%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع زبان برنامه نویسی Rust (با زیرنویس فارسی AI)
Rust Essential Training
کد محصول: FL6868-2871165
لیندا _ آموزش جامع زبان برنامه نویسی Rust (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Rust Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
126,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Barron Stone - بارون استون
تاریخ انتشار
1400/1/5
2021-03-25
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
6ساعت و 41دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
108 ویدیو
حجم فایل‌ها
1010 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
17 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5768
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اگر حتی کمی در مورد زبان‌های برنامه نویسی می‌دانید، می‌دانید که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر اولویت شما زبانی باشد که روی قابلیت اطمینان، سرعت، حافظه، ایمنی و موازی‌سازی متمرکز باشد، پس Rust ممکن است زبان مناسب شما باشد. در این دوره، مربی Barron Stone با شروع مفاهیم اساسی برنامه نویسی از جمله متغیرها، انواع داده‌ها، توابع و حلقه‌های کنترل، اجزای اصلی Rust را تحت پوشش قرار می‌دهد. او سپس به سراغ برخی از مفاهیم اصلی که منحصر به فرد Rust است، می‌رود، از جمله مالکیت، borrowing references و crates. اگر چه Rust برای برنامه نویسی سیستم‌های سطح پایین عالی است، همچنین برای برنامه‌های وب، سرویس‌های شبکه و برنامه‌های جاسازی شده استفاده می‌شود. همانطور که او نشان می‌دهد، ویژگی‌های Rust، همراه با ابزار عالی، مستندات و یک جامعه خوش آمد گویی، Rust را به زبانی تبدیل کرده است که توسعه دهندگان آن را دوست دارند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 برنامه نویسی Rust را بیاموزید
_ | 00_02 آنچه باید بدانید
_ | 00_03 Rust چیست؟

01 اولین برنامه خود را بنویسید
_ | 01_01 نصب Rust در ویندوز
_ | 01_02 نصب Rust در Linux و macOS
_ | 01_03 آناتومی یک برنامه Rust
_ | 01_04 افزودن نظرات
_ | 01_05 ساخت برنامه‌ها با استفاده از Cargo

02 انواع داده‌های بدوی
_ | 02_01 اعلام متغیرها
_ | 02_02 انواع داده‌های عدد صحیح
_ | 02_03 انواع داده‌های شناور
_ | 02_04 عملیات حسابی
_ | 02_05 قالب‌بندی عبارات چاپ
_ | 02_06 عملیات Bitwise
_ | 02_07 نوع داده‌ها و عملکردهای بولی
_ | 02_08 عملیات مقایسه
_ | 02_09 انواع داده‌های Char
_ | 02_10 چالش: میانگین را پیدا کنید
_ | 02_11 راه حل: میانگین را پیدا کنید

03 انواع داده‌های مرکب
_ | 03_01 آرایه ها
_ | 03_02 آرایه‌های چند بعدی
_ | 03_03 تاپل

توابع 04
_ | 04_01 پارامترهای عملکرد
_ | 04_02 بیانیه‌ها و عبارات
_ | 04_03 مقادیر بازگشت عملکرد
_ | 04_04 چالش: دما را تبدیل کنید
_ | 04_05 راه حل: تبدیل دما

05 برنامه کنترل جریان
_ | 05_01 اعدام مشروط
_ | 05_02 شرایط چندگانه
_ | 05_03 واگذاری مشروط
_ | 05_04 حلقه ها
_ | 05_05 در حالی که حلقه‌ها است
_ | 05_06 برای حلقه ها
_ | 05_07 حلقه‌های تو در تو
_ | 05_08 چالش: حداکثر، حداقل، میانگین
_ | 05_09 راه حل: حداکثر، حداقل، میانگین

06 مالکیت
_ | 06_01 دامنه متغیر
_ | 06_02 متغیرهای سایه
_ | 06_03 حافظه پشته و انباشته
_ | 06_04 نوع داده رشته ای
_ | 06_05 مالکیت
_ | 06_06 انتقال، شبیه‌سازی و کپی کردن داده ها
_ | 06_07 انتقال مالکیت

07 منابع
_ | 07_01 منابع وام
_ | 07_02 منابع قابل تغییر
_ | 07_03 منابع آویز
_ | 07_04 برش
_ | 07_05 برش‌ها به عنوان پارامترهای عملکرد
_ | 07_06 چالش: فضاها را اصلاح کنید
_ | 07_07 راه حل: فضاها را مرتب کنید

08 ماژول
_ | 08_01 کتابخانه استاندارد و مقدمه Rust
_ | 08_02 ورودی استاندارد
_ | 08_03 رشته‌های تجزیه
_ | 08_04 جعبه ها
_ | 08_05 چالش: بالاتر یا پایین تر
_ | 08_06 راه حل: بالاتر یا پایین تر

09 ورودی و خروجی
_ | 09_01 آرگومان‌های خط فرمان
_ | 09_02 خواندن از فایل ها
_ | 09_03 نوشتن در فایل ها
_ | 09_04 چالش: فهرست را چک کنید
_ | 09_05 راه حل: فهرست را بررسی کنید

10 ساختار
_ | 10_01 تعریف ستون ها
_ | 10_02 نحو به روزرسانی ساختار
_ | 10_03 روش‌های ساختاری
_ | 10_04 توابع مرتبط
_ | 10_05 ضربه تاپل
_ | 10_06 Challenge: نشان دادن اشکال است
_ | 10_07 راه حل: اشکال را نشان می‌دهد

11 نوع عمومی
_ | 11_01 تعاریف عمومی ساختار
_ | 11_02 تعاریف روش عمومی
_ | 11_03 تعاریف عمومی
_ | 11_04 نوع داده جعبه
_ | 11_05 چالش: جعبه‌های جمع
_ | 11_06 راه حل: جعبه‌های جمع

12 صفت
_ | 12_01 صفات را پیاده‌سازی کنید
_ | 12_02 اجرای صفت پیش فرض
_ | 12_03 ویژگی‌ها را استخراج کنید
_ | 12_04 حدود صفت
_ | 12_05 مرز چند صفت
_ | 12_06 انواع برگشتی با صفات پیاده شده
_ | 12_07 Challenge: ویژگی نمایش را پیاده‌سازی کنید
_ | 12_08 راه حل: ویژگی نمایش را پیاده‌سازی کنید

13 مادام العمر
_ | 13_01 بازپرداخت وام
_ | 13_02 نحو یادداشت مادام العمر
_ | 13_03 حاشیه نویسی چندگانه
_ | 13_04 قوانین مادام العمر
_ | 13_05 حاشیه نویسی‌های مربوط به طول عمر را ایجاد کنید
_ | 13_06 طول عمر ثابت

14 Enums
_ | 14_01 enum‌ها را تعریف کنید
_ | 14_02 عملگر مطابقت
_ | 14_03 مطابقت با مکان یاب پیش فرض
_ | 14_04 روش‌های Enum
_ | 14_05 گزینه T enum
_ | 14_06 گزینه تطبیق T
_ | 14_07 نحو اجازه اگر
_ | 14_08 Challenge: نشان دادن یک مکان
_ | 14_09 راه حل: نشان دادن یک مکان

15 مدیریت خطا
_ | 15_01 خطاهای غیرقابل بازیابی
_ | 15_02 نتیجه T، E enum
_ | 15_03 نتیجه تطبیق T، E برای بازیابی از خطاها
_ | 15_04 خطاهای تبلیغاتی
_ | 15_05 چالش: خطاها را مدیریت کنید
_ | راه حل 15_06: خطاها را مدیریت کنید

16 مجموعه
_ | 16_01 بردارها
_ | 16_02 HashMaps
_ | 16_03 چالش: کلمات را بشمارید
_ | 16_04 راه حل: کلمات را بشمارید

17 نتیجه گیری
_ | 17_01 بعد کجا برویم

00 Introduction
_ 00_01 Learn Rust programming
_ 00_02 What you should know
_ 00_03 What is Rust

01 Write Your First Program
_ 01_01 Installing Rust on Windows
_ 01_02 Installing Rust on Linux and macOS
_ 01_03 Anatomy of a Rust program
_ 01_04 Adding comments
_ 01_05 Building programs using Cargo

02 Primitive Data Types
_ 02_01 Declaring variables
_ 02_02 Integer data types
_ 02_03 Floating-point data types
_ 02_04 Arithmetic operations
_ 02_05 Formatting print statements
_ 02_06 Bitwise operations
_ 02_07 Boolean data type and operations
_ 02_08 Comparison operations
_ 02_09 Char data types
_ 02_10 Challenge; Find the average
_ 02_11 Solution; Find the average

03 Compound Data Types
_ 03_01 Arrays
_ 03_02 Multidimensional arrays
_ 03_03 Tuples

04 Functions
_ 04_01 Function parameters
_ 04_02 Statements vs. expressions
_ 04_03 Function return values
_ 04_04 Challenge; Convert temperature
_ 04_05 Solution; Convert temperature

05 Program Flow Control
_ 05_01 Conditional execution
_ 05_02 Multiple conditions
_ 05_03 Conditional assignment
_ 05_04 Loops
_ 05_05 While loops
_ 05_06 For loops
_ 05_07 Nested loops
_ 05_08 Challenge; Max, min, mean
_ 05_09 Solution; Max, min, mean

06 Ownership
_ 06_01 Variable scope
_ 06_02 Shadowing variables
_ 06_03 Stack and heap memory
_ 06_04 String data type
_ 06_05 Ownership
_ 06_06 Moving, cloning, and copying data
_ 06_07 Transferring ownership

07 References
_ 07_01 Borrowing references
_ 07_02 Mutable references
_ 07_03 Dangling references
_ 07_04 Slices
_ 07_05 Slices as function parameters
_ 07_06 Challenge; Trim spaces
_ 07_07 Solution; Trim spaces

08 Modules
_ 08_01 Rust Standard Library and prelude
_ 08_02 Standard input
_ 08_03 Parse strings
_ 08_04 Crates
_ 08_05 Challenge; Higher or lower
_ 08_06 Solution; Higher or lower

09 Input and Output
_ 09_01 Command-line arguments
_ 09_02 Reading from files
_ 09_03 Writing to files
_ 09_04 Challenge; Check the roster
_ 09_05 Solution; Check the roster

10 Structs
_ 10_01 Defining structs
_ 10_02 Struct update syntax
_ 10_03 Struct methods
_ 10_04 Associated functions
_ 10_05 Tuple structs
_ 10_06 Challenge; Represent shapes
_ 10_07 Solution; Represent shapes

11 Generic Types
_ 11_01 Generic struct definitions
_ 11_02 Generic method definitions
_ 11_03 Generic function definitions
_ 11_04 Box data type
_ 11_05 Challenge; Sum boxes
_ 11_06 Solution; Sum boxes

12 Traits
_ 12_01 Implement traits
_ 12_02 Default trait implementation
_ 12_03 Derive traits
_ 12_04 Trait bounds
_ 12_05 Multiple trait bounds
_ 12_06 Return types with implemented traits
_ 12_07 Challenge; Implement the display trait
_ 12_08 Solution; Implement the display trait

13 Lifetimes
_ 13_01 The borrow checker
_ 13_02 Lifetime annotation syntax
_ 13_03 Multiple lifetime annotations
_ 13_04 Lifetime elision rules
_ 13_05 Struct lifetime annotations
_ 13_06 Static lifetime

14 Enums
_ 14_01 Define enums
_ 14_02 Match operator
_ 14_03 Match with default placeholder
_ 14_04 Enum methods
_ 14_05 Option enum
_ 14_06 Matching Option
_ 14_07 If-let syntax
_ 14_08 Challenge; Represent a location
_ 14_09 Solution; Represent a location

15 Error Handling
_ 15_01 Unrecoverable errors
_ 15_02 Result<T, E> enum
_ 15_03 Matching Result<T, E> to recover from errors
_ 15_04 Propagating errors
_ 15_05 Challenge; Handle errors
_ 15_06 Solution; Handle errors

16 Collections
_ 16_01 Vectors
_ 16_02 HashMaps
_ 16_03 Challenge; Count words
_ 16_04 Solution; Count words

17 Conclusion
_ 17_01 Where to go next

نظرات  

0 #1 سعید جعفری 1400-03-30 18:33
با سلام و وقت بخیر
این آموزش بخش پیشرفته هم داره ؟
برای نوشتن قراردادهای هوشمند از این زبان استفاده میشه ؟
ممنون میشم پیام بدین
با تشکر
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1400-03-31 07:48
سلام و درود بر شما

هنوز که بخش پیشرفته از طرف مدرس این آموزش ، ارائه نشده است، اگر ارائه شود ، ما هم بالافاصله در سایت قرار میدهیم، و زمان ارائه آنرا نمیدانیم.

اینکه برای نوشتن قراردادهای هوشمند از این زبان استفاده میشود یا نه را متاسفانه ما اطلاعی نداریم.
نقل قول

مدرس: Barron Stone - بارون استون

تعداد دوره های آموزشی: 24

بارون استون یک مهندس برق با طیف وسیعی از تجربه از طراحی سخت‌افزار دیجیتال سطح پایین تا توسعه نرم‌افزار کاربردی سطح بالا است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق از دانشگاه رایس و استادی علوم مهندسی برق را از موسسه فن‌آوری نیروی هوایی بدست آورد. او چندین سال را به عنوان مهندس کاربردها و مهندس بازاریابی محصول در National Instruments گذراند، جایی که او بازاریابی و محتوای آموزشی را برای استفاده از ابزارهای مدولار که مبتنی بر FPGA است ، توسعه داد. امروز بارون به عنوان افسری در نیروی هوایی ایالات‌متحده خدمت می‌کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس