%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش میز خدمات فناوری اطلاعات: اصول خدمات مشتری با هوش مصنوعی (با زیرنویس فارسی AI)
IT Service Desk: Customer Service Fundamentals with AI
جدید ( 5 روز قبل)
کد محصول: FL11138-5983030
لیندا _ آموزش میز خدمات فناوری اطلاعات: اصول خدمات مشتری با هوش مصنوعی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ IT Service Desk: Customer Service Fundamentals with AI
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Pam Baker - پم بیکر
تاریخ انتشار
1404/2/15
جدید ( 5 روز قبل)
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 44دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
45 ویدیو
حجم فایل‌ها
412 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 39
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با اجرای تکنیک‌های اثبات‌شده‌ای که هم مشکلات را حل می‌کنند و هم رضایت مشتری را افزایش می‌دهند، «کمک» را در میز کمک و «پشتیبانی» را در متخصص پشتیبانی قرار دهید. در این دوره، به مربی Pam Baker بپیوندید تا او به شما نشان دهد که چگونه میز خدمات فناوری اطلاعات خود را فراتر از شناسایی و حل مشکلات ببرید و همچنین با کاهش ناامیدی‌های مشتریان، با آنها ارتباط برقرار کنید. در پایان این دوره، شما همچنین آماده خواهید بود تا از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی برای برآوردن نیازهای منحصر به فرد مشتریان خود و دستیابی به موفقیت بلندمدت استفاده کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 اصول خدمات مشتری را با هوش مصنوعی بیاموزید

02 درک نیازهای مشتری در دوره AI
02-01 عناصر اصلی خدمات به مشتری مؤثر در آن
02-02 نقش همدلی و گوش دادن فعال در عصر AI
02-03 چگونه AI می تواند به شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتری کمک کند
02-04 پشتیبانی شخصی سازی در محیط های محور AI
02-05 در حال ایجاد شکاف بین پاسخ های خودکار و انسانی
02-06 چالش: بازگرداندن ایمان مشتری در این روند
02-07 راه حل: بازگرداندن ایمان مشتری در این فرآیند

03 پیمایش ابزارهای AI برای پشتیبانی IT
03-01 نمای کلی از ابزارهای AI مورد استفاده در میزهای خدمات فناوری اطلاعات
03-02 محدودیت ها و مزایای ابزارهای AI محور
03-03 نگاهی به سیستم های IT موجود با هوش مصنوعی تعبیه شده
03-04 نکاتی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش تجربه مشتری
03-05 نکاتی در مورد اینکه چه چیزی باید برای بهبود تجربه مشتری انجام شود

04 مهارت های ارتباطی مؤثر
04-01 ملزومات ارتباطی در IT پشتیبانی می کند
04-02 برقراری ارتباط با انواع مشتری و سطح مهارت فنی
04-03 با استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت ارتباطات عامل به مشتری
04-04 بهترین روشها در استفاده از هوش مصنوعی برای ارتباطات کتبی
04-05 بازخورد در زمان واقعی از ابزارهای AI برای بهبود
04-06 چالش: عناصر ارتباطی رتبه بندی
راه حل 04-07: عناصر ارتباطی رتبه بندی

05 تکنیک حل مسئله
05-01 رویکردهای ساختاری برای عیب یابی آن
05-02 هوش مصنوعی در عیب یابی فنی
05-03 نقش AI در سناریوهای پشتیبانی از راه دور
05-04 افزایش مسائل هنگامی که ابزارهای AI کافی نیستند
05-05 با استفاده از هوش مصنوعی برای پیش بینی و جلوگیری از مسائل آینده
05-06 چالش: تشدید یا اصلاح؟ سناریوهای دنیای واقعی
راه حل 05-07: تشدید یا اصلاح؟ سناریوهای دنیای واقعی

06 مدیریت مشتریان دشوار
06-01 تکنیک برای رسیدگی به مشتریان ناامید یا چالش برانگیز
06-02 با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تخلیه موقعیت ها
06-03 حفظ حرفه ای تحت فشار
06-04 با استفاده از هوش مصنوعی در داده های احساسات برای ارزیابی احساسات مشتری
06-05 پس از تجربیات منفی AI ، اعتماد را به دست می آورید

07 سلف سرویس AI و توانمندسازی مشتری
07-01 مزایای پورتال های سلف سرویس و پایگاه های دانش
07-02 چگونه AI می تواند سلف سرویس را برای مشتریان ارتقا دهد
07-03 تشویق مشتریان به استفاده از ابزارهای AI
07-04 کمک به مشتریان در زمینه سلف سرویس AI محور
07-05 با استفاده از هوش مصنوعی برای به روزرسانی و بهبود محتوای سلف سرویس
07-06 چالش: اطمینان بخشیدن به مشتری نسبت به AI
راه حل 07-07: اطمینان بخشیدن به مشتری نسبت به AI

08 حریم خصوصی و امنیت داده ها در تعامل AI
08-01 نگرانی در مورد افزایش داده ها در خدمات مشتری هوش مصنوعی
08-02 بهترین روشها برای محافظت از داده های مشتری
08-03 رعایت مقررات حریم خصوصی
08-04 مدیریت رضایت مشتری برای جمع آوری داده های محور AI
08-05 آموزش مشتریان در مورد استفاده از داده های هوش مصنوعی و شیوه های امنیتی

09 نتیجه گیری
09-01 ادامه تجربه خدمات IT خود

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Learn customer service fundamentals with AI

02 Understanding Customer Needs in the AI Era
02-01 Key elements of effective customer service in IT
02-02 The role of empathy and active listening in the AI age
02-03 How AI can help identify and prioritize customer needs
02-04 Personalizing support in AI-driven environments
02-05 Bridging the gap between automated and human responses
02-06 Challenge: Restoring a customers faith in the process
02-07 Solution: Restoring a customers faith in the process

03 Navigating AI Tools for IT Support
03-01 Overview of AI tools used in IT service desks
03-02 Limitations and benefits of AI-driven tools
03-03 A look at existing IT systems with embedded AI
03-04 Tips on using AI to enhance the customer experience
03-05 Tips on what to automate to improve the customer experience

04 Effective Communication Skills
04-01 Communication essentials in IT support
04-02 Communicating with customer types and technical skill levels
04-03 Using AI to enhance agent-to-customer communications
04-04 Best practices in using AI for written communications
04-05 Real-time feedback from AI tools for improvement
04-06 Challenge: Rating communication elements
04-07 Solution: Rating communication elements

05 Problem-Solving Techniques
05-01 Structured approaches to IT troubleshooting
05-02 AI in technical troubleshooting
05-03 AIs role in remote-desktop support scenarios
05-04 Escalating issues when AI tools are insufficient
05-05 Using AI to predict and prevent future issues
05-06 Challenge: Escalate or remediate? Real-world IT scenarios
05-07 Solution: Escalate or remediate? Real-world IT scenarios

06 Managing Difficult Customers
06-01 Techniques for handling frustrated or challenging customers
06-02 Using AI to help de-escalate situations
06-03 Maintaining professionalism under pressure
06-04 Using AI on sentiment data to assess customer emotions
06-05 Regaining trust after negative AI experiences

07 AI-Powered Self-Service and Customer Empowerment
07-01 Benefits of self-service portals and knowledge bases
07-02 How AI can enhance self-service for customers
07-03 Encouraging customers to use AI tools
07-04 Helping customers with AI-driven self-service
07-05 Using AI to update and improve self-service content
07-06 Challenge: Reassuring a customer skeptical of AI
07-07 Solution: Reassuring a customer skeptical of AI

08 Data Privacy and Security in AI Interactions
08-01 Data-privacy concerns in AI customer service
08-02 Best practices for safeguarding customer data
08-03 Compliance with privacy regulations
08-04 Managing customer consent for AI-driven data collection
08-05 Educating customers on AI data usage and security practices

09 Conclusion
09-01 Continuing your IT service-desk experience

 

مدرس: Pam Baker - پم بیکر

تعداد دوره های آموزشی: 4

پم بیکر روزنامه‌نگار فناوری و علم و نویسنده «ChatGPT for Dummies» است.

پم برای بیش از 20 سال به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در پوشش امور مالی، تجارت، علم و فناوری برای رسانه های اصلی و تجاری، از جمله "Institutional Investor"، "Ars Technica"، CNN، CIO، CISO، "InformationWeek"، PCMag کار کرده است. com، و بیشتر. او همچنین به پوشش اخبار فوری برای «نیویورک تایمز» کمک می کند. علاوه بر «ChatGPT for Dummies»، پم همچنین «Decision Intelligence for Dummies» را نوشته است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس