%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش عکاسی در سطح حرفه‌ای برای طراحان گرافیک (با زیرنویس فارسی AI)
Pro-Level Photography for Graphic Designers
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL5513-656800
لیندا _ آموزش عکاسی در سطح حرفه‌ای برای طراحان گرافیک (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Pro-Level Photography for Graphic Designers
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
96,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Jim Krause - جیم کراوس
تاریخ انتشار
1397/1/17
2018-04-06
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت و 12دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
31 ویدیو
حجم فایل‌ها
1380 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
23 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4740
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

این روزها از طراحان خواسته می‌شود کارهای بیشتری انجام دهند: UX، موشن، سه‌بعدی و اغلب اوقات عکاسی. این دوره آموزشی مبتنی بر پروژه به طور خاص برای حرفه‌ای‌های خلاق که می‌خواهند عکس‌های با کیفیت را برای هم طراحی گرافیکی کارها و هم پروژه‌های عکس مستقل طراحی کند، طراحی شده است. طراح و مربی Jim Krause، اصول اولیه عکاسی را آموزش می‌دهد و طراح روزمره را از طریق یک سری پروژه‌ها پیش میبرد تا آنها را از استودیوی طراحی و در فضای آزاد بیرون بیاورد، و عکس‌های عالی را عکسبرداری می‌کند. او تجهیزات لازم را برای دستیابی به نتایج حرفه ای، تکنیک‌های روشنایی و استراتژی‌های پس تولید (post-production) با استفاده از ابزاری مانند فتوشاپ و لایت روم پوشش می‌دهد. از همه مهم‌تر، او تشویق می‌کند که طراحان و غیر طراحان به طور یک‌سان باید بیرون بروند و شروع به گرفتن عکس کنند. با توجه به طرز فکر درست، ممکن است دیگر نیازی به خرید مجدد یک عکس نداشته باشید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
 _ | 00_01 خوش آمدید
 _ | 00_02 از این دوره بیشترین بهره را ببرید

 01 تجهیزات
 _ | 01_01 کدام دوربین و چه زمانی
 _ | 01_02 دسترسی به لوازم و تجهیزات: آنچه شما نیاز دارید و آنچه نمی‌خواهید
 _ | 01_03 چه چیزی را با هم همراه کنید — لیستی از عکس گرفتن که گاهی اوقات شگفت آور است
 _ | 01_04 یک دوره سر و صدا در اصول اولیه عکاسی

 02 پروژه برای تمرین
 _ | 02_01 تصویربرداری از نور بدون نور در پنجره
 _ | 02_02 روشنایی اشیاء به طور مستقیم و با بازتاب
 _ | 02_03 پرتره‌های عالی - تمام آنچه شما نیاز دارید دوربین شما، یک دوست و کفش راه رفتن است
 _ | 02_04 عکاسی در عموم، بدون تحریک مردم و یا شکستن قوانین
 _ | 02_05 یک دیدگاه جدید برای سفر بعدی در زمینه عکسبرداری در مرکز شهر شما
 _ | 02_06 عکسبرداری در محیط داخلی: ISO، دیافراگم و ملاحظات دیگر
 _ | 02_07 عکس بزرگ: عکاسی در فضای باز
 _ | 02_08 فرصت عکس در اطراف شما
 _ | 02_09 یافتن مضامین در عکس‌های شما
 _ | 02_10 شما هرگز نمی‌توانید به اندازه کافی بافت عکاسی داشته باشید

 03 عکاسی مبتنی بر پروژه
 _ | 03_01 راه حل‌های عکس بسیار سریع
 _ | 03_02 گرفتن عکس‌های محصول برای مشتریان
 _ | 03_03 عکسبرداری از پرتره‌های طبیعی بدون استودیو
 _ | 03_04 هیچ فرم انتشار لازم نیست
 _ | 03_05 عکس‌های معماری و بزرگ شی
 _ | 03_06 ساخت عکس‌های داخلی بسیار عالی است
 _ | 03_07 گرفتن عکس از ویژگی های: مناظر و مناظر شهری
 _ | 03_08 با استفاده از شاخه‌های جزئی برای پر کردن فضاهای موجود در صفحه بندی
 _ | 03_09 با انجام اشتباه آن را درست کنید
 _ | 03_10 اضافه کردن بافت‌های عکاسی به طرح بندی‌ها و تصاویر

 04 تولید پس از تولید
 _ | 04_01 انتخاب برندگان
 _ | 04_02 تولید پس از تولید: بهترین استفاده را از آنچه عکسبرداری کرده اید
 _ | 04_03 تمرینات وب و چاپ

 05 خودتان را بازاریابی کنید و مهارتهای خود را گسترش دهید
 _ | 05_01 نمونه کارها آنلاین شما
 _ | 05_02 روش‌های عالی برای تیز کردن و گسترش دانش عکاسی خود

00 Introduction
_ 00_01 Welcome
_ 00_02 Getting the most out of this course

01 Equipment
_ 01_01 Which cameras and when
_ 01_02 Accessories and equipment; What you need and what you don’t
_ 01_03 What to bring along—a sometimes surprising photo shoot take-along list
_ 01_04 A smash course in photography basics

02 Projects for Practice
_ 02_01 Shooting a window-light still life
_ 02_02 Lighting objects directly and with reflection
_ 02_03 Great portraits—all you need is your camera, a friend, and walking shoes
_ 02_04 Photographing in public, without irritating people or breaking laws
_ 02_05 A fresh point of view for your next downtown picture-taking field trip
_ 02_06 Shooting indoors; ISO, aperture, and other considerations
_ 02_07 Big picture; Outdoor photography
_ 02_08 The photo opportunities around you
_ 02_09 Finding themes in your photos
_ 02_10 You can never have enough photographic textures

03 Project-Based Photography
_ 03_01 Ultra-quick photo solutions
_ 03_02 Capturing product shots for your clients
_ 03_03 Shooting natural-looking portraits without a studio
_ 03_04 No release forms needed
_ 03_05 Architectural and large object shots
_ 03_06 Making interior photos look great
_ 03_07 Capturing a feature photo; Landscapes and cityscapes
_ 03_08 Using detail shoots to fill the spaces in page layouts
_ 03_09 Getting it right by doing it wrong
_ 03_10 Adding photographic textures to layouts and illustrations

04 Post-Production
_ 04_01 Picking winners
_ 04_02 Post-production; Making the most of what you’ve shot
_ 04_03 Practicalities of web and print

05 Marketing Yourself and Expanding Your Skills
_ 05_01 Your online portfolio
_ 05_02 Great ways to sharpen and expand your photographic know-how

مدرس: Jim Krause - جیم کراوس

تعداد دوره های آموزشی: 3

جیم کراوس، یک طراح ، عکاس ، تصویرگر و نویسنده است، مشتریان جیم کراوز شامل Microsoft و Kodak هستند.
جیم کراوس در شمال غربی ایالت واشنگتن زندگی می کند و از دهه 1980 به عنوان طراح ، عکاس ، تصویرگر و نویسنده کار کرده است (بطور شگفت آور، اغلب هر چهار کار در یک روز). با گذشت سالها ، جیم کارهایی را برای طیف گسترده ای از مشتری های بزرگ و کوچک انجام داده است ، از جمله Microsoft, Kodak, Seattle Public Schools, Levi Strauss و Washington Apples. در سال 1999 ، جیم شروع به تألیف کتاب هایی کرد که با هدف طراحان ، عکاسان و سایر افراد خلاق ساخته شده است. جیم از آن زمان تاکنون 17 کتاب از جمله Color Index ، Index Idea ، Design Basics Index و عناوین دیگر را در مجموعه محبوب Index خود نگاشته است. چندین کتاب جیم به زبان های مختلف ترجمه شده اند و همگی در سراسر جهان قرار دارند. وقتی کار نمی کند ، معمولاً جیم را می توان سوار دوچرخه یا موتور سیکلت ، پیاده روی ، نوشیدن قهوه ، خواندن ، عکس گرفتن یا انجام یک نوع پروژه هنری ، دید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس