%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش روتوش و تصحیح رنگ پرتره های عکاسی (با زیرنویس فارسی AI)
Retouching and Color Correcting Photography Portraits
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL8127-2839012
لیندا _ آموزش روتوش و تصحیح رنگ پرتره های عکاسی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Retouching and Color Correcting Photography Portraits
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
75,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Natalie Fobes - ناتالی فوبز
تاریخ انتشار
1399/8/1
2020-10-22
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
1ساعت و 20دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
32 ویدیو
حجم فایل‌ها
352 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
6 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4406
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اکثر عکاسان شاغل نمی توانند ساعت ها با یک تصویر در رایانه خود کار کنند. برای مربی Natalie Fobes، تفاوتی ندارد، و در این دوره، او تخصص خود را با استفاده از Adobe Lightroom و Photoshop به اشتراک می گذارد تا به طور موثر پوست را اصلاح یا بهبود بخشد. در طول این دوره، او مجموعه‌ای از تکنیک‌های مفید را به اشتراک می‌گذارد که اکثر آنها فقط چند دقیقه طول می‌کشند. کشف کنید که چگونه تنظیمات برگزیده خود را در لایت روم و فتوشاپ تنظیم کنید، همچنین به راحتی تنظیمات لایت روم را که در یک عکس انجام شده است، روی بقیه در یک سری اعمال کنید. تکنیک ها و فرمول های لایت روم و فتوشاپ را برای اصلاح رنگ برای انواع رنگ های مختلف پوست بیاموزید. نحوه از بین بردن آکنه و جای زخم، برآمدگی های صاف، ترکیب رنگ های لکه دار و همچنین به حداقل رساندن ویژگی های حواس پرتی را بیابید. به علاوه، نکاتی را برای برداشتن یک عنصر از یک تصویر و چسباندن آن به دیگری، افزودن آرایش به سوژه پرتره تنها با استفاده از ابزارهای لایت روم و موارد دیگر دریافت کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 مقدمه
01-01 روتوش پوست را سریع و کارآمد یاد بگیرید

02 نورپردازی برای پوست
02-01 چگونه نور بر پوست تأثیر می گذارد
02-02 نور برای به حداکثر رساندن یا به حداقل رساندن بافت

03 تنظیمات و گردش کار
03-01 تنظیمات لایت روم
03-02 تنظیمات فتوشاپ
03-03 مدیریت رنگ و روتوش غیر مخرب
03-04 تنظیمات جهانی و محلی

04 رنگ را در لایت روم و فتوشاپ تنظیم کنید
04-01 مقدمه ای بر رنگ
04-02 نحوه درک هیستوگرام
04-03 تصحیح خودکار رنگ لایت روم
04-04 تصحیح رنگ لایت روم با Temp و Tint
04-05 تصحیح رنگ لایت روم با Tone Curve
04-06 تصحیح رنگ لایت روم با HSL
04-07 نقاط سیاه و سفید را در فتوشاپ تنظیم کنید
04-08 رنگ پوست با اعداد در فتوشاپ
04-09 پوست را با میکسر کانال فتوشاپ روشن یا تیره کنید

05 روتوش پوست
05-01 ویژگی های حواس پرتی را در لایت روم کاهش دهید
05-02 آکنه و جای زخم را در لایت روم از بین ببرید
05-03 حذف آکنه و جای زخم در فتوشاپ
05-04 رنگ پوست را با فتوشاپ یکدست کنید
05-05 چین و چروک های ساده را در لایت روم نرم کنید
05-06 چین و چروک های سخت تر را با فتوشاپ نرم کنید
05-07 نقاط مهم ساده را با Lightroom برطرف کنید
05-08 نقاط حساس پیچیده را با فتوشاپ رفع کنید

06 قسمت های مختلف بدن را تنظیم کنید
06-01 تعویض چشم
06-02 تعویض سر در فتوشاپ
06-03 فیلتر مایع برای تنظیم ویژگی های بدن یا صورت

07 کارهای پایانی
07-01 صاف کردن پوست در لایتوم
07-02 رنگ های پوست را در فتوشاپ ترکیب کنید
07-03 صاف کردن بافت پوست در فتوشاپ
07-04 آرایش را در لایت روم اضافه کنید

08 نتیجه گیری
08-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Learn to retouch skin quickly and efficiently

02 Lighting for Skin
02-01 How lighting affects skin
02-02 Lighting to maximize or minimize texture

03 Settings and Workflow
03-01 Settings for Lightroom
03-02 Settings for Photoshop
03-03 Color management and non-destructive retouching
03-04 Global and local adjustments

04 Adjust Color in Lightroom and Photoshop
04-01 Introduction to color
04-02 How to understand histograms
04-03 Lightroom auto color correction
04-04 Lightroom color correction with Temp and Tint
04-05 Lightroom color correction with Tone Curve
04-06 Lightroom color correction with HSL
04-07 Set black and white points in Photoshop
04-08 Skin color by numbers in Photoshop
04-09 Brighten or darken skin with Photoshops Channel Mixer

05 Retouching Skin
05-01 Tone down distracting features in Lightroom
05-02 Remove acne and scars in Lightroom
05-03 Remove acne and scars in Photoshop
05-04 Even out skin color with Photoshop
05-05 Soften simple wrinkles in Lightroom
05-06 Soften more difficult wrinkles with Photoshop
05-07 Fix simple hotspots with Lightroom
05-08 Fix complicated hotspots with Photoshop

06 Adjust Different Parts of the Body
06-01 Eye swap
06-02 Head swap in Photoshop
06-03 Liquify filter to adjust body or facial features

07 Finishing Touches
07-01 Smoothing skin in Lightoom
07-02 Blend skin tones in Photoshop
07-03 Smoothing skin texture in Photoshop
07-04 Add makeup in Lightroom

08 Conclusion
08-01 Next steps

مدرس: Natalie Fobes - ناتالی فوبز

تعداد دوره های آموزشی: 6

ناتالی فوبز، یک Pulitzer finalist، و در National Geographic و دیگر نشریات مورد احترام ، مشغول به کار است.
ناتالی فوبز عکاس و نویسنده با چند استعداد و متنوع است. فینالیست جایزه Pulitzer و با National Geographic, Smithsonian, Audubon و دیگر مجلات مهم ، همکاری کرده است.
در 10 سال اخیر ، عکسهای نمادین او از Exxon Valdez Oil Spill و نوشتن در مورد ماهی سالمون و فرهنگ‌های ماهی سالمون در حاشیه اقیانوس آرام ، او را به عنوان "خانم سالمون" معروف است. کار او در بسیاری از مجموعه‌های خصوصی و شرکتی گنجانده شده ‌است.
عکاسی پرتره فاین آرت و عکاسی از عروسی او ، برنده جایزه ملی شد. او نویسنده کتابهای سه گانه "میز قهوه" است که بسیاری از کمک‌های مالی و کمیسیون‌های لازم برای دنبال کردن داستان‌های مستند را دریافت کرده‌ است.
او در زمستان در سیبری به همراه گله داران گوزن‌های شمالی اردو زده و در جنگل ابری از گواتمالا ، ساکن شد. این مستند در مورد تاثیر سیاست های یک کودک چینی در چین و در کشور و ایالات متحده است. او در برنامه بزرگ عکاسی در کالج جامعه مرکزی سیاتل تدریس می‌کند و در آنجا بنیاد Blue Earth Alliance را تاسیس کرد که یک سازمان غیر انتفاعی است که به عکاسان در عکاسی از داستان‌های مستند درباره محیط‌زیست، فرهنگ‌های در معرض خطر، و مسائل اجتماعی کمک می‌کند. وب سایت او www.fobesphoto.com است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس