%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب درآمد بیشتر: چگونه قیمت‌های خود را افزایش دهیم (با زیرنویس فارسی AI)
Make More Money: How to Raise Your Prices
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6459-2873067
لیندا _ آموزش کسب درآمد بیشتر: چگونه قیمت‌های خود را افزایش دهیم (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Make More Money: How to Raise Your Prices
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
65,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Madecraft - مهارت ساز
تاریخ انتشار
1399/9/12
2020-12-02
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
59دقیقه و 28ثانیه
تعداد ویدیو‌ها
29 ویدیو
حجم فایل‌ها
1150 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
19 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4703
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

افزایش قیمت‌ها می‌تواند احساس ناخوشایندی داشته باشد، اما به تعویق انداختن این امر باعث شده است که درآمد بالقوه زیادی برای کسب و کار شما، از بین برود. در این دوره، مدرس Samantha Bennett نکاتی را در مورد چگونگی تعهد در افزایش قیمت‌ها ارائه می‌دهد. وی در مورد چگونگی تشخیص ارزش خدمات یا محصول شما بحث می‌کند و سه روش برای افزایش نرخ‌های خود را به گونه‌ای توضیح می‌دهد که مشتریان فعلی شما را از بین نبرد. او بازپرداخت، سندرم imposter و سایر عواملی را که ممکن است در افزایش نرخ شما مانع شود، پوشش می‌دهد، سپس ایده‌های عملی برای مقابله با این عوامل به شما می‌دهد. پس از مرور روانشناسی قیمت گذاری، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از اسرار پشت پیشنهادهای غیر قابل مقاومت و گران قیمت، آگاه شوید، و حتی مراحل پرداخت پول با ارز مورد نظر خود و جذب مشتری‌های سطح بالا را نیز طی کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 به طور جدی، زمان آن فرا رسیده است

01 چگونه نرخ‌های مشتریان فعلی خود را افزایش دهیم
_ | 01_01 ریاضیات را انجام دهید
_ | 01_02 ببینید بقیه چه مواردی را شارژ می‌کنند
_ | 01_03 برخی از آن مشتری‌ها را بیگانه کنید
_ | 01_04 اما شما بسیار متناقض هستید
_ | 01_05 وقتی آنها فشار می‌دهند چه می‌شود؟

02 چه چیزی مانع افزایش نرخ شما می‌شود
_ | 02_01 سندرم تحمیل کننده و ارزشمند بودن در خود
_ | 02_02 حدس زدن اینکه چه چیزی پرداخت می‌کنند را متوقف کنید
_ | 02_03 قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را تعیین کنید
_ | 02_04 پیشنهادات پیشرفته ایجاد کنید
_ | 02_05 وقتی در یک زمینه حساس به قیمت هستید

03 درک روانشناسی قیمت گذاری
_ | 03_01 چرا 49 دلار و 99 دلار یکسان هستند
_ | 03_02 با قیمت‌های خود داستانی را بگویید
_ | 03_03 افزودن عناصر خیریه

04 نحوه ارائه پیشنهادات غیر قابل مقاومت در سطح بالا
_ | 04_01 ارزش بسته‌های خود را افزایش دهید
_ | 04_02 ایجاد بسته‌های با ارزش بالا
_ | 04_03 ایجاد ارزش بالا از طریق مشارکت
_ | 04_04 نحوه رفتار با مشتریان شامپاین

05 بازی داخلی افزایش نرخ ها
_ | 05_01 با ارز مورد نظر خود پرداخت کنید
_ | 05_02 غلبه بر داستان پول شما
_ | 05_03 غلبه بر داستان پول جامعه
_ | 05_04 چگونه خط اصلی خود را مطرح کنیم
_ | 05_05 نگرش خود را در مورد بازاریابی تغییر دهید

06 نحوه جذب (و فروش) مشتری‌های سطح بالا
_ | 06_01 شناسایی مشتری ایده آل خود
_ | 06_02 مشکل فوری مشتری شما چیست؟
_ | 06_03 مشتری ایده آل شما در کجا معامله می‌کند؟
_ | 06_04 نحوه شروع مکالمه
_ | 06_05 نحوه مکالمه ارزیابی

07 نتیجه گیری
_ | 07_01 این در مورد پول نیست

00 Introduction
_ 00_01 Seriously, it`s time

01 How to Raise Rates for Your Existing Clients
_ 01_01 Do the math
_ 01_02 See what everyone else is charging
_ 01_03 Alienate some of those clients
_ 01_04 But you`re so conflicted
_ 01_05 What about when they pushback

02 What Gets in the Way of Raising Your Rates
_ 02_01 Imposter syndrome and self-worth
_ 02_02 Stop guessing what they`ll pay
_ 02_03 Establish value-based pricing
_ 02_04 Create high-end offers
_ 02_05 When you`re in a price-sensitive field

03 Understanding the Psychology of Pricing
_ 03_01 Why $49 and $99 are the same
_ 03_02 Tell a story with your prices
_ 03_03 Adding in charitable elements

04 How to Make Irresistible High-End Offers
_ 04_01 Enhance the value of your packages
_ 04_02 Creating high-value packages
_ 04_03 Creating high-value via a partnership
_ 04_04 How to treat champagne clients

05 The Inner Game of Raising Your Rates
_ 05_01 Get paid in the currency you want
_ 05_02 Overcoming your money story
_ 05_03 Overcoming society`s money story
_ 05_04 How to raise your bottom line
_ 05_05 Change your attitude about marketing

06 How to Attract (and Sell to) High-End Clients
_ 06_01 Identifying your ideal client
_ 06_02 What is your client`s immediate problem
_ 06_03 Where does your ideal client hang out
_ 06_04 How to initiate the conversation
_ 06_05 How to have an assessment conversation

07 Conclusion
_ 07_01 It`s not about the money

مدرس: Madecraft - مهارت ساز

تعداد دوره های آموزشی: 224

Madecraft یک شرکت کامل با محتوای یادگیری است که در سانتا باربارا ، کالیفرنیا مستقر است.
خط تولید برنده جایزه این شرکت ، در حال ایجاد نسل بعدی محتوای یادگیری است که مهارت های دنیای واقعی را آموزش و ارائه می کند.
Madecraft بهترین استعدادهای صنعت و شرکای قابل اعتماد را با یک دیدگاه تشکیل میدهد: به مشتریان مطالب یادگیری برتر با صدای برند خود را یاد بدهید.
تیم Madecraft متعهد است تا مهارت های هنری را با محتوا کارآمد و مقیاس پذیر مطابق با مشخصات مشتری ایجاد کند و ساخته شده است تا با مشتری تعامل کند و آنها را توانمند سازد.
اگر شما یا شرکتتان به دنبال تیمی برای ساخت دوره های آنلاین هستید ، از سایت Madecraft در onlymadecraft.com دیدن کنید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس