%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش ساخت برنامه های آماده تولید در React (با زیرنویس فارسی AI)
Build Production-Ready Apps in React
کد محصول: FL9086-4313026
لیندا _ آموزش ساخت برنامه های آماده تولید در React (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Build Production-Ready Apps in React
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
93,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Sandy Ludosky - سندی لودوسکی
تاریخ انتشار
1401/12/12
2023-03-03
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 26دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
62 ویدیو
حجم فایل‌ها
956 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
16 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 1414
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا نیاز به ساخت برنامه‌های کاربردی با ReactJS، فریمورک محبوب جاوا اسکریپت که توسط متا (فیسبوک سابق) توسعه یافته است دارید؟ در این دوره، توسعه دهنده وب و مربی Sandy Ludosky شما را در فرآیند ساخت یک اپلیکیشن تک صفحه ای به طور موثر با استفاده از ابزارهای کاربردی داخلی و ابزارهای خارج از جعبه راهنمایی می کند. یاد بگیرید که چگونه ابزارها و فایل هایی را که برای این دوره نیاز دارید راه اندازی کنید، سپس یک پروژه جدید React را شروع کنید. ابزارهایی را کاوش کنید که به شما کمک می‌کنند از مولفه‌های React بدون حالت به حالت حالت‌پذیر بروید و نحوه استفاده از Context API برای مدیریت وضعیت برنامه‌تان را بررسی کنید. نحوه اضافه کردن Firebase را به پروژه React خود بیاموزید، سپس به پایگاه داده Cloud Firestore متصل شوید. در عملکردهایی مانند ایجاد یک سطل برای ذخیره تصاویر، احراز هویت و مدیریت کاربران و اجرای مسیریابی سمت مشتری با React-Router V6 غوطه ور شوید. درباره فیلتر کردن، جستجو و اشکال زدایی بیاموزید. به علاوه، نحوه استقرار برنامه React خود را با استفاده از میزبانی Firebase مرور کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 با React یک برنامه تک صفحه ای درخشان بسازید

02 شروع و راه اندازی
02-01 آنچه باید بدانید
02-02 ابزارها و فایل های تمرین
02-03 React CLI و React Developer Tools
02-04 نمای کلی پروژه

03 یک پروژه React جدید را شروع کنید
03-01 Bootstrap 5 را به برنامه تک صفحه ای خود اضافه کنید
03-02 با Bootstrap 5 یک طرح بندی پاسخگو بسازید
03-03 ایجاد رابط کاربری و ایجاد اجزای قابل استفاده مجدد
03-04 لوازم را به اجزای فرزند منتقل کنید
چالش 03-05: تفکر در واکنش
03-06 راه حل: شکستن رابط کاربری

04 از مولفه‌های واکنشی بدون تابعیت تا حالت حالت
04-01 معرفی Hooks API مرجع
04-02 مدیریت رویداد و به‌روزرسانی وضعیت را بیاموزید
04-03 رندر شرطی را کنترل کنید
04-04 با فرم ها کار کنید
04-05 فرم را ارسال کنید و عوارض جانبی را اعمال کنید: useEffect
04-06 اعتبارسنجی و ارسال فرم ها: useMemo
04-07 منطق پیچیده را با useReducer مدیریت کنید
04-08 اقدامات را ایجاد و ارسال کنید
04-09 رابط کاربری را بنویسید و به روز کنید

05 وضعیت برنامه خود را با Context API مدیریت کنید
05-01 یک شی زمینه ایجاد کنید
05-02 یک مؤلفه Provider را برای کپسوله کردن منطق برنامه تنظیم کنید
05-03 چالش: مدیریت یک دولت جهانی
05-04 راه حل: به اجزاء اجازه دهید در تغییرات زمینه مشترک شوند

06 Firebase را به پروژه React خود اضافه کنید
06-01 مقدمه ای بر کنسول Firebase Google
06-02 یک پروژه جدید و یک برنامه جدید ایجاد کنید
06-03 SDK خدمات Firebase را نصب کنید

07 ایجاد و اتصال به یک پایگاه داده (Firestore)
07-01 با Cloud Firestore شروع کنید
07-02 یاد بگیرید که داده ها را اضافه و مدیریت کنید
07-03 یک سند جدید تنظیم کنید و داده ها را در Cloud Firestore ذخیره و همگام کنید
07-04 خواندن داده ها از یک مجموعه را یاد بگیرید
07-05 اسناد را دریافت کنید و آنها را در برنامه نمایش دهید
07-06 متغیرهای محیطی React را تعریف کنید

08 ایجاد یک سطل برای ذخیره تصاویر (ذخیره سازی ابری)
08-01 با Cloud Storage در وب شروع کنید
08-02 یک تابع همگام برای ارسال یک فایل به ذخیره سازی تعریف کنید
08-03 یک فایل را در حافظه آپلود کنید
08-04 URL فایل را از ذخیره سازی دانلود کنید
08-05 تنظیم اسناد با تصاویر: رابط کاربری را به روز کنید
08-06 تنظیم اسناد با تصاویر: تاریخ را تنظیم کنید

09 احراز هویت و مدیریت کاربران (Firebase Auth)
09-01 با احراز هویت Firebase شروع کنید و ارائه دهنده را انتخاب کنید
09-02 Google Cloud Platform: اعتبارنامه جدید ایجاد کنید
09-03 احراز هویت و مدیریت کاربران از برنامه
09-04 وضعیت را با Context API: Component Provider مدیریت کنید
09-05 وضعیت را با Context API مدیریت کنید: قلاب سفارشی
09-06 اشتراک اجزاء در تغییرات زمینه: کاربر متصل است
09-07 اسناد جدیدی با کاربر متصل ایجاد کنید
09-08 داده های خود را در Cloud Firestore و Cloud Storage ایمن کنید

10 مسیریابی سمت مشتری با React-Router V6
10-01 روتر React DOM v6 را نصب کنید
10-02 مسیرها را پیکربندی کنید و یک جزء ناوبری ایجاد کنید
10-03 از مؤلفه پیوند برای پیمایش بین صفحات استفاده کنید
10-04 امکان پیمایش بین چند نما
10-05 رندر مشروط و مسیر حفاظت شده
10-06 از قلاب های روتر React استفاده کنید: useNavigate
10-07 از قلاب های روتر React استفاده کنید: useLocation
10-08 مسیرهای NotFound و Profile را ایجاد کنید
10-09 پیوند فعال را نمایش دهید

11 فیلتر کردن، جستجو و آموزش اشکال زدایی
11-01 عملکرد جستجو و فیلتر را اجرا کنید
11-02 یک اقدام جدید برای برگرداندن نتایج فیلتر شده ایجاد کنید
11-03 در تغییرات زمینه مشترک شوید و عوارض جانبی را در رابط کاربری اعمال کنید

12 برنامه React خود را اجرا کنید (میزبان Firebase)
12-01 Firebase CLI را نصب کنید و یک پروژه جدید را راه اندازی کنید
12-02 یک ساخت تولید ایجاد کنید و سایت خود را در فضای ابری مستقر کنید

13 نتیجه گیری
13-01 آخرین کلمات و مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Build a stellar single-page application with React

02 Getting Started and Setting Up
02-01 What you should know
02-02 The tools and the exercise files
02-03 The React CLI and the React Developer Tools
02-04 Project overview

03 Start a New React Project
03-01 Add Bootstrap 5 to your single-page application
03-02 Build a responsive layout with Bootstrap 5
03-03 Build the UI and create reusable components
03-04 Pass props to child components
03-05 Challenge: Thinking in React
03-06 Solution: Breaking up the UI

04 From Stateless to Stateful React Components
04-01 Introduction to Hooks API Reference
04-02 Learn event handling and updating the state
04-03 Handle conditional rendering
04-04 Work with forms
04-05 Submit the form and apply side effects: useEffect
04-06 Validate and submit forms: useMemo
04-07 Handle complex logic with useReducer
04-08 Create and dispatch actions
04-09 Compose and update the UI

05 Manage the State of Your App with the Context API
05-01 Create a context object
05-02 Set up a Provider component to encapsulate the application logic
05-03 Challenge: Manage a global state
05-04 Solution: Allow components to subscribe to context changes

06 Add Firebase to Your React Project
06-01 Introduction to the Firebase Google console
06-02 Create a new project and a new application
06-03 Install the Firebase services SDK

07 Create and Connect to a Database (Firestore)
07-01 Get started with the Cloud Firestore
07-02 Learn to add and manage data
07-03 Set a new document and store and sync data into the Cloud Firestore
07-04 Learn to read data from a collection
07-05 Get documents and display them in the app
07-06 Define React environment variables

08 Create a Bucket to Store Images (Cloud Storage)
08-01 Get started with Cloud Storage on the web
08-02 Define an async function to send a file to storage
08-03 Upload a file to the storage
08-04 Download a file URL from storage
08-05 Set documents with images: Update the UI
08-06 Set documents with images: Set the date

09 Authenticate and Manage Users (Firebase Auth)
09-01 Start with Firebase Authentication and select the provider
09-02 Google Cloud Platform: Create new credentials
09-03 Authenticate and manage users from the application
09-04 Manage the state with the Context API: Component Provider
09-05 Manage the state with the Context API: Custom hook
09-06 Subscribe components to the context changes: User connected
09-07 Create new documents with the user connected
09-08 Secure your data in Cloud Firestore and Cloud Storage

10 Client-Side Routing with React-Router V6
10-01 Install React router DOM v6
10-02 Configure the routes and create a navigation component
10-03 Use Link component to navigate between pages
10-04 Allow navigation between multiple views
10-05 Conditional rendering and protected route
10-06 Use the React router hooks: useNavigate
10-07 Use the React router hooks: useLocation
10-08 Create the routes for NotFound and Profile
10-09 Display the active link

11 Filtering, Searching, and Learning to Debug
11-01 Implement a search and filter function
11-02 Create a new action to return filtered results
11-03 Subscribe to the context changes and apply side effects in the UI

12 Deploy Your React App (Firebase Hosting)
12-01 Install the Firebase CLI and initialize a new project
12-02 Create a production build and deploy your site to the cloud

13 Conclusion
13-01 Last words and next steps

 

مدرس: Sandy Ludosky - سندی لودوسکی

تعداد دوره های آموزشی: 4

سندی کار خود را به عنوان مشاور فناوری اطلاعات در سال 2013 در کانادا آغاز کرد. یک دوره کارآموزی پایان تحصیلات، او را با توسعه وردپرس آشنا کرد، سپس در سال 2016، سندی با معرفی زبان سوئیفت، توسعه اپلیکیشن های موبایل iOS را کشف کرد.
سندی متخصص در فن آوری های موبایل و وب به مدت 7 سال، از مشتریان خود در پروژه های تحول دیجیتال آنها پشتیبانی می کند. و برای حمایت از فراگیران در بازآموزی حرفه ای، سندی به عنوان یک مربی مستقل کلاه خود را بر سر می گذارد تا برای مشاغل توسعه وب آماده شود.
در بسیاری از موارد، سندی را می توان در کارگاه ها و ابتکارات غیرانتفاعی مشاهده کرد که در آن اشتیاق خود را برای آموزش کد با داوطلبان دیگر به اشتراک می گذارد. در وب، به طور مرتب آموزش هایی را منتشر می کند تا کاتالوگ خود را با محتوای آموزشی جدید غنی کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس