابی خود مجهز خواهید شد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 به دوره خوش آمدید

02 در مورد هوش مصنوعی و بازاریابی مولد بیاموزید
02-01 اهداف آموزشی
02-02 نقش تحول آفرین هوش مصنوعی مولد در بازاریابی
02-03 چرا مقاومت طبیعی است – و چگونه از آن عبور کنیم
02-04 اهداف دوره و نتایج دنیای واقعی

03 مبانی هوش مصنوعی مولد را برای حرفه ای های بازاریابی بیاموزید
03-01 اهداف آموزشی
03-02 هوش مصنوعی مولد چیست؟
03-03 ابزارهای کلیدی برای بازاریابان: Microsoft Copilot، ChatGPT، Jasper، Gemini و Claude
03-04 مروری بر برنامه های کاربردی بازاریابی: محتوا، کمپین ها و تعامل با مشتری
03-05 تمرین عملی: با دستورات ساده برای ایجاد محتوا آزمایش کنید

04 محتوای پر تاثیر را با هوش مصنوعی بسازید
04-01 اهداف آموزشی
04-02 کپی وبلاگ، آگهی و ایمیل را با Jasper و Microsoft Copilot به صورت خودکار انجام دهید
04-03 محتوای بصری را با ابزارهای هوش مصنوعی برای کمپین های رسانه های اجتماعی تولید کنید
04-04 محتوا را برای کانال های مختلف با استفاده از ChatGPT و Mailchimp شخصی کنید
04-05 نکات عملی برای حفظ صدای برند در خروجی های هوش مصنوعی بیاموزید
04-06 تمرین عملی: محتوای چند فرمتی برای کمپین های همه کانال ایجاد کنید

05 تعامل با مشتری را با هوش مصنوعی افزایش دهید
05-01 اهداف آموزشی
05-02 از ChatGPT، Copilot و Claude برای چت ربات ها در پشتیبانی مشتری و فروش استفاده کنید
05-03 از هوش مصنوعی برای گوش دادن اجتماعی و تنظیمات کمپین در زمان واقعی استفاده کنید
05-04 سفرهای شخصی مشتری را در کانال ها ارائه دهید
05-05 بهترین شیوه ها را برای تعامل با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی بیاموزید
05-06 تمرین عملی: یک ربات چت هوش مصنوعی برای سوالات متداول و تولید سرنخ ایجاد کنید

06 گردش کار بازاریابی را خودکار و ساده کنید
06-01 اهداف آموزشی
06-02 وظایف تکراری را برای خودکارسازی در ابزارهای LOB شناسایی کنید
06-03 مدیریت کمپین را با Salesforce Einstein و Microsoft Copilot به صورت خودکار انجام دهید
06-04 گردش های کاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای سیستم های CRM و کمپین های ایمیل ایجاد کنید
تمرین عملی 06-05: یک گردش کار خودکار با ابزارهای هوش مصنوعی و CRM ایجاد کنید

07 Drive Insights با بهینه‌سازی کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی
07-01 اهداف آموزشی
07-02 تجزیه و تحلیل داده های مشتری و معیارهای کمپین با هوش مصنوعی Salesforce Einstein و Copilot
07-03 از تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده برای اصلاح هدف گذاری و پیام استفاده کنید
07-04 مدل سازی اسناد و بهینه سازی عملکرد با هوش مصنوعی
07-05 با استفاده از بینش های مبتنی بر داده، استراتژی های کمپین هوشمندتر بسازید
07-06 تمرین عملی: تجزیه و تحلیل کمپین را با ابزارهای هوش مصنوعی انجام دهید

08 خروجی های هوش مصنوعی را برای ارتباط با نام تجاری و فرهنگی سفارشی کنید
08-01 اهداف آموزشی
08-02 Tailor از شما می خواهد که محتوای هوش مصنوعی را با صدای برند هماهنگ کند
08-03 خروجی ها را برای مخاطبان خاص و بازارهای منطقه ای بومی سازی کنید
08-04 گردش کار همکاری اینفلوئنسر و خالق را مقیاس کنید
08-05 از یکپارچگی نام تجاری در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اطمینان حاصل کنید
08-06 برای پیام‌رسانی منطقه‌ای و منطبق بر برند، درخواست‌های هوش مصنوعی ایجاد کنید

09 بازاریابی اخلاقی با هوش مصنوعی
09-01 اهداف آموزشی
09-02 به حریم خصوصی، تعصب و انطباق در کمپین های مبتنی بر هوش مصنوعی رسیدگی کنید
09-03 از طریق شیوه های هوش مصنوعی مسئولانه و پیام رسانی شفاف اعتماد ایجاد کنید
09-04 تمرین عملی: هوش مصنوعی مسئولانه را در کمپین های خود اعمال کنید

10 نتیجه گیری
10-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Welcome to the course

02 Learn about Generative AI and Marketing
02-01 Learning objectives
02-02 The transformative role of generative AI in marketing
02-03 Why resistance is natural—and how to move past it
02-04 Course objectives and real-world outcomes

03 Learn Generative AI Foundations for Marketing Professionals
03-01 Learning objectives
03-02 What is generative AI?
03-03 Key tools for marketers: Microsoft Copilot, ChatGPT, Jasper, Gemini, and Claude
03-04 Overview of marketing applications: Content, campaigns, and customer engagement
03-05 Hands-on exercise: Experiment with simple prompts for content creation

04 Craft High-Impact Content with AI
04-01 Learning objectives
04-02 Automate blog, ad, and email copy with Jasper and Microsoft Copilot
04-03 Generate visual content with AI tools for social media campaigns
04-04 Personalize content for different channels using ChatGPT and Mailchimp
04-05 Learn practical tips to maintain brand voice in AI outputs
04-06 Hands-on exercise: Create multiformat content for omnichannel campaigns

05 Enhance Customer Engagement with AI
05-01 Learning objectives
05-02 Leverage ChatGPT, Copilot, and Claude for chatbots in customer support and sales
05-03 Use AI for social listening and real-time campaign adjustments
05-04 Deliver personalized customer journeys across channels
05-05 Learn best practices for AI-driven customer interaction
05-06 Hands-on exercise: Create an AI chatbot for FAQs and lead generation

06 Automate and Streamline Marketing Workflows
06-01 Learning objectives
06-02 Identify repetitive tasks to automate in LOB tools
06-03 Automate campaign management with Salesforce Einstein and Microsoft Copilot
06-04 Create AI-driven workflows for CRM systems and email campaigns
06-05 Hands-on exercise: Build an automated workflow with AI and CRM tools

07 Drive Insights with AI-Powered Campaign Optimization
07-01 Learning objectives
07-02 Analyze customer data and campaign metrics with Salesforce Einstein AI and Copilot
07-03 Use predictive analytics to refine targeting and messaging
07-04 Attribution modeling and performance optimization with AI
07-05 Build smarter campaign strategies using data-driven insights
07-06 Hands-on exercise: Perform campaign analysis with AI tools

08 Customize AI Outputs for Brand and Cultural Relevance
08-01 Learning objectives
08-02 Tailor prompts to align AI content with brand voice
08-03 Localize outputs for specific audiences and regional markets
08-04 Scale influencer and creator collaboration workflows
08-05 Ensure brand integrity in AI-generated content
08-06 Develop AI prompts for brand-consistent and regional messaging

09 Ethical Marketing with AI
09-01 Learning objectives
09-02 Address privacy, bias, and compliance in AI-powered campaigns
09-03 Build trust through responsible AI practices and transparent messaging
09-04 Hands-on exercise: Apply responsible AI to your campaigns

10 Conclusion
10-01 Next steps

 

مدرس: Pearson - پیرسون

تعداد دوره های آموزشی: 8

Pearson یک ارائه دهنده آموزش و یادگیری است.
هدف پیرسون این است که به افراد کمک کند تا زندگی خود را از طریق یادگیری درک کنند، با این باور که هر فرصت یادگیری فرصتی برای پیشرفت شخصی است. کارکنان پیرسون متعهد به ایجاد تجربیات یادگیری پر جنب و جوش و غنی هستند که برای تأثیرگذاری در زندگی واقعی طراحی شده اند. آنها در نزدیک به 200 کشور با محتوای دیجیتال، ارزیابی ها، صلاحیت ها و داده ها به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس