%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش نکات تحول دیجیتال (با زیرنویس فارسی AI)
Digital Transformation Tips
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL5684-2823487
لیندا _ آموزش نکات تحول دیجیتال (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Digital Transformation Tips
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
75,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Phil Gold - فيل گلد
تاریخ انتشار
1399/3/20
2020-06-09
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
1ساعت و 11دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
27 ویدیو
حجم فایل‌ها
106 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
2 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6403
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

بیاموزید چگونه به بهترین وجه از تلاشهای تحول دیجیتالی بیزنس خود پشتیبانی کنید. این دوره استراتژی‌ها و ایده‌های عملی را برای کمک به همه سطوح یک سازمان برای رفع چالش تحول دیجیتال ارائه می‌دهد. بیاموزید که چگونه فن آوری‌هایی مانند ابر، هوش مصنوعی، آموزش آنلاین و ابزارهای بهره وری از راه دور را به کار بگیرید و آنها را با موفقیت در محیط کار پیاده‌سازی کنید. نحوه ساختن هدایت خرید، حرکت بسوی سیستمهای جدید، به کار بردن پرسنل مناسب و رفع هرگونه فناوری ‌یا شکاف مهارت را کشف کنید. دریابید که چگونه ارتباط مستقیمی با کاربران نهایی، مدیریت و مدیر فناوری به طور یکسان برقرار کنید. به علاوه، بیاموزید که چگونه تحول دیجیتالی خود را اندازه گیری کرده و تکرار کنید تا تکامل آن حفظ شود و جوانب مثبت و منفی ابزارهایی مانند چت در مقابل ایمیل و لینکها در مقابل پیوستهای ایمیل را با یکدیگر مقایسه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 تحول دیجیتال و تجارت شما

01 مبانی تحول دیجیتال
_ | 01_01 دسترسی به داده و سیستم از طریق ابر
_ | 01_02 ارتباط عناصر با هم از طریق اینترنت اشیاء
_ | 01_03 داده‌های بزرگ: معدن برای بینش
_ | 01_04 تأمین سوابق خود از طریق blockchain
_ | 01_05 با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای خودکارسازی پیشرفت ها

02 آمادگی را بررسی کنید: قبل از اینکه جهش کنید
_ | 02_01 بخرید تا رهبری را تقویت کنید تا فرزندخواندگی را تقویت کنید
_ | 02_02 از فرآیندهای به خوبی تعریف شده برای انتقال نرمتر شروع کنید
_ | 02_03 قبل از شروع تضمین تکمیل، زمان و بودجه موجود را تأیید کنید
_ | 02_04 مراقب اضافه وزن بیش از حد انتقال باشید که می‌تواند تصویب را متوقف کند

03 برنامه ریزی برای موفقیت
_ | 03_01 با درک وضعیت فعلی خود بدانید که چه چیزی را می‌خواهید رفع کنید
_ | 03_02 مهندس با هدف در نظر داشته باشید تا از هدر رفتن تلاش و خزش دامنه جلوگیری کنید
_ | 03_03 برای استخدام پرسنل به موقع، نیازهای نیروی کار خود را تعیین کنید
_ | 03_04 ابتدا شکافهای فناوری ‌را شناسایی کرده و برطرف کنید تا ابزار تحول در دسترس باشد

04 بهترین روشهای ارتباطی
_ | 04_01 نیازهای شرکت کنندگان خود را برای ارتباطات واضح‌تر درک کنید
_ | 04_02 ارتباطات مناسب مخاطب را برای نفوذ بهتر پیام ایجاد کنید
_ | 04_03 برای اطلاع رسانی و مشغول کارکنان، مطالب آموزشی را به راحتی در دسترس قرار دهید
_ | 04_04 برای نظارت بر تجربه تحول، حلقه‌های بازخورد ایجاد کنید و بدانید که در صورت نیاز به تنظیمات چیست

05 Iterate
_ | 05_01 اندازه گیری تحول دیجیتالی خود در برابر معیارها
_ | 05_02 راه‌های مداوم برای حمایت از تحول دیجیتالی شما
_ | 05_03 یادگیری مداوم: کارگران خود را درگیر مهارت و مهارت کنید
_ | 05_04 برای ادامه کار، به گسترش، تغییر و عقب نشینی ادامه دهید
_ | 05_05 جشن بگیرید

06 تحول در محل کار
_ | 06_01 چت در مقابل ایمیل: برای ارتباطات بهتر از ابزار مناسب استفاده کنید
_ | 06_02 پیوندها در مقابل پیوستها: همکاری را تقویت کنید و خطر تضاد اطلاعات را کاهش دهید
_ | 06_03 جلسات ویدئویی در مقابل شخص: فعال کردن سرعت و گنجاندن

07 نتیجه گیری
_ | 07_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Digital transformation and your business

01 Foundations of Digital Transformation
_ 01_01 Making data and systems accessible via the cloud
_ 01_02 Linking elements together via the Internet of Things
_ 01_03 Big data; Mining for insights
_ 01_04 Securing your records via blockchain
_ 01_05 Using AI and machine learning to automate improvements

02 Check Readiness; Look before You Leap
_ 02_01 Build leadership buy-in to boost adoption
_ 02_02 Start from well-defined processes for smoother transitions
_ 02_03 Verify available time and funding before you start to guarantee completion
_ 02_04 Watch out for transition overload that can stall adoption

03 Planning for Success
_ 03_01 Know what you`re trying to fix by understanding your current state
_ 03_02 Engineer with the goal in mind to prevent wasted effort and scope creep
_ 03_03 Determine your labor requirements to get personnel in place in time
_ 03_04 Identify and fix technological gaps first to make transformation tools available

04 Communication Best Practices
_ 04_01 Understand the needs of your participants for clearer communications
_ 04_02 Build audience-appropriate communications for better message penetration
_ 04_03 Make training materials easily available to keep employees informed and engaged
_ 04_04 Create feedback loops to monitor the transformation experience and know when adjustments are needed

05 Iterate
_ 05_01 Measuring your digital transformation against metrics
_ 05_02 Ongoing ways to advocate for your digital transformation
_ 05_03 Continuous learning; Keep your workers engaged and skilled up
_ 05_04 Continue to expand, change, and retreat as needed to keep current
_ 05_05 Celebrate

06 Workplace Transformation
_ 06_01 Chat vs. email; Use the right tool for better communications
_ 06_02 Links vs. attachments; Boost collaboration and reduce the risk of conflicting information
_ 06_03 Video vs. in-person meetings; Enabling speed and inclusion

07 Conclusion
_ 07_01 Next steps

مدرس: Phil Gold - فيل گلد

تعداد دوره های آموزشی: 26

فیل گلد یک متخصص آموزش و پرورش در سطح بالا است. فیل شور و شوق خاصی ، برای خدمت به سازمان‌ها از طریق رشد و توانمندسازی فرهنگ یادگیری دارد. او با استفاده از صدای خود برای کمک به ایجاد راه‌حل‌ها برای متناسب کردن نیازهای خود، معتقد است مهارت‌های ارتباطی قوی او به او این امکان را می‌دهد که این داستان را به شیوه‌ای به آن‌ها بگوید که به تقویت خرید و تعامل کمک می‌کند. فیل در برنامه‌ریزی استراتژیک با توانایی‌های ثابت ، به عنوان یک رهبر تیمی که با تیم‌های چند وظیفه ای بین کارکنان، سهامداران و فروشندگان کار می‌کند ، تجربه دارد. او می‌تواند انتقال مفاهیم فنی پیچیده به زبان ساده را خلاصه کرده و آن را به فرد یا به طور مجازی به زبان انگلیسی یا اسپانیایی تحویل دهد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس