آداب کسب و کار یک مهارت کلیدی برای ایجاد روابط موفق و ایجاد تأثیر مثبت در محیط های کاری است. در این دوره، مربی Toni Purvis شما را از طریق شیوه های آداب معاشرت موثر برای طیف گسترده ای از تعاملات حرفه ای راهنمایی می کند. دریابید که چرا دانستن آداب مناسب برای تعاملات تجاری می تواند به شما کمک کند تا از تعارض جلوگیری کنید و روابط سالم تری با همکاران خود ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه موقعیتهای رایج را با مهارتهای حرفهای هدایت کنید، از جمله نکات و ترفندهایی برای تعاملات حضوری و مجازی، وعدههای غذایی کاری، جلسات، رویدادهای شبکه بزرگ و پذیراییها. از برخورد با تیپ های شخصیتی مختلف گرفته تا زبان بدن، نشانه های صوتی، صحبت های کوچک، غذا و نوشیدنی، این دوره برای تجهیز شما به مهارت های مورد نیاز برای افزایش اصالت و اثربخشی شما در محیط های حرفه ای طراحی شده است.
نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویسها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
[فارسی]
01 مقدمه
01-01 در نکات ظریف آداب حرکت کنید
02 آداب معاشرت حضوری و مجازی
02-01 از آداب معاشرت برای ایجاد ارتباطات واقعی و به یاد ماندنی استفاده کنید
02-02 آداب معاشرت برای افراد بی دست و پا
03 آداب و رسوم برای وعده های غذایی تجاری
03-01 هنگام صرف غذا در تنظیمات مکان خود پیمایش کنید
03-02 رفتارهای ناگفته رستوران و سفره را درک کنید
03-03 غذا را با سبک به پایان برسانید
03-04 میزبانی باهوش باشید
04 آداب معاشرت برای جلسات کاری
04-01 آداب جلسات کاری را تمرین کنید
04-02 نکات آداب معاشرت در جلسات مجازی را بیاموزید
04-03 موقعیت های چالش برانگیز جلسه را با رعایت آداب حرکت کنید
05 آداب و رسوم برای رویدادهای شبکه و پذیرایی
05-01 آداب معرفی خود و دیگران
05-02 درک هنر و آداب صحبت های کوچک
05-03 رسیدگی به غذا و نوشیدنی در رویدادها
05-04 آداب پیگیری بعد از رویدادها
06 نتیجه گیری
06-01 پذیرش اصالت خود از طریق آداب معاشرت
[ENGLISH]
01 Introduction
01-01 Navigate the nuance of etiquette
02 Etiquette for In-Person and Virtual Interactions
02-01 Use etiquette to make genuine, memorable connections
02-02 Etiquette for the socially awkward
03 Etiquette for Business Meals
03-01 Navigate your place setting when dining
03-02 Understand unspoken restaurant and table manners
03-03 Conclude the meal with style
03-04 Be a savvy host
04 Etiquette for Business Meetings
04-01 Practice business meeting etiquette
04-02 Learn etiquette tips for virtual meetings
04-03 Navigate challenging meeting situations with etiquette
05 Etiquette for Networking Events and Receptions
05-01 Etiquette for introducing yourself and others
05-02 Understanding the art and etiquette of small talk
05-03 Handling food and drink at events
05-04 Following-up etiquette for after events
06 Conclusion
06-01 Embracing your authenticity through etiquette
تونی پورویس به عنوان مربی آداب معاشرت و حضور اجرایی، به حرفه ای ها کمک می کند تا حرفه خود را ارتقا دهند.
تمام حرفه تونی حول افراد متمرکز شده است. او به مشتریان می آموزد که چگونه در محل کار خود را "تراز" کنند، خود را برای ارتقاء موقعیت قرار دهند و هنر و علم حضور اجرایی و آداب معاشرت را بپذیرند. تونی چگونگی تفسیر قوانین نانوشته و انتظارات ناگفته از محیط های شرکتی و همچنین نحوه انتقال یکپارچه از یک ذهنیت مدیریتی به سطح بعدی را برجسته می کند. او با حرفه ای ها کار می کند تا اعتماد به نفس آنها را تقویت کند، حرکت به سمت بالا را طی کند، و روابط کلیدی برای یک شغل موفق و سالم ایجاد کند.