%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع یک-به-یک ایلوستریتور 2021: پیشرفته (با زیرنویس فارسی AI)
Illustrator 2021 One-on-One: Advanced
کد محصول: FL7309-2823344
لیندا _ آموزش جامع یک-به-یک ایلوستریتور 2021: پیشرفته (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Illustrator 2021 One-on-One: Advanced
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
187,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Deke McClelland - دیک مک کلند
تاریخ انتشار
1400/5/6
2021-07-28
سطح آموزش
پیشرفته
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
16ساعت و 12دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
184 ویدیو
حجم فایل‌ها
3060 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
51 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4739
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

کشف کنید که چگونه بهترین کاربر Adobe Illustrator باشید که می شناسید. این دوره جامع و مبتنی بر پروژه ، دومین دوره از یک سری سه دوره ای است که توسط استاد Deke McClelland ارائه شده است. در این دوره او فقط در مورد چگونگی استفاده از ویژگی های مختلف Illustrator صحبت نمی کند-او هر مفهوم را با یک وظیفه مشخص پیوند می دهد و اطمینان می دهد که هر بخش از دوره را با درک عملی مفاهیم به پایان برسانید. با نحوه تبدیل خطوط اسکن شده به خطوط مقیاس پذیر و مبتنی بر مسیر با استفاده از ویژگی خودکار ردیابی تصویر آشنا شوید. به علاوه ، نحوه ساختن لوگو با استفاده از ابزارهای تبدیل ، ساخت ایموجی با ابزار Gradient و تبدیل یک دایره ساده به یک گل اریگامی پیچیده با استفاده از جلوه های پویا در Illustrator را بیاموزید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 معرفی
01-01 به یک به یک خوش آمدید
01-02 قبلاً در Illustrator تک به تک

02 ردیابی یک تصویر مبتنی بر پیکسل
02-01 ردیابی خودکار در Illustrator
02-02 جاسازی تصویر با باز کردن آن
02-03 پیوند دادن یک تصویر با قرار دادن آن
02-04 ردیابی خودکار و وضوح تصویر
02-05 برای نتایج بهتر در Photoshop مثال بزنید
02-06 تنظیم مقدار Threshold
02-07 گزینه های پیشرفته ردیابی
02-08 گسترش و ساده سازی مسیرهای ردیابی شده
02-09 مقیاس بندی ردیابی مبتنی بر بردار خود را انجام دهید
02-10 ردیابی خطوط با ضربه های یکنواخت
02-11 ردیابی هر دو ضربه و پر کردن رنگ

03 عملیات Pathfinder
03-01 دنیای تعاملات پیچیده مسیر
03-02 معرفی چهار حالت شکل
03-03 ایجاد اشکال مرکب پویا
03-04 حذف در مقابل مسیر مرکب
03-05 ترکیب و تطبیق حالت های شکل
03-06 افزودن مسیرها به شکل مرکب
03-07 شش عملیات ایستایاب ثابت
03-08 کار با مسیرهای پر نشده و باز
03-09 گزینه های اضافی Pathfinder
03-10 تکرار آخرین عملیات Pathfinder

04 لایه ها و دستور چیدمان
04-01 افسانه ای که پنل لایه ها است
04-02 پنهان کردن ، نشان دادن و ایجاد لایه ها
04-03 جابجایی و کپی اشیاء بین لایه ها
04-04 قفل کردن ، جدا کردن و پیش نمایش یک لایه
04-05 باز کردن قفل به صورت انتخابی روی بوم
04-06 تنظیم ترتیب انباشته شدن
04-07 گسترش محتویات یک لایه
04-08 نامگذاری و چیدمان اشیاء
04-09 ظروف: مسیرهای مرکب در مقابل گروه ها
04-10 هدف گذاری و قالب بندی گروه
04-11 هدف قرار دادن یک لایه کامل

05 پانل ظاهر
05-01 مانند یک پانل لایه برای پر کردن و ضربه زدن است
05-02 اختصاص چندین پر و ضربه
05-03 تغییر شکل و ضربه
05-04 پاک سازی و تکرار ظاهر
05-05 ایجاد یک دنباله تبدیل
05-06 ترفندهای پانل ظاهر
05-07 اعمال ظاهر برای نوع قابل ویرایش
05-08 تخصیص الگوها برای پر کردن و ضربه زدن
05-09 تبدیل شش ضلعی به لانه زنبوری
05-10 چیدن ویژگی ها و جلوه ها
05-11 افزایش عمق با ضربات افست
05-12 Drop Shadow و Gaussian Blur را رها کنید

06 مقیاس بندی و چرخش
06-01 مزایای تحولات ایستا
06-02 معرفی ابزار Scale
06-03 تنظیم مبدأ تحول
06-04 ویرایش جهانی
06-05 معرفی ابزار Rotate
06-06 ایجاد راهنمای تحول
06-07 استفاده از ابزار Scale برای ایجاد بدوی
06-08 متحد کردن و چرخاندن بدویان
06-09 معرفی ابزار برشی
06-10 کج کردن یک مسیر برای مطابقت با دیگری
06-11 تکرار قدرتمند گلبرگهای آرم ستاره
06-12 مسیر افست: روشی متفاوت برای مقیاس بندی
06-13 اضافه کردن سایه های شیب دار کج
06-14 تغییر خطوط کلی مسیر
06-15 با استفاده از ابزار Reflect
06-16 با استفاده از ابزار Reshape
06-17 دستور Transform each

07 تراز و توزیع کنید
07-01 نحوه هماهنگی و توزیع
07-02 راهنمای سریع و هوشمند
07-03 تراز کردن یک گروه به صفحه هنری
07-04 توزیع اشیاء در صفحه هنری
07-05 همسویی با یک شیء کلیدی ثابت
07-06 توزیع با مقدار مشخصی از فضا
07-07 استفاده از گزینه های Align به عنوان ابزار موقعیت یابی
07-08 افزودن لبه های اکسترود شده به آثار هنری خود
07-09 پشت نامه های اکسترود شده خود را تراز کنید
07-10 پرتاب سایه از اشیاء سه بعدی ساختگی

08 گرادیانت و ابزار گرادیان
08-01 لذت شیب های سفارشی
08-02 تخصیص و اصلاح گرادیان
08-03 برداشتن رنگ از روی تصویر مبتنی بر پیکسل
08-04 طراحی و ذخیره شیب های خطی
08-05 با استفاده از ابزار Gradient و Annotator
08-06 کار با شیب شعاعی
08-07 جبران مرکز شیب شعاعی
08-08 ترکیب شیب با ماسک برش
08-09 تنظیم شفافیت شیب ها
08-10 کار با شیب های فرم آزاد
08-11 خطوط نقاشی شیب های فرم آزاد
08-12 نقاشی موهای شیب دار
08-13 اختصاص یک شیب به یک لایه کامل
08-14 اختصاص ضربه های شیب دار
08-15 ترکیب چندین پر کردن شیب
08-16 ایموجی خود را برای استفاده با دستگاه صادر می کنید

09 مخلوط های شیء و ماسک های برش
09-01 قدیمی ترین توابع پویا Illustrator
09-02 ایجاد یک ترکیب شی پویا
09-03 تغییر مسیر با ویرایش ستون فقرات آن
09-04 ایجاد شیب شکل دلخواه
09-05 اضافه کردن بافت به شیب سفارشی شما
09-06 با فرمان Reverse Front to Back آشنا شوید
09-07 ایجاد ماسک برش
09-08 پوشاندن محتویات یک لایه کامل
09-09 رفع مشکلات با ابزار Blend
09-10 فواصل خود را با ستون فقرات تراز کنید
09-11 جابجایی اشیاء به داخل ماسک برش
09-12 ترکیب بین گروه ها
09-13 ترکیب رنگ مسیرهای متوالی

10 رنگ زنده و اشیاء در هم تنیده
10-01 رنگ آمیزی مناطق همپوشان
10-02 معرفی رنگ زنده
10-03 اصلاح ضربه های زنده رنگ
10-04 با استفاده از ابزار Live Paint Selection
10-05 رنگ آمیزی خط هنری ردیابی شده یا آزاد
10-06 تشخیص خودکار شکاف
10-07 ادغام اجسام رنگ زنده
10-08 پر کردن یک منطقه با شیب
10-09 معرفی نوار کاذب Möbius
10-10 ترسیم روبان با استفاده از ترکیب شی
10-11 نقض کلیه قوانین نظم و ترتیب
10-12 دزدکی حرکت کردن: هنر رنگ آمیزی مجدد
10-13 سایه زدن یک شیء Live Paint با شیب
10-14 شیب خود را متناسب با هنر خود تنظیم کنید

11 قرار دادن عکس ها
11-01 معرفی تصویر مبتنی بر پیکسل
11-02 قرار دادن عکس در آثار هنری خود
11-03 کار با تصاویر پیوندی
11-04 مقیاس بندی و برش با جعبه محدوده
11-05 رسم حاشیه در اطراف یک تصویر
11-06 برش دادن تصویر با استفاده از ماسک برش
11-07 استفاده از دکمه های Mask و Crop Image
11-08 ایجاد علائم محصول پویا در اطراف هنر خود
11-09 قرار دادن تصویر با شفافیت
11-10 قرار دادن عکس در نوع قابل ویرایش
11-11 اضافه کردن جلوه های سکته مغزی پشت نوع عکس
11-12 بسته بندی تمام تصاویر و فونت های پیوندی

12 پنل راهنمای رنگ
12-01 ایجاد رنگ با استفاده از قوانین هماهنگی
12-02 معرفی پنل راهنمای رنگ
12-03 مدل های رنگی: RGB ، CMYK و Lab
12-04 هماهنگی 23 رنگ حاکم است
12-05 ترکیب و هماهنگی هارمونی رنگ
12-06 استفاده از گروه رنگ به عنوان یک قانون هماهنگی
12-07 بارگیری یک کتابخانه سواچ از پیش تعریف شده
12-08 معرفی کادر محاوره ای Edit Colors
12-09 تسلط بر کنترل های Edit Colors
12-10 محدود کردن رنگها برای کتابخانه نمونه
12-11 به اشتراک گذاری نمونه ها بین اسناد
12-12 دائمی کردن کتابخانه های swatch خود

13 رنگ آمیزی آثار هنری خود
13-01 تغییر همزمان تعداد زیادی رنگ
13-02 معرفی دستور Recolor Artwork
13-03 ویرایش رنگها با Lab Color Wheel
13-04 تعیین رنگهای خاص در آثار هنری خود
13-05 رنگ آمیزی آثار هنری با استفاده از یک گروه رنگی
13-06 هنر خود را به سه رنگ نقطه ای کاهش دهید
13-07 پنج روش کاهش رنگ
13-08 رنگ آمیزی انواع مختلف شیب
13-09 رنگ آمیزی مجدد الگوی کاشی

14 جلوه های پویا
14-01 ویژگی های مورد علاقه من در همه Illustrator
14-02 اعمال و گسترش یک اثر پویا
14-03 رسم یک مکعب متعامد
14-04 ایجاد یک مکعب پویا از مکعب ها
14-05 تکه تکه شدن و رنگ آمیزی مکعب ها
14-06 افزودن درخشش و سایه با درخشش بیرونی
14-07 هدف قرار دادن محتویات یک گروه
14-08 جلوه های برش در داخل اجسام
14-09 ایجاد گلبرگ گل با پاکر
14-10 مقیاس ، چرخش و تکرار در یک عملیات
14-11 تنظیمات جلوه های راستگر سند
14-12 تغییر رنگ اشیاء تکراری
14-13 ایجاد جلوه اریگامی با Zig Zag
14-14 جلوه های تکراری بین پرها
14-15 جایگزینی رنگ ها در هنر پویا
14-16 تکرارهای پویا: Mirror و Radial

15 ذخیره جلوه ها به عنوان سبک های گرافیکی
15-01 ذخیره ویژگی ها و جلوه ها
15-02 معرفی پنل Graphic Styles
15-03 ایجاد سبک گرافیکی خود
15-04 اختصاص یک سبک به یک لایه کامل
15-05 به روز رسانی سبک های گرافیکی
15-06 آزمایش آزادانه بدون مجازات
15-07 ترکیب چند سبک
15-08 تسلط کامل بر سبک های گرافیکی
15-09 پالایش یک پوکر

16 چاپ سند شما
16-01 موتور چاپ پیچیده Illustrator
16-02 چاپ روی انبار کاغذ رنگی
16-03 افزودن خون برای چاپ بدون حاشیه
16-04 پانل پیش نمایش جداسازی ها
16-05 کار با رنگ های نقطه ای پنتون
16-06 عیب یابی و چاپ مجدد
16-07 معرفی دستور Print
16-08 افزودن علائم تریم و چاپگر
16-09 صادرات تفکیک رنگ

17 نتیجه
17-01 تا ملاقات بعدی ما



[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Welcome to One-on-One
01-02 Previously on Illustrator One-on-One

02 Tracing a Pixel-Based Image
02-01 Auto-tracing in Illustrator
02-02 Embedding an image by opening it
02-03 Linking an image by placing it
02-04 Auto-tracing and resolution
02-05 Upsample in Photoshop for better results
02-06 Adjusting the Threshold value
02-07 The advanced tracing options
02-08 Expanding and simplifying traced paths
02-09 Scaling your vector-based tracing
02-10 Tracing lines with uniform strokes
02-11 Tracing both strokes and color fills

03 Pathfinder Operations
03-01 The world of complex path interactions
03-02 Introducing the four shape modes
03-03 Building dynamic compound shapes
03-04 Exclude vs. Compound Path
03-05 Mixing and matching shape modes
03-06 Adding paths to a compound shape
03-07 The six static Pathfinder operations
03-08 Working with unfilled and open paths
03-09 Additional Pathfinder options
03-10 Repeating the last Pathfinder operation

04 Layers and Stacking Order
04-01 The legend that is the Layers panel
04-02 Hiding, showing, and creating layers
04-03 Moving and copy objects between layers
04-04 Lock, isolate, and preview a layer
04-05 Selectively unlocking on canvas
04-06 Adjusting the stacking order
04-07 Expanding the contents of a layer
04-08 Naming and arranging objects
04-09 Containers: Compound paths vs. groups
04-10 Targeting and formatting a group
04-11 Targeting an entire layer

05 The Appearance Panel
05-01 Its like a Layers panel for fills and strokes
05-02 Assigning multiple fills and strokes
05-03 Transforming fills and strokes
05-04 Clearing and duplicating appearances
05-05 Creating a transform sequence
05-06 Appearance panel tricks
05-07 Applying appearances to editable type
05-08 Assigning patterns to fills and strokes
05-09 Turning hexagons into honeycomb
05-10 Stacking attributes and effects
05-11 Building up depth with offset strokes
05-12 Drop Shadow and Gaussian Blur

06 Scaling and Rotating
06-01 The benefits of static transformations
06-02 Introducing the Scale tool
06-03 Setting the transformation origin
06-04 Global Edit
06-05 Introducing the Rotate tool
06-06 Creating transformation guides
06-07 Using the Scale tool to create primitives
06-08 Uniting and rotating the primitives
06-09 Introducing the Shear tool
06-10 Skewing one path to match another
06-11 Power-duplicating the petals of the star logo
06-12 Offset Path: A different way to scale
06-13 Adding skewed gradient shadows
06-14 Transforming partial path outlines
06-15 Using the Reflect tool
06-16 Using the Reshape tool
06-17 The Transform Each command

07 Align and Distribute
07-01 How alignment and distribution work
07-02 Snapping and Smart Guides
07-03 Aligning a group to the artboard
07-04 Distributing objects across the artboard
07-05 Aligning to a fixed key object
07-06 Distributing by a specified amount of space
07-07 Using the Align options as positioning tools
07-08 Adding extruded edges to your artwork
07-09 Aligning the backs of your extruded letters
07-10 Casting shadows from faux 3D objects

08 Gradients and the Gradient Tool
08-01 The joy of custom gradients
08-02 Assigning and modifying a gradient
08-03 Lifting a color from a pixel-based image
08-04 Designing and saving linear gradients
08-05 Using the Gradient tool and Annotator
08-06 Working with radial gradients
08-07 Offsetting the center of a radial gradient
08-08 Combining gradients with clipping masks
08-09 Adjusting the opacity of gradients
08-10 Working with freeform gradients
08-11 Painting lines of freeform gradients
08-12 Painting gradient hair
08-13 Assigning a gradient to an entire layer
08-14 Assigning gradient strokes
08-15 Combining multiple gradient fills
08-16 Exporting your emoji to use with a device

09 Object Blends and Clipping Masks
09-01 Illustrator’s oldest dynamic functions
09-02 Creating a dynamic object blend
09-03 Redirecting a blend by editing its spine
09-04 Creating a custom shape gradient
09-05 Adding texture to your custom gradient
09-06 Meet the Reverse Front to Back command
09-07 Creating a clipping mask
09-08 Masking the contents of an entire layer
09-09 Fixing problems with the Blend tool
09-10 Aligning your intervals to the spine
09-11 Moving objects into a clipping mask
09-12 Blending between groups
09-13 Blending the colors of sequential paths

10 Live Paint and Interwoven Objects
10-01 Coloring overlapping areas
10-02 Introducing Live Paint
10-03 Modifying Live Paint strokes
10-04 Using the Live Paint Selection tool
10-05 Coloring traced or freeform line art
10-06 Automatic gap detection
10-07 Merging live paint objects
10-08 Filling a region with a gradient
10-09 Introducing the false Möbius strip
10-10 Drawing a ribbon using an object blend
10-11 Violating all laws of stacking order
10-12 Sneak peek: Recolor Artwork
10-13 Shading a Live Paint object with gradients
10-14 Tailoring your gradients to fit your art

11 Placing Photographs
11-01 Introducing the pixel-based image
11-02 Placing a photograph into your artwork
11-03 Working with linked images
11-04 Scaling and cropping with the bounding box
11-05 Drawing a border around an image
11-06 Cropping an image using a clipping mask
11-07 Using the Mask and Crop Image buttons
11-08 Creating dynamic crop marks around your art
11-09 Placing an image with transparency
11-10 Placing a photograph into editable type
11-11 Adding stroke effects behind photo type
11-12 Packaging all linked images and fonts

12 The Color Guide Panel
12-01 Generating colors using harmony rules
12-02 Introducing the Color Guide panel
12-03 The color models: RGB, CMKY, and Lab
12-04 The 23 color harmony rules
12-05 Mixing and matching color harmonies
12-06 Using a color group as a harmony rule
12-07 Loading a predefined swatch library
12-08 Introducing the Edit Colors dialog box
12-09 Mastering the Edit Colors controls
12-10 Constraining colors to a swatch library
12-11 Sharing swatches between documents
12-12 Making your swatch libraries persistent

13 Recoloring Your Artwork
13-01 Changing lots of colors all at once
13-02 Introducing the Recolor Artwork command
13-03 Editing colors with the Lab Color Wheel
13-04 Locating specific colors in your artwork
13-05 Recoloring artwork using a color group
13-06 Reducing your art to three spot colors
13-07 The five color reduction methods
13-08 Recoloring all varieties of gradients
13-09 Recoloring a repeating tile pattern

14 Dynamic Effects
14-01 My favorite features in all of Illustrator
14-02 Applying and expanding a dynamic effect
14-03 Drawing an orthogonal cube
14-04 Creating a dynamic cube of cubes
14-05 Busting up and coloring the cubes
14-06 Adding glows and shadows with Outer Glow
14-07 Targeting the contents of a group
14-08 Clipping effects inside objects
14-09 Creating flower petals with Pucker & Bloat
14-10 Scale, rotate, and duplicate in one operation
14-11 Document Raster Effects settings
14-12 Alternating the colors of repeated objects
14-13 Creating an origami effect with Zig Zag
14-14 Duplicating effects between fills
14-15 Swapping out colors in dynamic art
14-16 Dynamic repeats: Mirror and Radial

15 Saving Effects as Graphic Styles
15-01 Saving attributes and effects
15-02 Introducing the Graphic Styles panel
15-03 Creating your own graphic style
15-04 Assigning a style to an entire layer
15-05 Updating graphic styles
15-06 Experiment freely without penalty
15-07 Combining multiple styles
15-08 Utterly mastering graphic styles
15-09 Refining a Pucker & Bloat effect

16 Printing Your Document
16-01 Illustrator’s elaborate Print Engine
16-02 Printing to colored paper stock
16-03 Adding a bleed for borderless printing
16-04 The Separations Preview panel
16-05 Working with Pantone spot colors
16-06 Troubleshooting and overprinting
16-07 Introducing the Print command
16-08 Adding trim and printer’s marks
16-09 Exporting color separations

17 Conclusion
17-01 Until we next meet

مدرس: Deke McClelland - دیک مک کلند

تعداد دوره های آموزشی: 45

دیک مک کلند ، یک نویسنده و آموزگار برنده جایزه، خدای تدوین عکس و طراحی گرافیک است. دِک مَک کِلند ، نویسنده بیش از 50 ویدئو آموزشی در مورد تصویر سازی خلاق، گرافیک، 3D، و طراحی برای ، صنعت پیشرو در Lynda.com است. دِک که یکی از نویسندگان دارای بیشترین جایزه در این بیزنس به شمار می رود، بیش از 80 کتاب نوشته که به 24 زبان ترجمه شده است و بیش از 40 بار تجدید چاپ شده دارد. این کتاب ها شامل Photoshop Bible، چندین کتاب "For Dummies " می شوند و همچنین سری کتاب های One-on-One خودش که تحت Deke Press چاپ شده اند. دک در اوقات فراغتش، dekeonline را اداره می کند، جایی که روی آن قسمت هایی از محبوب ترین سری های هفتگی که در lynda.com داشته است به نام Deke's Techniques را منتشر می کند. او در "بولدر" واقع در "کولورادو" به همراه دو پسرش زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس