%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع زبان برنامه نویسی کوبول (با زیرنویس فارسی AI)
COBOL Essential Training
کد محصول: FL6106-2841539
لیندا _ آموزش جامع زبان برنامه نویسی کوبول (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ COBOL Essential Training
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
80,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Peggy Fisher - پگی فیشر
تاریخ انتشار
1399/8/1
2020-10-22
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت و 49دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
54 ویدیو
حجم فایل‌ها
764 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4851
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

کد COBOL از زمان تاسیس بیش از 60 سال پیش، در همه موارد از دستگاههای خودپرداز گرفته تا کارهای اساسی دولت کار کرده است. در حالی که بیشتر توسعه دهندگان مدرن برنامه‌های جدیدی را با استفاده از این زبان برنامه نویسی قدیمی نمی‌چرخانند، سازمان‌ها اغلب مایل به پرداخت premium برای کسانی هستند که می‌توانند کد COBOL موجود را بررسی و به روز کنند. این دوره برای کمک به برنامه نویسان جدید و باتجربه بصورت یکسان COBOL (یا افزودن COBOL به مجموعه مهارتهایشان) طراحی شده است. مدرس Peggy Fisher نحوه راه اندازی و توسعه محیط توسعه COBOL و نحوه شروع برنامه نویسی را نشان می‌دهد. او انواع داده‌ها و ثابت‌های زبان، ساختارهای کنترل، روش‌های سازماندهی و پردازش فایل‌ها، جداول و رشته‌ها را بررسی می‌کند. چالش‌های صادر شده در این راه به شما کمک می‌کند آنچه آموخت‌ه‌اید را تمرین کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 COBOL زنده و سالم است
_ | 00_02 آیا برای شروع آماده هستید؟
_ | 00_03 JCL چیست؟

01 شروع
_ | 01_01 یک محیط COBOL تنظیم کنید
_ | 01_02 WSL را بارگیری و نصب کنید
_ | 01_03 با Visual Studio Code شروع کنید
_ | 01_04 نحو COBOL را بیاموزید
_ | 01_05 برنامه Hello World را کد کنید
_ | 01_06 ورودی را از کاربر دریافت کنید
_ | 01_07 چالش: BMI را محاسبه کنید
_ | 01_08 راه حل: BMI را محاسبه کنید

02 مدیریت داده‌ها در COBOL
_ | 02_01 استانداردهای نامگذاری COBOL
_ | 02_02 نحوه تعریف انواع داده ها
_ | 02_03 انواع داده‌های Comp-3
_ | 02_04 ثابت‌های متغیر و مجاز
_ | 02_05 ویرایش نویسه‌ها برای نوشتن گزارش ها
_ | 02_06 چالش: گزارش کمیسیون فروش ایجاد کنید
_ | 02_07 راه حل: راه حل گزارش کمیسیون

03 فعل، تصمیم و حلقه
_ | 03_01 مقدمه‌ای بر افعال
_ | 03_02 افعال محاسباتی
_ | 03_03 عبارات شرطی
_ | 03_04 اجرای بیانیه
_ | 03_05 انجام از طریق
_ | 03_06 زمان اجرا
_ | 03_07 Challenge: برای شبیه‌سازی صندوق پول کد بنویسید
_ | 03_08 راه حل: صندوق پول شبیه‌سازی شده

04 کار با Files
_ | 04_01 سازماندهی فایل و روشهای دسترسی
_ | 04_02 خواندن فایل‌های متوالی
_ | 04_03 بررسی خطای فایل
_ | 04_04 نوشتن سوابق در یک فایل پی در پی
_ | 04_05 چالش: پردازش حقوق و دستمزد
_ | 04_06 راه حل: نمونه برنامه برای پردازش حقوق و دستمزد

05 فایل‌های پی درپی پیشرفته
_ | 05_01 درج سوابق در یک فایل اصلی داده
_ | 05_02 به روزرسانی سوابق در یک فایل اصلی
_ | 05_03 مرتب‌سازی سوابق در COBOL
_ | 05_04 ادغام سوابق در COBOL
_ | 05_05 چالش: دو فایل کارمند را ادغام کنید
_ | 05_06 راه حل: یک فایل اصلی کارمند ایجاد کنید

06 فایل‌های نمایه شده و نسبی
_ | 06_01 فایل‌های دسترسی مستقیم در COBOL
_ | 06_02 فایل‌های نسبی در COBOL
_ | 06_03 فایل‌های نمایه شده در COBOL
_ | 06_04 Challenge: یک فایل نمایه شده ایجاد کنید
_ | 06_05 راه حل: راه حل ایجاد یک فایل نمایه شده

07 جدول در COBOL
_ | 07_01 استفاده از جداول در COBOL
_ | 07_02 ایجاد جداول از یک فایل ورودی
_ | 07_03 جستجوی جداول در COBOL
_ | 07_04 Challenge: ایجاد جدول داده‌های آب و هوا
_ | 07_05 Solution: جدول داده‌های آب و هوا را جستجو کنید

08 دست زدن به رشته ها
_ | 08_01 بازرسی رشته‌ها در COBOL
_ | 08_02 با استفاده از دستور string در COBOL
_ | 08_03 استفاده از دستور unstring در COBOL

09 عیب یابی
_ | 09_01 مراقب سرریز عددی در متغیرها باشید
_ | 09_02 نحوه خواندن کد و یافتن خطاهای منطقی

10 نتیجه گیری
_ | 10_01 یافتن پاسخ به سوالات COBOL شما

00 Introduction
_ 00_01 COBOL is alive and well
_ 00_02 Are you ready to get started
_ 00_03 What is JCL

01 Getting Started
_ 01_01 Set up a COBOL environment
_ 01_02 Download and install WSL
_ 01_03 Get started with Visual Studio Code
_ 01_04 Learn COBOL syntax
_ 01_05 Code a Hello World program
_ 01_06 Obtain input from the user
_ 01_07 Challenge; Calculate BMI
_ 01_08 Solution; Calculate BMI

02 Handling Data in COBOL
_ 02_01 COBOL naming standards
_ 02_02 How to define types of data
_ 02_03 Comp-3 data types
_ 02_04 Literal and figurative constants
_ 02_05 Editing characters for writing reports
_ 02_06 Challenge; Create a sales commission report
_ 02_07 Solution; Commission report solution

03 Verbs, Decisions, and Looping
_ 03_01 Introduction to verbs
_ 03_02 Computational verbs
_ 03_03 Conditional expressions
_ 03_04 Perform statement
_ 03_05 Perform thru
_ 03_06 Perform times
_ 03_07 Challenge; Write code to simulate a cash register
_ 03_08 Solution; Simulated cash register

04 Working with Files
_ 04_01 File organization and access methods
_ 04_02 Reading sequential files
_ 04_03 File error checking
_ 04_04 Writing records to a sequential file
_ 04_05 Challenge; Process payroll
_ 04_06 Solution; Sample program to process payroll

05 Advance Sequential Files
_ 05_01 Inserting records in a master data file
_ 05_02 Updating records in a master file
_ 05_03 Sorting records in COBOL
_ 05_04 Merging records in COBOL
_ 05_05 Challenge; Merge two employee files
_ 05_06 Solution; Create a master employee file

06 Indexed and Relative Files
_ 06_01 Direct access files in COBOL
_ 06_02 Relative files in COBOL
_ 06_03 Indexed files in COBOL
_ 06_04 Challenge; Create an indexed file
_ 06_05 Solution; Solution for creating an indexed file

07 Tables in COBOL
_ 07_01 Using tables in COBOL
_ 07_02 Creating tables from an input file
_ 07_03 Searching tables in COBOL
_ 07_04 Challenge; Create table of weather data
_ 07_05 Solution; Search table of weather data

08 String Handling
_ 08_01 Inspecting strings in COBOL
_ 08_02 Using the string command in COBOL
_ 08_03 Using the unstring command in COBOL

09 Troubleshooting
_ 09_01 Watch for numeric overflow in variables
_ 09_02 How to read code and find logic errors

10 Conclusion
_ 10_01 Finding answers to your COBOL questions

مدرس: Peggy Fisher - پگی فیشر

تعداد دوره های آموزشی: 14

پگی فیشر برنامه نویس و نویسنده تمام وقت در Lynda.com است. او همچنین حامی قدرتمند زنان در STEM می باشد. پگی فیشر کارمند نویسنده تمام وقت در Lynda.com در قسمت بخش توسعه است. تمرکز اصلی او روی برنامه نویسی اپلیکیشن در جاوا، Arduino و++C است. به علاوه، او روی کورس هایی در مورد COBOL و ریاضیات Disceret کار کرده است.او پیشتر عضو هیئت علمی در دانشگاه ایالتی Penn کالج علوم اطلاعات و تکنولوژی بود. او در ابتدا به عنوان برنامه نویس برای یک شرکت بیمه کار می کرد اما پس از 18 سال به عنوان مدیر اطلاعات فناوری کار خود را رها کرد و اشتیاق اصلی خود یعنی تدریس را دنبال کرد. او فوق لیسانس خود را در رشته تدریس ریاضیات کسب کرد و به تدریس ریاضی و علوم در دبیرستان پنسیلوانیا پرداخت. پگی در سال 2012، شغل طراح مدرس را در Penn State پذیرفت، و مدت کوتاهی بعد از آن شروع به تدریس مقدمه ایی بر برنامه نویسی اپلیکیشن با جاوا کرد. به عنوان یکی از اندک زنان مدرس برنامه نویسی، او در نقش مربی زنان تازه کار که به دنبال شغلی در زمینه برنامه نویسی هستند، فعالیت می کند. او همچنین هماهنگ کننده توسعه دوره مدرسه برای کالج بود، جایی که او کمپ های تابستانی را برای دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان برنامه ریزی، اداره و تدریس می کرد. وی در مصاحبه با PBS NewsHour، بیان کرد که همه دانش آموزان بایستی در دبیرستان یا کالج حداقل یک کلاس برنامه نویسی داشته باشند. پگی از یادگیری پیوسته و یافتن راه های جدید و جالب برای وارد کردن تکنولوژی به زندگی و خارج از کلاس درس، نظیر استفاده از میکروکنترل های Arduino یا Lego Mindstorms، برای تسهیل یادگیری عملی و سرگرم کننده، لذت می برد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس