%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع مایا 2022 (با زیرنویس فارسی AI)
Maya 2022 Essential Training
کد محصول: FL6872-2873282
لیندا _ آموزش جامع مایا 2022 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Maya 2022 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
101,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
George Maestri - جورج ماستری
تاریخ انتشار
1400/1/4
2021-03-24
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 49دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
87 ویدیو
حجم فایل‌ها
1120 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
19 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 7259
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

بیاموزید که مدلها و انیمیشن‌های سه بعدی با کیفیت بالا در Maya 2022 ایجاد کنید. این دوره مهارت‌های اصلی مایا - مدل سازی، بافت، رندر و انیمیشن - را در یک روند کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی پوشش می‌دهد که به خوبی به فیلم، موشن گرافیک، و طراحی بازی. اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیا، سازماندهی صحنه‌ها و شخصی‌سازی رابط را بیاموزید. در مرحله بعد، مدل‌سازی چند ضلعی، ایجاد و تصفیه مش، مجسمه‌سازی و مدل‌سازی NURBS را مرور کنید. نحوه ایجاد و استفاده از مواد را بر روی سطوح - افزودن رنگ، بافت و انعکاس پذیری - کشف کنید. سپس دوربین‌ها، نورپردازی و جلوه‌های عمق میدان را با استفاده از رندر Arnold for Maya ادغام کنید. آخرین و نه کمترین، مربی George Maestri نشان می‌دهد که چگونه با ابزار انیمیشن مایا حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 با مایا مدل‌ها و انیمیشن‌های سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید
_ | 00_02 سیستم مورد نیاز مایا
_ | 00_03 از فایلهای تمرینی نهایت استفاده را ببرید
_ | 00_04 ارائه عملکرد آرنولد را فعال کنید

01 رابط مایا
_ | 01_01 نمای کلی از رابط کاربری مایا
_ | 01_02 با فایل‌ها و پروژه‌های مایا کار کنید
_ | 01_03 پیمایش در مایا
_ | 01_04 پیکربندی نمای نمایش
_ | 01_05 از منوهای Hotbox و Marking استفاده کنید
_ | 01_06 تنظیمات دلخواه را سفارشی کنید
_ | 01_07 از فضاهای کاری مایا استفاده کنید

02 اشیا را انتخاب و دستکاری کنید
_ | 02_01 اشیا را انتخاب کنید
_ | 02_02 از ابزار Move استفاده کنید
_ | 02_03 چرخش و مقیاس گذاری
_ | 02_04 دستکاری محورها
_ | 02_05 اشیاup تکراری
_ | 02_06 درک جعبه کانال
_ | 02_07 با ویرایشگر ویژگی کار کنید
_ | 02_08 تنظیمات را بازنشانی و مسدود کنید
_ | 02_09 در دست گرفتن اشیا

03 منظره‌های مایا را سازماندهی کنید
_ | 03_01 کار با Outliner
_ | 03_02 سلسله مراتب ایجاد کنید
_ | 03_03 گروه اشیا
_ | 03_04 درک Hypergraph
_ | 03_05 ایجاد لایه ها
_ | 03_06 پنهان کردن و نمایش اشیا
_ | 03_07 با ماسک‌های انتخاب کار کنید
_ | 03_08 مجموعه‌هایی را در Outliner ایجاد کنید

04 ایجاد مدل‌های چند ضلعی
_ | 04_01 اشیا poly چند ضلعی ایجاد کنید
_ | 04_02 اشیا poly چند ضلعی را گسترش دهید
_ | 04_03 اجزای چند ضلعی را انتخاب کنید
_ | 04_04 از Soft Select و تقارن استفاده کنید
_ | 04_05 از ابزار قلم مو برای ساختن مش استفاده کنید
_ | 04_06 از جعبه ابزار مدل‌سازی استفاده کنید

05 مدل‌سازی مش‌های چند ضلعی
_ | 05_01 مرجع را تنظیم کنید
_ | 05_02 مدل‌سازی در برابر مرجع
_ | 05_03 از ابزار Extrude استفاده کنید
_ | 05_04 با حلقه‌های لبه کار کنید
_ | 05_05 ترکیب و جدا کنید
_ | 05_06 اجزای جوشکاری
_ | 05_07 آینه و ادغام م componentsلفه ها
_ | 05_08 از پل چند ضلعی استفاده کنید
_ | 05_09 از ابزارهای Bevel استفاده کنید

06 تکنیک‌های اضافی مدل سازی
_ | 06_01 درک قرعه کشی چهار
_ | 06_02 صاف کردن سطوح
_ | 06_03 با سطوح تقسیم کار کنید
_ | 06_04 به سطوح صاف چین و چروک اضافه کنید
_ | 06_05 ابزار بولی
_ | 06_06 مدیریت تاریخچه اشیا

07 کار با منحنی
_ | 07_01 مبانی منحنی NURBS
_ | 07_02 ایجاد منحنی
_ | 07_03 تغییر منحنی ها
_ | 07_04 در یک مسیر اکسترود کنید

08 ایجاد مواد
_ | 08_01 بررسی اجمالی رندر مایا
_ | 08_02 درک انواع اساسی سایه بان
_ | 08_03 با مواد آرنولد کار کنید
_ | 08_04 تاری و شکست در آرنولد
_ | 08_05 نقشه‌ها را ایجاد و اعمال کنید
_ | 08_06 استفاده از نقشه‌های bit به عنوان بافت
_ | 08_07 با پنجره Hypershade کار کنید
_ | 08_08 ایجاد مواد در Hypershade

09 از مواد و بافت استفاده کنید
_ | 09_01 چندین ماده را روی اشیاly اعمال کنید
_ | 09_02 اشعه ماورا بنفش اشیا چند ضلعی
_ | 09_03 درک ویرایشگر UV
_ | 09_04 اشعه ماورا بنفش اشیا complex پیچیده را ترسیم می‌کند
_ | 09_05 مقیاس UV را حفظ کنید

10 رندر در آرنولد
_ | 10_01 تنظیمات رندر
_ | 10_02 نور اصلی مایا برای آرنولد
_ | 10_03 نور‌های نقطه مایا
_ | 10_04 از نور‌های منطقه آرنولد استفاده کنید
_ | 10_05 از اشیا به عنوان نور استفاده کنید
_ | 10_06 نورپردازی و سایه بان‌های مبتنی بر تصویر
_ | 10_07 دوربین اضافه کنید
_ | 10_08 عمق میدان را در آرنولد اضافه کنید
_ | 10_09 ایجاد تاری تاری در آرنولد
_ | 10_10 نمایش رندر و خروجی نهایی

11 در مایا متحرک شوید
_ | 11_01 درک رابط کاربری انیمیشن
_ | 11_02 با استفاده از Set Key اشیا را متحرک کنید
_ | 11_03 کلیدها را در جدول زمانی تغییر دهید
_ | 11_04 کلیدها را در ویرایشگر نمودار تغییر دهید
_ | 11_05 کلیدها را در Dope Sheet تغییر دهید
_ | 11_06 با ویرایشگر زمان کار کنید
_ | 11_07 در طول مسیرهای انشعاب، اشیا را متحرک کنید
_ | 11_08 چرخه انیمیشن ایجاد کنید
_ | 11_09 انیمیشن را تجسم کنید
_ | 11_10 پخش انیمیشن با استفاده از Playblast

12 نتیجه گیری
_ | 12_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Create high-quality 3D models and animations with Maya
_ 00_02 Maya system requirements
_ 00_03 Make the most of the exercise files
_ 00_04 Enable Arnold rendering

01 The Maya Interface
_ 01_01 Overview of the Maya interface
_ 01_02 Work with files and Maya projects
_ 01_03 Navigation in Maya
_ 01_04 Configure viewports
_ 01_05 Use the Hotbox and Marking menus
_ 01_06 Customize preferences
_ 01_07 Use Maya Workspaces

02 Select and Manipulate Objects
_ 02_01 Select objects
_ 02_02 Use the Move tool
_ 02_03 Rotate and scale
_ 02_04 Manipulate pivots
_ 02_05 Duplicate objects
_ 02_06 Understanding the Channel Box
_ 02_07 Work with the Attribute editor
_ 02_08 Reset and freeze transformations
_ 02_09 Snapping objects

03 Organize Maya Scenes
_ 03_01 Work with the Outliner
_ 03_02 Create hierarchies
_ 03_03 Group objects
_ 03_04 Understanding the Hypergraph
_ 03_05 Create layers
_ 03_06 Hide and show objects
_ 03_07 Work with selection masks
_ 03_08 Create Sets in the Outliner

04 Create Polygonal Models
_ 04_01 Create polygonal objects
_ 04_02 Extend polygonal objects
_ 04_03 Select polygonal components
_ 04_04 Use Soft Select and Symmetry
_ 04_05 Use Brush tools to sculpt meshes
_ 04_06 Use the Modeling Toolkit

05 Modeling Polygonal Meshes
_ 05_01 Set up reference
_ 05_02 Modeling against reference
_ 05_03 Use the Extrude tools
_ 05_04 Work with edge loops
_ 05_05 Combine and separate
_ 05_06 Welding components
_ 05_07 Mirror and merge components
_ 05_08 Use Polygon Bridge
_ 05_09 Use the Bevel tools

06 Additional Modeling Techniques
_ 06_01 Understanding Quad Draw
_ 06_02 Smoothing surfaces
_ 06_03 Work with subdivision surfaces
_ 06_04 Add creases to smooth surfaces
_ 06_05 Boolean tools
_ 06_06 Manage object history

07 Work with Curves
_ 07_01 Basics of NURBS curves
_ 07_02 Create curves
_ 07_03 Modify curves
_ 07_04 Extrude along a path

08 Create Materials
_ 08_01 Overview of Maya rendering
_ 08_02 Understanding the basic shader types
_ 08_03 Work with Arnold materials
_ 08_04 Opacity and refraction in Arnold
_ 08_05 Create and apply maps
_ 08_06 Using bitmaps as texture
_ 08_07 Work with the Hypershade window
_ 08_08 Create materials in Hypershade

09 Apply Materials and Textures
_ 09_01 Apply multiple materials to objects
_ 09_02 UV mapping polygonal objects
_ 09_03 Understanding the UV Editor
_ 09_04 UV mapping complex objects
_ 09_05 Maintain UV scale

10 Render in Arnold
_ 10_01 Render settings
_ 10_02 Basic Maya lights for Arnold
_ 10_03 Maya point lights
_ 10_04 Use Arnold area lights
_ 10_05 Use objects as lights
_ 10_06 Image-based lighting and skydomes
_ 10_07 Add cameras
_ 10_08 Add depth of field in Arnold
_ 10_09 Create motion blur in Arnold
_ 10_10 Render view and final output

11 Animate in Maya
_ 11_01 Understanding the animation interface
_ 11_02 Animate objects using Set Key
_ 11_03 Modify keys on the Timeline
_ 11_04 Modify keys in the Graph Editor
_ 11_05 Modify keys in the Dope Sheet
_ 11_06 Work with the Time Editor
_ 11_07 Animate objects along spline paths
_ 11_08 Create animation cycles
_ 11_09 Visualize animation
_ 11_10 Animation playback using Playblast

12 Conclusion
_ 12_01 Next steps

مدرس: George Maestri - جورج ماستری

تعداد دوره های آموزشی: 51

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل "دیزنی" و "کمدی سنترال" هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس