%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش ایندیزاین و InCopy: گردش کار مشترک (با زیرنویس فارسی AI)
InDesign and InCopy: Collaborative Workflows
کد محصول: FL4880-62220
لیندا _ آموزش ایندیزاین و InCopy: گردش کار مشترک (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ InDesign and InCopy: Collaborative Workflows
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
133,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Anne Marie Concepcion - آنه ماریا کانسپشن
تاریخ انتشار
1389/7/1
2010-09-23
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
7ساعت و 30دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
78 ویدیو
حجم فایل‌ها
831 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
14 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4981
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

در گردش کار مشارکتی با InDesign و InCopy مدرس Anne-Marie Concepcion نحوه کار Adobe InCopy و InDesign را با هم کار می‌کند، به ویراستاران و طراحان کمک می‌کند تا در نشریات همکاری کنند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند، بدون هیچ سخت افزار، نرم‌افزار و یا سیستم‌های مدیریت گران قیمت چاپ. این دوره نحوه تنظیم جریان کار، نحوه پرداختن به مسائل cross-پلتفرم مک و ویندوز هنگام کار در یک محیط مختلط، نحوه کار با نویسندگان و طراحان از راه دور و نحوه ادغام با Microsoft Word را نشان می‌دهد. فایل‌های تمرین همراه با دوره است.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 خوش آمدی
___| 00_02 با استفاده از پرونده‌های تمرینی

01 با InDesign و InCopy شروع به کار کنید
___| 01_01 بررسی اجمالی این دوره
___| 01_02 درک گردش کار موازی
___| 01_03 جوایز و چالش‌های موجود در گردش کار جدید
___| 01_04 الزامات و توصیه ها

02 گردش کار اساسی
___| 02_01 تنظیم پروژه‌ها و کاربران
___| 02_02 درک داستان‌ها و فریم ها
___| 02_03 ساخت داستان‌های قابل ویرایش برای InCopy از InDesign
___| 02_04 در حال ویرایش داستان‌های گردش کار در InCopy
___| 02_05 بررسی داستانها در داخل و خارج
___| 02_06 تکمیل یک پروژه در InDesign

03 رابط InCopy
___| 03_01 سه نمایش اصلی از یک پرونده
___| 03_02 با پانل‌های پیش فرض آشنا شوید
___| 03_03 سفارشی کردن رابط
___| 03_04 پیمایش داستان‌ها و دیدگاه ها

04 ملزومات ویرایش InCopy
___| 04_01 کار با پانل Assignments
___| 04_02 ویرایش در نمای طرح
___| 04_03 ویرایش در نمای Story یا Galley
___| 04_04 متن کپی کردن
___| 04_05 درج کاراکترهای خاص
___| 04_06 وارد کردن متن
___| 04_07 کار با طرح‌بندی فقط خواندنی

05 قالب‌بندی متن در InCopy
___| 05_01 استفاده از سبک‌های کپی ریز
___| 05_02 با استفاده از قالب‌بندی کاراکتر 0l0o0c0a0l0
___| 05_03 با استفاده از قالب‌بندی پاراگراف 0l0o0c0a0l0
___| 05_04 ستون‌های تقسیم و پوشان
___| 05_05 با استفاده از ابزار Eyedropper برای کپی کردن قالب‌بندی چسباندن

06 ابزار مفید InCopy
___| 06_01 بررسی املایی
___| 06_02 با استفاده از فرهنگ لغت زبان
___| 06_03 با استفاده از اصطلاحنامه
___| 06_04 با استفاده از یافتن تغییر
___| 06_05 کار با ویژگی Autocorrect
___| 06_06 ساخت ماکروهای متن
___| 06_07 با استفاده از یادداشت‌های درون خطی
___| 06_08 کار با اسکریپت‌های داخلی

07 ویرایش متن پیشرفته در InCopy
___| 07_01 اضافه کردن پاورقی
___| 07_02 با استفاده از متن مشروط
___| 07_03 ایجاد پیوندها
___| 07_04 درج رفرنس
___| 07_05 کار با جداول

08 تغییرات در ردیابی InCopy
___| 08_01 تنظیم و استفاده از تغییرات تغییرات
___| 08_02 سفارشی کردن نشانه گذاری
___| 08_03 پذیرش و رد تغییرات

09 کار با تصاویر در InCopy
___| 09_01 با استفاده از ابزار Position
___| 09_02 با استفاده از منوی Object
___| 09_03 وارد کردن و جایگزینی تصاویر
___| 09_04 درج تصاویر در داستان
___| 09_05 با استفاده از Mini Bridge و Bridge

10 با استفاده از InCopy در حالت مستقل
___| 10_01 ایجاد اسناد جدید InCopy
___| 10_02 ایجاد الگوهای InCopy
___| 10_03 باز کردن داستانهای InCopy به طور مستقیم
___| 10_04 باز کردن Word فایل‌ها در InCopy
___| 10_05 قرار دادن Buzzword فایل‌ها در InCopy

11 پروژه خروجی از InCopy
___| 11_01 صادر کردن داستان به Word، RTF و Buzzword
___| 11_02 صادر کردن طرح‌بندی به PDF
___| 11_03 صادرات گالری و داستان به PDF
___| 11_04 چاپ از InCopy

12 مدیریت گردش کار از InDesign
___| 12_01 صادر کردن داستان از طرح
___| 12_02 کار با پانل Assignments در ایندیزاین
___| 12_03 ویرایش و به روزرسانی پرونده ها
___| 12_04 با استفاده از یادداشت‌های درون خطی
___| 12_05 ویژگی‌های گردش کار در پنل پیوندها
___| 12_06 قرار دادن پرونده‌های جدید InCopy
___| 12_07 بسته شدن از یک پروژه

13 با استفاده از یک گردش کار مبتنی بر چیدمان
___| 13_01 بررسی اجمالی گردش کار
___| 13_02 به روز کردن داستان‌ها و طرح ها
___| 13_03 نکاتی درباره گردش کار موفق طرح

14 با استفاده از گردش کار مبتنی بر تکالیف
___| 14_01 ایجاد تکالیف در InDesign
___| 14_02 کار با تکالیف در InCopy
___| 14_03 نگه داشتن طرح فایل‌ها محلی
___| 14_04 حل مسائل مربوط به تکالیف مشترک

15 با استفاده از گردش کار از راه دور (خارج از سایت)
___| 15_01 ایجاد بسته‌های واگذاری در InDesign
___| 15_02 کار با بسته‌های واگذاری در InCopy
___| 15_03 به روز بودن بسته ها
___| 15_04 استفاده از DropBox با گردش کار InCopy

16 نتیجه گیری
___| 16_01 کمک و منابع جامعه
___| 16_02 خداحافظ



00 Introduction
___| 00_01 Welcome
___| 00_02 Using the exercise files

01 Getting Started with InDesign and InCopy
___| 01_01 Overview of this course
___| 01_02 Understanding the parallel workflow
___| 01_03 Rewards and challenges in the new workflow
___| 01_04 Requirements and recommendations

02 The Basic Workflow
___| 02_01 Setting up projects and users
___| 02_02 Understanding stories and frames
___| 02_03 Making stories editable for InCopy from InDesign
___| 02_04 Editing workflow stories in InCopy
___| 02_05 Checking stories in and out
___| 02_06 Completing a project in InDesign

03 The InCopy Interface
___| 03_01 Three main views of a file
___| 03_02 Becoming familiar with default panels
___| 03_03 Customizing the interface
___| 03_04 Navigating stories and views

04 InCopy Editing Essentials
___| 04_01 Working with the Assignments panel
___| 04_02 Editing in Layout view
___| 04_03 Editing in Story or Galley view
___| 04_04 Copyfitting text
___| 04_05 Inserting special characters
___| 04_06 Importing text
___| 04_07 Working with read-only layouts

05 Formatting Text in InCopy
___| 05_01 Applying styles for copyfit
___| 05_02 Applying local character formatting
___| 05_03 Applying local paragraph formatting
___| 05_04 Splitting and spanning columns
___| 05_05 Using the Eyedropper tool to copy paste formatting

06 Useful InCopy Tools
___| 06_01 Checking spelling
___| 06_02 Using the language dictionaries
___| 06_03 Using the thesaurus
___| 06_04 Using Find Change
___| 06_05 Working with the Autocorrect feature
___| 06_06 Building text macros
___| 06_07 Using inline notes
___| 06_08 Working with built-in scripts

07 Advanced Text Editing in InCopy
___| 07_01 Adding footnotes
___| 07_02 Using conditional text
___| 07_03 Creating hyperlinks
___| 07_04 Inserting cross-references
___| 07_05 Working with tables

08 Tracking Changes in InCopy
___| 08_01 Setting up and using Track Changes
___| 08_02 Customizing the markup
___| 08_03 Accepting and rejecting changes

09 Working with Images in InCopy
___| 09_01 Using the Position tool
___| 09_02 Using the Object menu
___| 09_03 Importing and replacing images
___| 09_04 Inserting images into the story
___| 09_05 Using Mini Bridge and Bridge

10 Using InCopy in Standalone Mode
___| 10_01 Creating new InCopy documents
___| 10_02 Creating InCopy templates
___| 10_03 Opening linked InCopy stories directly
___| 10_04 Opening Word files in InCopy
___| 10_05 Placing Buzzword files in InCopy

11 Outputting Projects from InCopy
___| 11_01 Exporting stories to Word, RTF, and Buzzword
___| 11_02 Exporting layouts to PDF
___| 11_03 Exporting galleys and stories to PDF
___| 11_04 Printing from InCopy

12 Managing the Workflow from InDesign
___| 12_01 Exporting stories from the layout
___| 12_02 Working with the Assignments panel in InDesign
___| 12_03 Editing and updating files
___| 12_04 Using inline notes
___| 12_05 Workflow features in the Links panel
___| 12_06 Placing new InCopy files
___| 12_07 Closing out of a project

13 Using a Layout-Based Workflow
___| 13_01 Layout workflow overview
___| 13_02 Updating stories and designs
___| 13_03 Tips for successful layout workflows

14 Using an Assignments-Based Workflow
___| 14_01 Creating assignments in InDesign
___| 14_02 Working with assignments in InCopy
___| 14_03 Keeping layout files local
___| 14_04 Solving common assignment issues

15 Using a Remote (Off-Site) Workflow
___| 15_01 Creating assignment packages in InDesign
___| 15_02 Working with assignment packages in InCopy
___| 15_03 Keeping packages up to date
___| 15_04 Using DropBox with an InCopy workflow

16 Conclusion
___| 16_01 Community help and resources
___| 16_02 Goodbye

مدرس: Anne Marie Concepcion - آنه ماریا کانسپشن

تعداد دوره های آموزشی: 11

Anne-Marie Concepcion از کارشناسان ارشد مفاهیم خاص InDesign، چاپ دیجیتال و مربی Adobe Certified می باشد. او کارشناس ارشد چاپ دیجیتال می باشد و مالک Seneca Design & Training که استودیوی طراحی cross-media می باشد که به توسعه ی print، PDF و ebook برای مشتریان می پردازد. او هم چنین مربی certified Adobe و دارای تخصص در انتشار InDesign-centric، InCopy integration و چاپ fixed-layout و reflowable مانند reflowable EPUB، Kindle، DPS، PDF و فرمت های کتابهای الکترونی می باشد. او در بیش از بیست دوره در lynda.com درباره ی این موضوعات نویسندگی کرده است. او با همکار تجاری خود David Blatner شرکت Creative Publishing Network را اداره می کند که صاحب InDesignSecrets.com, InDesign Magazine, CreativePro.com و کنفرانس های سالیانه ی صنعتی InDesign و the Print + ePublishing می باشد. او را در ezine، HerGeekness Gazette دنبال کرده و با ایمیل amarie@senecadesign.com وتوییتر amarie@ با او در ارتباط باشید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس