%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع ویری 5 برای 3ds Max (با زیرنویس فارسی AI)
V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training
کد محصول: FL6738-2857058
لیندا _ آموزش جامع ویری 5 برای 3ds Max (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
114,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Brian Bradley - برایان برادلی
تاریخ انتشار
1399/12/8
2021-02-26
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 43دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
79 ویدیو
حجم فایل‌ها
1100 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
18 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4896
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با موتور رندر V-Ray 5 درون 3ds Max شروع به کار کنید. در این دوره، مربی Brian Bradley نشان می‌دهد که چگونه می‌توان طیف 3ds Max را با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارها و ویژگی‌های موجود در این نسخه، پنجمین نسخه از راه حل قدرتمند رندر، افزایش داد. او با پوشش چندین ابزار جدید موجود در V-Ray 5، از جمله ابزار Lighting Analysis و Viewport IPR، مسیر را آغاز می‌کند. وی سپس به مفاهیم حیاتی V-Ray، از جمله مواد، نمونه برداری از تصویر، نقشه‌ها و نورپردازی و همچنین نحوه ایجاد جلوه‌های درون دوربین مانند عمق میدان و تاری حرکت می‌پردازد. او همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از ابزارهای FX مانند VRayFur به راحتی جلوه‌های واقعی را به مدل‌های سه بعدی خود اضافه کرد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 رندر با V-Ray 5
_ | 00_02 نسخه‌های نرم‌افزار و فایلهای تمرینی
_ | 00_03 کار با پروژه‌های 3ds Max
_ | 00_04 رفع مشکلات پیوند دارایی
_ | 00_05 تنظیمات گاما و واحد

01 جدید و به روز شده: نکات برجسته V-Ray 5
_ | 01_01 نمای کلی بافر قاب جدید
_ | 01_02 مخلوط کردن نور: قسمت 1
_ | 01_03 مخلوط کردن نور: قسمت 2
_ | 01_04 تصحیح رنگ و ترکیب لایه ای
_ | 01_05 با استفاده از ابزار History
_ | 01_06 جلوه‌های لنز تعاملی
_ | 01_07 مرورگر دارایی و کتابخانه مواد
_ | 01_08 پیش نمایش و پیش نمایش مواد
_ | 01_09 لایه‌های پوشش و براق
_ | 01_10 نقشه UVWRandomizer
_ | 01_11 گردش کار Light Path Expressions
_ | آغازگر 01_12 ACES
_ | 01_13 پشتیبانی ACEScg بومی

02 V-Ray در 3ds Max Primer
_ | 02_01 گزینه‌های گردش کار V-Ray
_ | 02_02 V-Ray در 3ds Max UI
_ | 02_03 نوار ابزار V-Ray
_ | 02_04 خروجی تصاویر

03 صحنه‌های روشنایی با V-Ray
_ | 03_01 بررسی اجمالی ابزار روشنایی V-Ray
_ | 03_02 درک GI در V-Ray
_ | 03_03 موتور GI: Brute Force
_ | 03_04 موتور GI: IM و LC
_ | 03_05 کار با نورهای هواپیما و دیسک
_ | 03_06 خورشید و آسمان V-Ray
_ | 03_07 نور IES
_ | 03_08 گنبد
_ | 03_09 نور مش
_ | 03_10 مواد V-Ray Light
_ | 03_11 کنترل محیط GI

04 کار با مواد V-Ray
_ | 04_01 معرفی مواد در V-Ray
_ | 04_02 مواد V-Ray
_ | 04_03 جریان کار فلز و خشن در V-Ray
_ | 04_04 مواد alSurface
_ | 04_05 Car Paint نسخه 2
_ | 04_06 مواد مو
_ | 04_07 ماده نادیده گرفتن
_ | 04_08 مواد VRmat
_ | 04_09 ماده SSS2: قسمت 1
_ | 04_10 مواد SSS2: قسمت 2
_ | 04_11 مواد MDL

05 استفاده از انواع نقشه‌های V-Ray
_ | 05_01 VRmat
_ | 05_02 The V-Ray Bitmap (V-Ray HDRI سابق)
_ | 05_03 V-Ray Dirt
_ | 05_04 V-Ray Triplanar بافت
_ | 05_05 V-Ray Multi Sub بافت
_ | 05_06 نقشه عادی V-Ray
_ | 05_07 بافت Edges
_ | 05_08 نقشه رنگ
_ | 05_09 انحنا

06 ابزار کنترل کیفیت V-Ray
_ | 06_01 نمونه برداری از تصویر
_ | 06_02 با استفاده از موتور نمونه گیری تدریجی
_ | 06_03 کار با نمونه برداری سطل
_ | 06_04 عنصر نرخ نمونه برداری
_ | 06_05 با استفاده از Denoiser
_ | 06_06 رفع مشکلات نمونه برداری فوق العاده روشن
_ | 06_07 ارائه مجدد
_ | 06_08 حالت‌های IPR V-Ray: قسمت 1
_ | 06_09 حالت‌های IPR V-Ray: قسمت 2

مدل دوربین فیزیکی 07 V-Ray
_ | 07_01 راه اندازی دوربین فیزیکی
_ | 07_02 کنترل دوربین فیزیکی
_ | 07_03 کنترل‌ها را نشانگر و شلیک کنید
_ | 07_04 ایجاد یک اثر تاری حرکت
_ | 07_05 عمق میدان
_ | 07_06 کنترل قرار گرفتن در معرض
_ | 07_07 استفاده از مقادیر نوردهی در V-Ray
_ | 07_08 تصحیح چشم انداز
_ | 07_09 ارائه تصاویر پانوراما

08 موارد اضافی مفید
_ | 08_01 خز V-Ray
_ | 08_02 مواد سوزاننده
_ | 08_03 تجزیه و تحلیل روشنایی
_ | 08_04 دارایی‌ها را بکشید و رها کنید
_ | 08_05 پروکسی ها
_ | 08_06 Instancer
_ | 08_07 اثر چشم انداز هوایی

09 نتیجه گیری
_ | 09_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Rendering with V-Ray 5
_ 00_02 Software versions and exercise files
_ 00_03 Working with 3ds Max projects
_ 00_04 Fixing asset linking problems
_ 00_05 Gamma and unit settings

01 New and Updated; V-Ray 5 Highlights
_ 01_01 New Frame Buffer overview
_ 01_02 Light mixing; Part 1
_ 01_03 Light mixing; Part 2
_ 01_04 Color correction and layered compositing
_ 01_05 Using the History tool
_ 01_06 Interactive lens effects
_ 01_07 Asset Browser and Material Library
_ 01_08 Material presets and previews
_ 01_09 Coat and sheen layers
_ 01_10 UVWRandomizer map
_ 01_11 Light Path Expressions workflow
_ 01_12 ACES primer
_ 01_13 Native ACEScg support

02 V-Ray in 3ds Max Primer
_ 02_01 V-Ray workflow options
_ 02_02 V-Ray in the 3ds Max UI
_ 02_03 The V-Ray Toolbar
_ 02_04 Outputting images

03 Lighting Scenes with V-Ray
_ 03_01 Overview of V-Ray lighting tools
_ 03_02 Understanding GI in V-Ray
_ 03_03 GI engine; Brute Force
_ 03_04 GI engine; IM and LC
_ 03_05 Working with Plane and Disc lights
_ 03_06 The V-Ray Sun and Sky
_ 03_07 IES light
_ 03_08 Dome
_ 03_09 Mesh light
_ 03_10 The V-Ray Light material
_ 03_11 The GI environment control

04 Working with V-Ray Materials
_ 04_01 Introduction to materials in V-Ray
_ 04_02 The V-Ray material
_ 04_03 Metal and rough workflow in V-Ray
_ 04_04 The alSurface material
_ 04_05 Car Paint version 2
_ 04_06 The Hair material
_ 04_07 The Override material
_ 04_08 The VRmat material
_ 04_09 The SSS2 material; Part 1
_ 04_10 The SSS2 material; Part 2
_ 04_11 MDL materials

05 Utilizing V-Ray Map Types
_ 05_01 VRmat
_ 05_02 The V-Ray Bitmap (formerly V-Ray HDRI)
_ 05_03 V-Ray Dirt
_ 05_04 V-Ray Triplanar texture
_ 05_05 V-Ray Multi Sub texture
_ 05_06 V-Ray normal map
_ 05_07 Edges texture
_ 05_08 Color map
_ 05_09 Curvature

06 V-Ray Quality-Control Tools
_ 06_01 Image sampling
_ 06_02 Using the progressive sampling engine
_ 06_03 Working with bucket sampling
_ 06_04 The sampling rate element
_ 06_05 Using the Denoiser
_ 06_06 Fixing super bright sampling problems
_ 06_07 Resumable rendering
_ 06_08 V-Ray IPR modes; Part 1
_ 06_09 V-Ray IPR modes; Part 2

07 V-Ray Physical Camera Model
_ 07_01 Physical Camera setup
_ 07_02 Physical Camera controls
_ 07_03 Point and shoot controls
_ 07_04 Creating a motion blur effect
_ 07_05 Depth of field
_ 07_06 Controlling exposure
_ 07_07 Using exposure values in V-Ray
_ 07_08 Perspective correction
_ 07_09 Rendering panoramas

08 Useful Extras
_ 08_01 V-Ray Fur
_ 08_02 Caustics
_ 08_03 Lighting analysis
_ 08_04 Drag and drop assets
_ 08_05 Proxies
_ 08_06 Instancer
_ 08_07 Aerial Perspective effect

09 Conclusion
_ 09_01 Next steps

مدرس: Brian Bradley - برایان برادلی

تعداد دوره های آموزشی: 20

برایان برادلی هنرمند طراح 3D و صاحب بیزنس است که حدوداً اواخر 1993 شروع به آزمایش و کار با نرم افزارهای خلاق و اپلیکیشن های 3D کرد، تا اینکه بفهمد آیا می تواند از طریق کار کردن با چنین ابزارهایی امرار معاش کند! تا سال 1998، بیزنس چند رسانه ایی خودش را شروع کرده بود، و روی پروژه هایی از جمله logoهای هوانوردی ، طراحی گرافیکی برای لباس ، وسایل نقلیه ، ساخت محصولات و پروژه های تصویری-معماری کار کرده است. در حالی که برروی ابزارهای مورد نیازش کار می کرد، با زیرکی به این آگاهی رسید که نیاز مبرمی به یک آموزش مفصل و با کیفیت است که بتواند ابزارهای نرم افزار را برای همه افرادی که مایل به یادگیری هستند قابل دسترس و آشکار کند. او در سال 2007 توجه اصلی بیزنس خانوادگی اش را معطوف تدریس تمام وقت طراحی گرافیک و ابزارهای تولیدی مورد علاقه خود به دیگران کرد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس