%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش راه حل ها و تکنیک های هوش مصنوعی برای کمک به عملیات میز خدمات مشتری (با زیرنویس فارسی AI)
AI Solutions and Techniques for Help Desk Operations
جدید ( 11 روز قبل)
کد محصول: FL11147-5992129
لیندا _ آموزش راه حل ها و تکنیک های هوش مصنوعی برای کمک به عملیات میز خدمات مشتری (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ AI Solutions and Techniques for Help Desk Operations
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Pam Baker - پم بیکر
تاریخ انتشار
1404/2/10
جدید ( 11 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت
تعداد ویدیو‌ها
41 ویدیو
حجم فایل‌ها
437 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 28
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

از طریق یک سری ماژول های مختصر و مستقل ، این دوره به بررسی فن آوری های ضروری هوش مصنوعی برای فناوری اطلاعات و کمک به متخصصان میز می پردازد. با برخی از جدیدترین راه حل های دارای هوش مصنوعی از جمله چت بات ، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده ، پردازش زبان طبیعی ، مسیریابی بلیط هوشمند و موارد دیگر ، از خواب بلند شوید و اجرا کنید. مربی پام بیکر به شما نشان می دهد که چگونه می توانید این ابزارها را در سیستم های موجود ادغام کنید ، تعامل با مشتری را تقویت کنید و به طور فعال به مسائل پشتیبانی بپردازید. در طول راه ، بینش هایی در مورد چگونگی غلبه بر چالش های متداول در مورد حریم خصوصی داده ها ، اخلاق و مدیریت تغییر سازمانی جمع آوری کنید. در پایان این دوره ، شما به مهارت های لازم برای تبدیل عملیات میز کمک روزانه ، بهبود کارآیی و ماندن از روندهای نوظهور در پشتیبانی مشتری مجهز خواهید شد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 راه حل ها و تکنیک های AI برای عملیات میز کمک

02 درک ابزارهای اتوماسیون برای میز راهنما
02-01 توضیح اتوماسیون در زمینه میز راهنما
02-02 کارهای مشترک مناسب برای اتوماسیون
02-03 نمای کلی از ابزارهای اتوماسیون محبوب مورد استفاده در میزهای راهنما
معیارهای 02-04 برای انتخاب ابزارهای اتوماسیون مناسب

03 Chatbots و دستیاران مجازی
03-01 نقش چت بابات در تقویت تعامل مشتری
03-02 تفاوت بین چت بابات مبتنی بر قانون و AI محور
03-03 اجرای Chatbots برای سوالات مشترک و پشتیبانی
03-04 بهترین روشها برای طراحی مکالمات مؤثر chatbot
03-05 محدودیت ها و ملاحظات هنگام استقرار چت بابات

04 مسیریابی بلیط AI
04-01 چگونه AI مسیریابی و تکالیف بلیط را افزایش می دهد
04-02 با استفاده از یادگیری ماشین برای اولویت بندی بلیط های پشتیبانی
04-03 تأثیر بر رضایت مشتری و نمرات تجربه
04-04 ادغام با سیستم های بلیط فروشی موجود
04-05 نظارت و بهینه سازی عملکرد مسیریابی هوش مصنوعی

05 تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده در میزهای راهنما
05-01 درک تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و اهمیت آنها
05-02 پیش بینی موضوعات مشترک با استفاده از داده های تاریخی
05-03 به طور فعال پرداختن به مشکلات بالقوه مشتری
05-04 استفاده از بینش داده ها برای تصمیم گیری
05-05 ابزارها و سیستم عامل ها برای اجرای تجزیه و تحلیل پیش بینی

06 پردازش زبان طبیعی (NLP) در پشتیبانی مشتری
06-01 مقدمه ای برای NLP و عملکرد آن
06-02 برنامه های NLP در تجزیه و تحلیل احساسات
06-03 تقویت تعامل مشتری از طریق NLP
06-04 چالش در اجرای راه حل های NLP
06-05 نمونه های دنیای واقعی از NLP در سناریوهای میز راهنما

07 راه حل های سلف سرویس و پایه های دانش
07-01 اهمیت سلف سرویس در پشتیبانی مشتری مدرن
07-02 ساختمان و حفظ پایگاه های دانش با هوش مصنوعی
07-03 افزایش سؤالات متداول با قابلیت جستجوی هوشمند
07-04 توانمندسازی مشتریان با ابزارهای خودیاری محور AI
07-05 اندازه گیری اثربخشی سیستم عامل های سلف سرویس

08 AI برای پشتیبانی فعال
08-01 انتقال از مدلهای پشتیبانی فعال به فعال
08-02 شناسایی الگوهای و ناهنجاری ها با هوش مصنوعی
08-03 هشدارهای خودکار و اعلان های مشتری
08-04 افزایش رضایت مشتری از طریق تعامل فعال
08-05 ادغام استراتژی های فعال در گردش کار

09 چالش و ملاحظات در اجرای هوش مصنوعی
09-01 پرداختن به حریم خصوصی داده ها و نگرانی های امنیتی
09-02 مدیریت تغییر سازمانی و سازگاری کارکنان
09-03 ارزیابی پیامدهای هزینه و ROI
09-04 ملاحظات اخلاقی در استقرار AI
09-05 استراتژی برای غلبه بر موانع اجرای

10 نتیجه گیری
10-01 مراحل بعدی برای پذیرش موفقیت آمیز هوش مصنوعی در میزهای راهنما

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 AI solutions and techniques for help desk operations

02 Understanding Automation Tools for the Help Desk
02-01 Explaining automation in the help desk context
02-02 Common tasks suitable for automation
02-03 Overview of popular automation tools used in help desks
02-04 Criteria for selecting the right automation tools

03 Chatbots and Virtual Assistants
03-01 Role of chatbots in enhancing customer interaction
03-02 Differences between rule-based and AI-driven chatbots
03-03 Implementing chatbots for common inquiries and support
03-04 Best practices for designing effective chatbot conversations
03-05 Limitations and considerations when deploying chatbots

04 AI-Powered Ticket Routing
04-01 How AI enhances ticket routing and assignments
04-02 Using machine learning for prioritizing support tickets
04-03 Impact on customer satisfaction and experience scores
04-04 Integration with existing ticketing systems
04-05 Monitoring and optimizing AI routing performance

05 Predictive Analytics in Help Desks
05-01 Understanding predictive analytics and their relevance
05-02 Forecasting common issues using historical data
05-03 Proactively addressing potential customer problems
05-04 Leveraging data insights for decision-making
05-05 Tools and platforms for implementing predictive analytics

06 Natural Language Processing (NLP) in Customer Support
06-01 Introduction to NLP and its functionality
06-02 Applications of NLP in sentiment analysis
06-03 Enhancing customer interactions through NLP
06-04 Challenges in implementing NLP solutions
06-05 Real-world examples of NLP in help desk scenarios

07 Self-Service Solutions and Knowledge Bases
07-01 The importance of self-service in modern customer support
07-02 Building and maintaining AI-powered knowledge bases
07-03 Enhancing FAQs with intelligent search capabilities
07-04 Empowering customers with AI-driven self-help tools
07-05 Measuring effectiveness of self-service platforms

08 AI for Proactive Support
08-01 Transitioning from reactive to proactive support models
08-02 Identifying patterns and anomalies with AI
08-03 Automated alerts and customer notifications
08-04 Boosting customer satisfaction through proactive engagement
08-05 Integrating proactive strategies into workflows

09 Challenges and Considerations in Implementing AI
09-01 Addressing data privacy and security concerns
09-02 Managing organizational change and staff adaptation
09-03 Evaluating cost implications and ROI
09-04 Ethical considerations in AI deployment
09-05 Strategies to overcome implementation hurdles

10 Conclusion
10-01 Next steps for successful AI adoption in help desks

 

مدرس: Pam Baker - پم بیکر

تعداد دوره های آموزشی: 4

پم بیکر روزنامه‌نگار فناوری و علم و نویسنده «ChatGPT for Dummies» است.

پم برای بیش از 20 سال به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در پوشش امور مالی، تجارت، علم و فناوری برای رسانه های اصلی و تجاری، از جمله "Institutional Investor"، "Ars Technica"، CNN، CIO، CISO، "InformationWeek"، PCMag کار کرده است. com، و بیشتر. او همچنین به پوشش اخبار فوری برای «نیویورک تایمز» کمک می کند. علاوه بر «ChatGPT for Dummies»، پم همچنین «Decision Intelligence for Dummies» را نوشته است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس