logoleft

لیندا _ آموزش پایتون برای بازاریابی (با زیرنویس فارسی AI)

Lynda _ Python for Marketing

کد محصول: FL4849-2242052
لیندا _ آموزش پایتون برای بازاریابی (با زیرنویس فارسی AI)
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
11,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده
لیندا Lynda.com
تاریخ تولید
2019-11-12
جدید ( 29 روز قبل)
مدرس
Madecraft - مهارت ساز
سطح آموزشی
متوسط
زبان آموزشی
انگلیسی
زیر نویس
فارسی و انگلیسی
مدت زمان آموزش
1ساعت و 44دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
49 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
339 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
6 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 153
درباره تولید کننده

linda

 

lynda1Lynda Weinman بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا ضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

تجزیه و تحلیل بازاریابی خود را با پایتون به سطح بعدی ببرید. ویژگی‌هایی که پایتون را برای دانشمندان داده بسیار مفید می‌کند همان مواردی است که بازاریابان می‌توانند از آنها برای درک بهتر مشتریان، عملکرد محصول، رقابت و بازار استفاده کنند. در این دوره از Madecraft، می‌توانید نحوه استفاده از پایتون را برای بهبود بازاریابی در مشاغل خود بیاموزید. نحوه وارد کردن و تمیز کردن داده‌ها از منابعی مانند Google Analytics و Facebook، ادغام مجموعه داده‌ها، ایجاد تصویری دقیق، تجزیه و تحلیل داده‌های سری زمانی و ساخت معیارها و هشدارهای سفارشی برای فعالیت‌های بازاریابی خود را کشف کنید. مربی Nick Duddy نحوه انجام این تکنیک‌ها و کتابخانه‌های مفید Python مانند Pandas و Seaborn را برای انجام تجزیه و تحلیل بازار، پیش بینی رفتار مصرف کننده، ارزیابی رقابت، نظارت بر روند بازار و موارد دیگر نشان می‌دهد.
  این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این محتوا در کتابخانه خود هستیم.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 بازاریابی خود را با پایتون تسریع کنید

01 نقش پایتون در بازاریابی
___| 01_01 پیش نیازها
___| 01_02 چرا پایتون برای بازاریابان عالی است
___| 01_03 چرا پایتون برای بازاریابان با ارزش است

02 بارگیری و کاوش اطلاعات شما
___| 02_01 آشنایی با پاندا
___| 02_02 نصب Jupyter
___| 02_03 وارد کردن داده‌های Google Analytics
___| 02_04 وارد کردن داده‌های کنسول جستجوی Google
___| 02_05 وارد کردن داده‌های Facebook و AdWords
___| 02_06 Accessing API Google Trends
___| 02_07 تجسم داده‌های Google
___| 02_08 ترسیم داده‌های Facebook و Google Ads
___| 02_09 تجسم داده‌های Google Trends

03 تمیز کردن، جداسازی و پیوستن به داده‌های شما
___| 03_01 معرفی مقابله با داده ها
___| 03_02 رفع اطلاعات صفحه Google Analytics
___| 03_03 آماده‌سازی داده‌ها برای گروه بندی
___| 03_04 ایجاد مجموعه داده‌های جدید با Groupby
___| 03_05 بازسازی داده‌های Google Analytics
___| 03_06 انداختن ستون
___| 03_07 در حال جایگزینی داده‌های تبلیغ آگهی Facebook
___| 03_08 ادغام Google Analytics و کنسول جستجو
___| 03_09 ذخیره داده‌های خود در CSV

04 تجسم داده‌های بازاریابی در پایتون
___| 04_01 تجسم‌های سفارشی در پایتون
___| 04_02 نمودار اصلی را وارد کنید، اکتشاف کنید و ترسیم کنید
___| 04_03 ایجاد زیر مجموعه‌های Matplotlib
___| 04_04 ترسیم یک محور y ثانویه
___| 04_05 اضافه کردن برچسب‌های x و y به یک طرح
___| 04_06 چرخش برچسب‌های xticks در طرح
___| 04_07 اضافه کردن یک افسانه به یک طرح
___| 04_08 عنوان را به نقشه خود اضافه کنید
___| 04_09 اضافه کردن حاشیه نویسی به توطئه ها
___| 04_10 جابجایی بین سبک‌های Matplotlib
___| 04_11 با استفاده از یک نقشه پراکندگی در Seaborn
___| 04_12 شخصی‌سازی طرح پراکندگی در Seaborn
___| 04_13 ایجاد نقشه گرمای تبلیغات فیس بوک در Seaborn

05 کار با سریال زمان
___| 05_01 نوت بوک سری زمانی
___| 05_02 مقادیر گمشده را برطرف می‌کند
___| 05_03 تغییر مجدد داده‌های سری زمانی
___| 05_04 نرده‌های متوسط ​​نورد
___| 05_05 ترسیم داده‌های هفتگی PPC و CPC
___| 05_06 اضافه کردن یادداشت‌های پویا به یک نقشه

06 محاسبه، فیلتر و ایجاد معیارهای جدید
___| 06_01 مقدمه‌ای برای محاسبه و فیلتر کردن
___| 06_02 محاسبه معیارها
___| 06_03 فیلتر کردن داده ها

07 ایجاد هشدارهای مفید
___| 07_01 معرفی برای هشدار محاسبات
___| 07_02 ایجاد هشدارهای ساده
___| 07_03 محاسبه دو محدوده تاریخ
___| 07_04 ایجاد هشدارها با اقدامات

08 نتیجه گیری
___| 08_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Accelerate your marketing with Python

01 The Role of Python in Marketing
___| 01_01 Prerequisites
___| 01_02 Why Python is great for marketers
___| 01_03 Why Python is valuable for marketers

02 Loading and Exploring Your Data
___| 02_01 Introduction to pandas
___| 02_02 Installing Jupyter
___| 02_03 Importing Google Analytics data
___| 02_04 Importing Google Search Console data
___| 02_05 Importing Facebook and AdWords data
___| 02_06 Accessing the Google Trends API
___| 02_07 Visualizing Google data
___| 02_08 Plotting Facebook and Google Ads data
___| 02_09 Visualizing Google Trends data

03 Cleaning, Wrangling, and Joining Your Data
___| 03_01 Introduction to data wrangling
___| 03_02 Fixing Google Analytics page data
___| 03_03 Preparing data to be grouped
___| 03_04 Creating new datasets with Groupby
___| 03_05 Rebuilding Google Analytics data
___| 03_06 Dropping columns
___| 03_07 Replacing missing Facebook Ad data
___| 03_08 Merging Google Analytics and Search Console
___| 03_09 Saving your data to a CSV

04 Visualizing Marketing Data in Python
___| 04_01 Custom visualizations in Python
___| 04_02 Import, explore, and plot a basic chart
___| 04_03 Creating Matplotlib subplots
___| 04_04 Plotting a secondary y-axis
___| 04_05 Adding x and y labels to a plot
___| 04_06 Rotating xticks labels on plot
___| 04_07 Adding a legend to a plot
___| 04_08 Adding a title to your plot
___| 04_09 Adding annotations to plots
___| 04_10 Switching between Matplotlib styles
___| 04_11 Using a scatter plot in Seaborn
___| 04_12 Customizing a scatter plot in Seaborn
___| 04_13 Creating a Facebook Ads heatmap in Seaborn

05 Working with Timeseries
___| 05_01 Time series notebook
___| 05_02 Fixing missing values
___| 05_03 Resampling time series data
___| 05_04 Rolling average plots
___| 05_05 Plotting weekly PPC and CPC data
___| 05_06 Adding dynamic annotations to a plot

06 Calculating, Filtering, and Creating New Metrics
___| 06_01 Introduction to calculating and filtering
___| 06_02 Calculating metrics
___| 06_03 Filtering data

07 Creating Helpful Alerts
___| 07_01 Intro to alert calculations
___| 07_02 Creating simple alerts
___| 07_03 Calculating two date ranges
___| 07_04 Creating alerts with actions

08 Conclusion
___| 08_01 Next steps

جدیدترین محصولات مرتبط